Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva er din favoritt ...

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-12, 20:42   #21
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er din favoritt ...

Ansiktsrens? Har funnet ut at Simple cleansing facial wipes er ok til huden min, har sart og tørr hud. Følger opp med Aloe calming toner fra The Body Shop.
Ansiktskrem? Carotte Moisture Creme Hydrante fra The Body Shop
Foundation? Supermoisture fra Clinique, er kjempefint til tørr hud
Mascara? Litt tilfeldig, men oftest en fra Clinique eller The Body Shop

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 13:37   #22
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er din favoritt ...

Fant denne plutselig, fine tråden !
Ansiktsrens? Simple renseservietter på kvelden, Vichy Normaderm gel cleanser om morgenen
Ansiktskrem? Vichy Normaderm mattende krem med fuktighet
Foundation? Clinique Superbalanced powder make-up
Mascara? Diorshow Iconic waterproof
Øyeskygge? Clinique duo
Lipgloss e.l.? Dior/Clinique

..ja, jeg har fortsatt tenåringshuden.. Men slipper unna de verste rynkene da.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-12, 23:02   #23
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Hva er din favoritt ...

Rens: Exuviance Purifying Cleansing Gel
Ansiktskrem: Dermalogica Skin Smoothing Cream, den rosa fra REN på andreplass
Foundation: GloMinerals og Make Up Store pudderfoundation
Mascara: Max Factor Masterpiece
Øyenskygge: vet ikke, har mange, og bruker sjelden, er fornøyd med alle
Lipgloss: Stort sett fornøyd med alle jeg har


Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-12, 23:22   #24
cathauen
Nybegynner
 
cathauen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2012
Innlegg: 15
cathauen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva er din favoritt ...

Ansiktsrens; Simple renseservietter.
Ansiktskrem; Carita Paris (har øyekrem, serum og ansiktskrem)
Foundation; id.
Mascara; Max Factor eller Clinique
Øyeskygge; har mange forskjellige. Bruker mest en fra L'Oreal nå.
Lipgloss e.l.; Mary Kay.

cathauen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-12, 23:47   #25
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favoritt ...

Ansiktsrens? Simple serviettgreier
Ansiktskrem? Bruker ikke
Foundation? Max Factor Color Adapt
Mascara? Har ingen favoritt
Øyeskygge? Chanel, Lancome
Lipgloss e.l.? Bruker ikke

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-12, 23:54   #26
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favoritt ...

Ansiktsrens? Dermalogica (den for blandingshud)
Ansiktskrem? Nivea q10 dagkrem. (Sverget tidligere til Active moist fra Dermalogica, men tåler ikke den lenger.)
Foundation? Bare Minerals
Mascara? Rimmel
Øyeskygge? Max Factor kremøyeskygge
Lipgloss e.l.? Lip tint penn og en gloss på toppen. Holder lenge.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-12, 00:30   #27
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favoritt ...

I.D funker ikke på meg heller, ser ut som jeg er 70.

Ansiktsrens? Lancome vannfast-sminkefjerner og Clinique ansiktsvask, rosa tube med grønn kork. Super! Har brukt den i femten år.


Ansiktskrem? Nå bruker jeg en fra apoteket, ACO Canoderm. Jeg har ellers vært fornøyd med Dermalogica Intensive Moisture Balance, men den er full av hormonhermere så jeg har droppet merket. Jeg har også vært superfornøyd med Sisley, rett og slett fantastisk! Men også en temmelig fantastisk pris. Tubene er drøye, så helt galt er det ikke.

Foundation? Clarins Skin Illusion.

Mascara? Vannfast fra Body Shop

Øyeskygge? Diverse fra Body Shop og Isadora og Chanel, mest smokey eyes-typen. Bruker øyebrynspudder og eyeliner fra Body Shop og kajal fra Lancome.

Lipgloss e.l.? Chanel med skimmer

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers

Sist redigert av Harriet Vane : 24-06-12 kl 10:01.
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-12, 08:15   #28
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er din favoritt ...

Ansiktsrens?
Ansiktskrem? Neutrogena comfort balm

Foundation? L'oreal color match eller noe sånn.

Mascara? En rosa fra maybelline. Falsies effekt eller noe sånn.

Øyeskygge? Isadora

Lipgloss e.l.? Lypsyl? Bruker det ytterst sjelden, så da blir det som regel lypsyl med litt gloss (De tubene).

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-12, 09:07   #29
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favoritt ...

Jeg har sansen for Elisabeth Arden (skrives det sånn?) sine produkter. Er nå i en sånn bytte-merke-men-må-bruke-opp-det-jeg-har-også-periode, så jeg har hudkrem derfra, som er drøy og veldig god, samt flawless finish foundation. Jeg fikser ikke mineralpudder, ser helt dust ut med det på. Så har jeg også noe mascara og eyeliner og pudder fra samme produsent, og det liker jeg bra, tror jeg. Har prøvd mye greier, egentlig. Så har jeg da rensekrem, tonic og øyekrem fra Clarines. Veldig langdryge greier, hatt det lenge, og jeg kan vel bare anta at det gjør jobben sin?

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-12, 12:40   #30
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er din favoritt ...

Ansiktsrens? Ingen. Lano tar alt. Evt. våtservietter først.
Ansiktskrem? Loreal Derma Genesis tror jeg den heter.
Foundation? Helena Rubinstein Spectacular
Mascara? Max Factor Lash Extension. Har prøvd mange ulike typer, men faller alltid tilbake til denne.
Øyeskygge? Loreal quad pro Hazel eyes
Lipgloss e.l.? Varierer veldig...

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-12, 13:03   #31
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favoritt ...

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-12, 20:51   #32
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er din favoritt ...

Ansiktsrens? Ingen. Dermalogica.
Ansiktskrem: decobal. Den røde tuben. OG forever living solkrem utenpå (alltid!). Avitaminsyre noen ganger i uken på kvelden. Og øyenkrem fra Age Smart Dermalogica. Neste gang blir det den fra Obaigi.
Foundation? Ikke funnet favoritt ennå. Men rouge fra babor og solpudder fra Guerlain.
Mascara? Blinc
Øyeskygge? Babor og Bobby Brown. Matte!! Slate fra BB.
Lipgloss e.l.? Varierer veldig. Ikke juicy tube. De klistrer leppene sammen, samt fungerer som flueklister.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-12, 11:42   #33
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er din favoritt ...

Inspirert av tråden kjøpte jeg noen MD produkter med kampanjepris i dag. Rens, pads og krem. Så får vi se da, om underverker kan skje.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-12, 18:19   #34
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favoritt ...

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Foundation: Til hverdags: Estée Lauder Daywear Sheer Tint (Anbefales på det varmeste, en genial greie!)

Denne bestemte jeg meg for å teste, geniale ting kan jo være greit å sjekke ut. Men jeg så ingen forskjell på huden i det hele tatt, det ble jo akkurat som en vanlig fargeløs dagkrem? Den tredje dagen jeg brukte den fikk jeg også en allergisk reaksjon, så jeg fikk byttet den i parfymeriet. Men jeg er nysgjerrig, hva slags genial effekt opplever du med denne kremen?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no