Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Fortell meg om Kielferja!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-23, 12:25   #21
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Kielferja!

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Vi tok ofte Kielfergen til Oslo da vi bodde i Tyskland. Vi pleide bare å spise på pizzarestauranten ganske kjapt etter avgang og deretter var vi på lugaren. Det er noe med stemningen på sånne båter jeg bare ikke liker, men det er nok en del fordommer for jeg har strengt tatt ikke virkelig prøvd etter at jeg ble voksen. Har hatt både fin lugar med dobbeltseng og enklere greier med køyesenger (to voksne og ett barn). Begge hadde gode senger og jeg husker jeg sov godt. En gang var vi i badeland. Da var det en stor konferanse om bord og de var opptatt med møter etc., så vi hadde nesten hele badelandet for oss selv.

Jeg er også litt der. Det er ikke en tur keg ville bestemt hvis jeg fikk velge fritt, men nå var muligheten til å treffe venner vi sjelden ser viktigere. Jeg har alltid tenkt på sånt som litt harry Men jeg har forlengst bestemt meg for å kose meg, helt uten ironisk distanse Og vi skal jo ikke bare til Kiel.

Men god seng er veldig viktig for meg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-23, 12:33   #22
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fortell meg om Kielferja!

Vi har reist MYE med Kielbåtene fordi mine svigerforeldre bor i nærheten av Hamburg, men jeg har aldri forstått hvorfor så mange synes dette er stas. Det tar lang tid, det er ofte fullt og temmelig bråkete og generelt slitsomt. For meg blir dette rett og slett temmelig harry, det er jo liksom bare en litt mer eksklusiv og dyr utgave av danskebåten. Jeg kjenner vagt en som jobber ombord og han sa at det ble betydelig mer fest og rølp etter at Stena Saga ble borte. Klientellet derfra flyttet visst over til Kielbåtene. Vi har ikke reist med de etter pandemien, men jeg har en ung kjenning som var på tur nå nylig med en stor venneflokk i slutten av 20-årene og hun sa det var fantastisk moro med mye drikking og festing og masse feststemte folk i alle aldre og da tenkte jeg vel at vi ikke trenger å bruke disse båtene. Jeg synes sånt er bare slitsomt.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-23, 13:10   #23
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.438
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fortell meg om Kielferja!

Viss dere anser det som Harry er jeg vel Harry da, men jeg liker virkelig Kielfergene! Min forrige tur var med venninne: Deilig varmt boblebad og massasjestoler, god mat og drikke, artige show, litt shopping og mye dansing. Veldig hyggelig! Snart skal vi 4 i familien på tur, har tatt den før sammen også. Da har vi connecting lugar med dobbeltseng til oss voksne og enkeltsenger til ungene. Det blir show, god mat, titting/handling i Kiel, opplegg for ungene pga ferie, kanskje kino og eller én tur eller tre i arcaderommet. Gleder meg!

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-23, 14:07   #24
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Kielferja!

Hva er arcaderommet?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-23, 14:18   #25
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Kielferja!

Spillerom regner jeg med.

Jeg har bare vært på Kielfergen en gang og det var jobbrelatert og sikkert 22 år siden eller mer så jeg har ikke så mye mer å bidra med.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-23, 15:45   #26
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.438
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fortell meg om Kielferja!

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hva er arcaderommet?

Adventure planet. Alt i fra små simulatorer til diverse spill som star wars, ski osv.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no