Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Falske negler for nybegynnere

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-12, 21:48   #1
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Falske negler for nybegynnere

Jeg fikk støpt negler før jeg dro på ferie. Det ble limt på tipper og smørt på en guffe som måtte herdes under UV-lys. Har jeg fått akrylnegler eller gelnegler?

(To negler datt av etter to uker og jeg hadde ny session i dag i ytlandet i en asiatisk sjappe, jeg skjønte ikke hva neglemannen sa, men jeg tror ikke han syntes at neglene jeg hadde fått støpt var så bra. Jeg noterer meg det. Han gjorde det på samme måte, men med flere steg - så det er godt mulig at negledama i Oslo tok noen snarveier.)

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-12, 22:53   #2
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Falske negler for nybegynnere

Antar du har akrylnegler siden du har limt på en tupp?

Anbefaler gelenegler.Har hatt gele kontinuerlig på mine egne negler de siste fem årene for å forsterke dem, og er veldig fornøyd

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-12, 22:55   #3
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Falske negler for nybegynnere

Det trodde jeg også, men så var det denne gugga som ble herdet med UV-lampe som gjorde at jeg ble usikker? Dypt inne i neglebloggerenes verden () leste jeg noe om gelnegler med eller uten tip?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-12, 10:35   #4
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Falske negler for nybegynnere

Jeg har fått gel negler med tipp. :neglebiter:

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-12, 10:43   #5
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Falske negler for nybegynnere

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Det trodde jeg også, men så var det denne gugga som ble herdet med UV-lampe som gjorde at jeg ble usikker? Dypt inne i neglebloggerenes verden () leste jeg noe om gelnegler med eller uten tip?

Er ikke så inni dette jeg heller, men med gele støper man en tipp (forlenging) av flytende gele i flere omganger,som herdes i den spesielle lampen mellom hvert lag.
Tror at med akryl limes det på en ferdig tipp som forsegles på et eller annet vis....?

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-12, 10:58   #6
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Falske negler for nybegynnere

Jeg har hatt begge deler, og brukt tipp hele tiden, så det har ikke noe med det å gjøre. ser ganske likt ut når de gjør det også. Tror det har med den UV-lampa å gjøre om det er gelé eller akryl, og UV-lampa betyr gelé.

Har forøvrig lyst til å støpe negler igjen, men hun jeg har gått til (som gjorde det hjemme på kveldstid, veldig kjekt) har slutta.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-12, 11:15   #7
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Falske negler for nybegynnere

Jeg har bare hatt gelenegler uten tipp og akrylnegler med. Og kan levende se for meg at han asiatiske mannen var skeptisk til andres arbeid. Hun som gjorde mine negler i USA var også alltid det.

Når jeg bare er ferdig ned malingen skal jeg også få fine negler igjen.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-12, 14:33   #8
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Falske negler for nybegynnere

Akrylneglene mine ble lagt på tip og etterhvert kun mine egne negler som forsterkning. Det som ble brukt på mine var pulver blandet med en sterk væske, files ned og formes.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 15-07-12 kl 03:35.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-12, 01:53   #9
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Falske negler for nybegynnere

Du har fått gelenegler. Det er de beste.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-12, 02:23   #10
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Falske negler for nybegynnere

Du kan ha fått acrylnegler med gele-herding. Man kan fint kombinere de to teknikkene.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no