Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletre fra Perfect Home

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-17, 00:21   #1
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Juletre fra Perfect Home

Jeg vurderer å kjøpe dette til jul. Er det noen som har det og kan si noe om det, fornøyd, pent, verdt prisen? Koster 5000kr så greit å høre andres erfaringer.

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-17, 10:18   #2
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletre fra Perfect Home

Jeg har. Veldig fornøyd, det er verdt hver krone! Har også det minste som står like ved inngangen. Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke kjøpte det høyeste.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 15621950_10155241399972037_1862568968256562138_n.jpg (95,8 KB, 66 visninger)
__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no