Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Minneverdige utsagn fra puberteten

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-07, 13:11   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Minneverdige utsagn fra puberteten

Min kjære gikk nettopp opp for å vaske håret.
Av en eller annen grunn kom jeg da til å tenke på min mor,
og et hjertesukk hun kom med en gang da jeg var sånn passe fjortis.

Hun ser oppgitt på meg og utbryter: "Nå MÅ du gå og vaske håret ditt, Inagh - det er så fett at det ser helt vått ut!"

Tror dere mor ble bra stille - og en smule flau - da mitt tørre svar tilbake var:

"Kan hende håret mitt ser vått ut fordi jeg akkurat har vaska det!?"

Det er nok ikke så greit for en mor å få med seg alt...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 13:24   #2
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Minneverdige utsagn fra puberteten



Jeg husker nok best at jeg sa: "Når jeg blir mamma skal jeg aldri bli så teit og streng som deg ihvertfall."
Og nå er det vel det min sønn sier til meg titt og ofte

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 13:26   #3
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Minneverdige utsagn fra puberteten

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Min kjære gikk nettopp opp for å vaske håret.
Av en eller annen grunn kom jeg da til å tenke på min mor,
og et hjertesukk hun kom med en gang da jeg var sånn passe fjortis.

Hun ser oppgitt på meg og utbryter: "Nå MÅ du gå og vaske håret ditt, Inagh - det er så fett at det ser helt vått ut!"

Tror dere mor ble bra stille - og en smule flau - da mitt tørre svar tilbake var:

"Kan hende håret mitt ser vått ut fordi jeg akkurat har vaska det!?"

Det er nok ikke så greit for en mor å få med seg alt...


Kanskje det ja?

Jeg hadde hoppet ut av dusjen og sto i gangen og dro på meg min favorittbukse, for jeg skulle på fest.
På den tiden gikk jeg ikke i annet enn pinetrange strechjeans, og alle som noensinne har prøvd å få på seg sånne, vet at fuktig, nydusjet hud og stretchjeans ikke er noen enkel kombinasjon.
Så der sto jeg og hoppet i gangen, og min far kom ned trappen, stoppet, studerte meg en stund - og sa:
"Er du på vei inn i eller ut av den der?"

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 13:28   #4
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Minneverdige utsagn fra puberteten

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.



Jeg husker nok best at jeg sa: "Når jeg blir mamma skal jeg aldri bli så teit og streng som deg ihvertfall."
Og nå er det vel det min sønn sier til meg titt og ofte

Fnis. Må bare: Sønnen din blir forhåpentligvis pappa, da.


Minneverdig utsagn:
Jeg har akkurat vært hos frisøren, og kommer hjem med pinkort sveis, men med en laaaang lokk sveiset fast foran (slutten av 80-tallet, dette)

Mamma: "Har jeg betalt for det der?"

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 13:33   #5
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Minneverdige utsagn fra puberteten

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Fnis. Må bare: Sønnen din blir forhåpentligvis pappa, da.


Minneverdig utsagn:
Jeg har akkurat vært hos frisøren, og kommer hjem med pinkort sveis, men med en laaaang lokk sveiset fast foran (slutten av 80-tallet, dette)

Mamma: "Har jeg betalt for det der?"



Original var du da i det minste!
På slutten av 80-tallet skulle nemlig alle her ha enten pinnekort hår eller bob med en laaang lokk - gjerne flette! - bak i nakken eller på siden.
Å ja, vi elsket rottehalen...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 13:44   #6
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Minneverdige utsagn fra puberteten

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Minneverdig utsagn:
Jeg har akkurat vært hos frisøren, og kommer hjem med pinkort sveis, men med en laaaang lokk sveiset fast foran (slutten av 80-tallet, dette)

Mamma: "Har jeg betalt for det der?"

He he

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 13:46   #7
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.960
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Minneverdige utsagn fra puberteten



Jeg husker jeg hadde veeeeldig høy lugg en periode, og brukte noen desiliter med hårspray hver morgen. En gang kom pappa forbi (han er kjemiker) og sa:

"Når jeg studerte på NTH da brukte vi å stå i avtrekkskap når vi jobbet med gass under trykk..."


__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 14:12   #8
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Minneverdige utsagn fra puberteten

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 14:18   #9
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Minneverdige utsagn fra puberteten

Nabbe hadde tatt to hull i hvert øre, til min fars store frustrasjon. Han påpekte at sånt gjorde man bare for å få oppmerksomhet, og at det var bare tull og fjas. Jeg skulle bare passe meg, for ett tredje hull kom ikke på tale.

Vell, jeg tok det tredje hullet den dagen.

Tre uker etterpå satt vi ved frokostbordet igjen, min far og jeg, og jeg hadde satt opp håret, og jeg VET at øredobbene vistes, for å si det slik...

Så sa jeg at "Det der med tre hull i ørene, at det bare er for oppmerksomhet, det stemmer ikke". Pappa sa tørt at "Joda, ser du ikke at han somalieren flyr her nå da?"

"Jammen pappa, nå har jeg hatt tre hull i ørene i tre-fire uker, og du har ikke sagt noe i det hele tatt"...

Han kunne da konstatere at jaggu hadde jeg ikke tre hull i ørene. Før han påpekte at "Det blir faen meg ikke noe fjerde hull, i alle fall, eller noe sånn derre kroppspersing (min fars forsøk på å si piercing) i nesa, øynene eller ræven".

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 14:19   #10
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Minneverdige utsagn fra puberteten

Kjenner at jeg på en måte gruer meg til mine egne barn kommer i den alderen...

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 14:35   #11
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Minneverdige utsagn fra puberteten

Det er ikke noe å grue seg til Jeg hører de samme samtalene som mine foreldre og jeg hadde gjenta seg nesten daglig. Jeg husker vill protest når noen sa at jeg kom til å si de samme tingene som mine foreldre. Og nå hører jeg min mors ord gjennom min munn

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 14:44   #12
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Minneverdige utsagn fra puberteten

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Kjenner at jeg på en måte gruer meg til mine egne barn kommer i den alderen...

Jeg er der, jeg. Foreløpig er det stort sett morsomt. Særlig når mannen min kunne fortelle at han plukket opp trettenåringen fra Sandvika storsenter hvor poden hadde vandret rundt med oversized russisk pelslue og stripete dameleggvarmere oppover armene.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 14:55   #13
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.759
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Minneverdige utsagn fra puberteten

Min far til meg da jeg var omtrentlig 15 år: Om det hadde stått i Det Nye at det var moderne å klippe hull i bukserumpa slik at rumpa var bar og gå med en rose i rumpa hadde du f*** tute meg gjort det!

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 14:58   #14
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Minneverdige utsagn fra puberteten

Jeg husker en "dyp" samtale venninne mi og jeg hadde, det må ha vært i 1986, tror jeg. Vi snakket om hvordan man forbandt noe med alle tiår, at man automatisk tenkte på en viss stil, en viss type musikk, visse trender osv. Men vi var litt bekymret for 80-tallet, for vi var skjønt enige om at det kom til å bli helt umulig å forbinde 80-tallet med noe som helst spesielt.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 15:03   #15
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Minneverdige utsagn fra puberteten

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg husker en "dyp" samtale venninne mi og jeg hadde, det må ha vært i 1986, tror jeg. Vi snakket om hvordan man forbandt noe med alle tiår, at man automatisk tenkte på en viss stil, en viss type musikk, visse trender osv. Men vi var litt bekymret for 80-tallet, for vi var skjønt enige om at det kom til å bli helt umulig å forbinde 80-tallet med noe som helst spesielt.

Jeg flirer godt av det der.
Men: 80-tallet må vel ha skilt seg ut spesielt mye?
Skjønt: 90-tallet er heller ikke helt borte.
Lurer på om alle 10-år blir slik? Hva blir spesielt med 2000-2010, da?

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 15:33   #16
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Minneverdige utsagn fra puberteten

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Hva blir spesielt med 2000-2010, da?

Realityshowtiåret! Vi kommer til å sitte å le oss skakke over alt det teite vi så på tv i dette tiåret.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 18:38   #17
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Minneverdige utsagn fra puberteten

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Min far til meg da jeg var omtrentlig 15 år: Om det hadde stått i Det Nye at det var moderne å klippe hull i bukserumpa slik at rumpa var bar og gå med en rose i rumpa hadde du f*** tute meg gjort det!



Da jeg var 16, var det en dag nok for min stakkars far. Han brølte til meg: "Du kler deg som en hippie!"

Så plasserte han meg i bilen, kjørte meg til byen, og så handlet vi kjoler til meg.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 18:45   #18
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Minneverdige utsagn fra puberteten

:LOL:

Var nok litt for snill og grei jeg, husker ikke noen gullkorn.

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 20:43   #19
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.988
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Minneverdige utsagn fra puberteten

Irritert nolofar: Du har krefter nok til å spa møkk og lempe høyballer fra morgen til kveld i stallen, men når det gjelder å gå 200 meter opp på butikken og bære med deg en liter melk hjem strekker ikke kreftene til.

Jeg tenker han gnir seg i hendene over at jeg skal gå gjennom tre tenåringsfaser med egne unger.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 20:54   #20
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Minneverdige utsagn fra puberteten

Ups.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no