Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

FrP-utspill

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-07, 14:02   #41
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP-utspill

Jeg synes det skal være unntak for regelen om å ikke slå folk når det gjelder bittesmå, asiatiske kvinner som lever i slaveforhold hos norske, FRP-sympatiserende mannsgriser. :koser meg med tanken:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 14:04   #42
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP-utspill

Det bringer meg forresten over på tanken om at det foregår fiskeforedling i stor skala på Hitra. Vi kan jo øyne håp om at Dias tar til vett og gir mannen en SKIKKELIG fiskedask en vakker dag.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 14:05   #43
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP-utspill

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg synes det skal være unntak for regelen om å ikke slå folk når det gjelder bittesmå, asiatiske kvinner som lever i slaveforhold hos norske, FRP-sympatiserende mannsgriser. :koser meg med tanken:

Jeg lager også unntak i regelen mot vold i forhold for bittesmå asiatiske damer som denger store dumme menn.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 14:05   #44
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP-utspill

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg synes det skal være unntak for regelen om å ikke slå folk når det gjelder bittesmå, asiatiske kvinner som lever i slaveforhold hos norske, FRP-sympatiserende mannsgriser. :koser meg med tanken:

Ok. Er tilbøyelig til å følge deg på den, altså.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 14:07   #45
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP-utspill

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 16:50   #46
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP-utspill

Kirsebær: Synes den var litt god ja Synes jeg SER det liksom.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 17:40   #47
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.870
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP-utspill

Opprinnelig lagt inn av anakonda, her.

Kommentar til saken fra en jeg jobber sammen med:

"Vet du hvorfor kvinner har kortere bein enn menn?
Det er fordi de skal passe bedre til kjøkkenbenken."

Eh. Det er godt det er ferie nå. Jeg skjønte ikke om det var en slags vits eller om han mente det, det er jo ikke noe humoristisk der? Kanskje han husker vitsen feil.

Dessuten har vel kvinner som regel lengre bein enn menn, relativt sett.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 19:39   #48
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.018
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP-utspill

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Det er forresten ikke karrierekvinners barn som sliter med overvekt, rent statistisk. det er ikke i middelklassehjem med utearbeidende mødre det konsumeres mest grandiosa heller. Overvekt og dårlig kosthold er knyttet til arbeiderklassen, der færrest kvinner jobber.

Nettopp!

Jeg synes forøvrig at dette utspillet sier mer om VG enn om FrP jeg da. Det sto jo i artikkelen at han var overrasket over at VG kontaktet ham etter at han hadde skrevet en e-post til dem. Og det er forøvrig jeg også. Det er neppe KUN fordi det er agurktid at VG slår opp dette oppslaget. Det passer godt inn i deres profil.


Sist redigert av LaBanga : 13-07-07 kl 23:23.
LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 19:52   #49
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: FrP-utspill

Jeg innrømmer gladelig at jeg knegget av historien til Kirsebær.

Det som i tillegg gjør saken teit er jo at FrP er jof or strengere innvandring og familiegjenforening.............
Men det gjelder ikke etniske nordmenn som kjøper seg ei dame i asia tydligvis.

Men men, han stiller i samme klasse som Sven O, en person som bør beskyttes mot seg selv og avisene burde av hensyn til mannen trykke noe av hans uttalelser.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 19:58   #50
anakonda
https://www.giblod.no/
 
anakonda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 670
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Sv: FrP-utspill

Kirsebær:

Det har jo vært en fin uke for Frp da. Først dette med at utlendinger får stemmerett altfor lett, og at de burde ta norsk- og demokratikurs med tilhørende prøver før de skal få lov til å stemme. SÅ tar han fyren demokratitesten selv, og stryker.
Så er det en smarting som sier at man burde stemme via sms.
Og så dette.

Agurktid er bra, for da får vi muligheten til virkelig å se hvor idiotisk det partiet virkelig er. De er flinke til å dekke over ellers.

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 20:12   #51
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.817
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP-utspill

Kirsebær - den dama var søren meg genial!

Skriver under på kravet om at små asiatiske slavekoner skal få lov å denge digre duster av norske menn.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 20:22   #52
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.840
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP-utspill

Opprinnelig lagt inn av anakonda, her.

Først dette med at utlendinger får stemmerett altfor lett, og at de burde ta norsk- og demokratikurs med tilhørende prøver før de skal få lov til å stemme.

Akkurat det der er jeg veldig enig i. En slik ordning finnes i Sveits vet jeg. Der må man virkelig bevise at man kjenner landets språk, kultur, historie, samfunnsoppbygging, valgstruktur og hva har du, samt at man intervjues, før man kanskje får statsborgerskap. Er man ikke født til det, må man bevise at man er verdig til å få det. Det synes jeg er en bra ordning, for som borger får man mange rettigheter og dem synes jeg neimen ikke man bare skal få slengendes etter seg.

Ja nå ser jeg at jeg er litt på sida. Stemmerett får de bare ved statsborgerskap der og sånn burde det i grunnen være her også.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 20:24   #53
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.789
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP-utspill

Jeg har gått og fnist over dette utspillet i hele dag, og nå kommer jeg til å kose meg med historien til Kirsebær resten av dagen. Frp -made my day!

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 21:04   #54
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP-utspill

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Stemmerett får de bare ved statsborgerskap der og sånn burde det i grunnen være her også.

Er det ikke delvis slik i Norge også da? Man må være statsborger for å stemme ved stortingsvalg, men kan stemme ved kommunevalg uten å være det. Jeg er på tynn is her, altså, for dette er bare noe jeg "har hørt", så korriger meg gjerne hvis jeg tar feil.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 21:11   #55
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.208
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP-utspill

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

På den seriøse siden:

Dette er ren rasisme. Har asiatiske damer mer huslige egenskaper enn norske/hvite damer? Er de mer omsorgsfulle? Har de mindre ønske/lyst/evne til å realisere sine evner? Har de færre evner?

Nettopp.

Og en ting til: Er det ikke også rasisme å gå ut fra at de alle er utnyttede stakkarer som ikke er istand til å se sitt eget beste?

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 22:57   #56
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP-utspill

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Nettopp.

Og en ting til: Er det ikke også rasisme å gå ut fra at de alle er utnyttede stakkarer som ikke er istand til å se sitt eget beste?

Jovisst. jeg regner med at i det store regnskapet for Dias (38) så var valget mellom tilværelsen hun hadde i Thailand som hva nå hun hadde mulighet til å drive med og livet med FrP-Dust_fra_HitraTM et greit valg. Hun er sikkert ikke dum.Ikke det minste.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 23:09   #57
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.840
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP-utspill

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Er det ikke delvis slik i Norge også da? Man må være statsborger for å stemme ved stortingsvalg, men kan stemme ved kommunevalg uten å være det. Jeg er på tynn is her, altså, for dette er bare noe jeg "har hørt", så korriger meg gjerne hvis jeg tar feil.

Joda det stemmer.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 23:16   #58
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: FrP-utspill

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg er sjelden for at noen skal slå, men akkurat i denne settingen syns jeg det er litt morsomt.

Hahahaha! Det er vel dette som kalles karma - what goes around comes around!
Var for et par uker siden vitne til et ganske trist opptrinn hvor en thailandsk dame mistet besinnelsen overfor sin norske, notorisk utro og utnyttende mann. Hun hadde fått nok etter 15 år, tydeligvis.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no