Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Solbrent hud og flassing- hva gjør jeg?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-12, 14:37   #1
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Solbrent hud og flassing- hva gjør jeg?

Det er snart en uke siden mitt litt for intense møte med sola på den franske Rivieraen (huff, stakkars meg ). Jeg ble solbrent, til tross for bruk av faktor 30. Det gorde vondt de første to dagene, deretter har det gått bra, trodde jeg. I dag har det begynt å flasse skikkelig. Lekkert! Kan jeg skrubbe det vekk, eller bør jeg heller la det gå sin gang uten for mye provokasjon?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-12, 14:45   #2
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Solbrent hud og flassing- hva gjør jeg?

Kommer an på hvor solbrent og sår du er. Jeg skrubber med såper fra Lush og smører med olje og A Derma. Hvis ikke flasser jeg i evigheter. Og det uten å ha vært synlig solbrent. Skrubb er vel uheldig om du er svært sensitiv og blir sår.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-12, 14:50   #3
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Solbrent hud og flassing- hva gjør jeg?

Jeg tenkte i så fall å bruke en lett skrubbe-krem, ikke en hard børste. Men hvordan skrubber du med såpe?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-12, 14:54   #4
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Solbrent hud og flassing- hva gjør jeg?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg tenkte i så fall å bruke en lett skrubbe-krem, ikke en hard børste. Men hvordan skrubber du med såpe?

De har et par såper med skrubb effekt, en sitronsåpe med sand, og den jeg bruker nå som er med noe nøtteaktig. Den siste er mildere og snillere.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-12, 15:48   #5
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Solbrent hud og flassing- hva gjør jeg?

Jeg ville ikke skrubbet, huden din er skadet, og er nok fortsatt sår. Smør deg godt, så går flassingen fort over.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no