Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jean Paul = østkantstil?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-10, 19:55   #121
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Jeg skjønner ikke dette med "billig" merkevare og wannebe. Er det sånn at enten må man kjøpe ordentlig dyre og "anerkjente" merkeklær eller så får man holde seg til HM og Cubus (som forøvrig da er så billig at det er harry og østkant) så man ikke er wannabe av noe slag?



Spot on, Lykken!

Ja, guuud, man må passe seg for å være wannabe.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 19:56   #122
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Jeg skjønner ikke dette med "billig" merkevare og wannebe. Er det sånn at enten må man kjøpe ordentlig dyre og "anerkjente" merkeklær eller så får man holde seg til HM og Cubus (som forøvrig da er så billig at det er harry og østkant) så man ikke er wannabe av noe slag?

Nei, men det er jo forskjell på hvor hip merkevarene er, og de som er veldig trendy og i vinden er i en annen prisklasse enn JP. Så derfor kaller jeg det billig merkevare. Også innbiller jeg meg at noen kjøper JP fordi de har lyst på et merkeplagg, og lander hos JP fordi det selges i "vanlige" butikker til en ganske billig penge.

Bare så det er sagt kjøper jeg aldri merkeklær til meg selv, jeg bare observerer, synser og mener.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 20:07   #123
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.419
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

(...også lurer jeg bittelitt på hvorfor Pelen har et behov for å få bekreftet sin følelse av JP er et "østkant-klesmerke"...?)

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Spørsmålet hennes var da ikke vektet på noe vis? Jeg syns det var et ganske nøytralt spørsmål.


Det at man påpeker at det er en forskjell betyr ikke at man mener det er en negativ forskjell.

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Er det ikke minst like mye fordommer fra øst mot vest som motsatt?

Så absolutt! Når jeg ikke vil settes i bås (av noen fra f.eks. østkanten) så bor jeg nord for Rikshospitalet, det høres mindre blærete ut.

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Blandt de som har det finnes det sikkert like mye begge veier, at man forsøker å definere forskjellene betyr ikke nødvendigvis at man har fordommer da.

Der er vel svaret på Zoës spørsmål. I tillegg så syntes jeg at det var rart at JP ikke hadde vært innom vestkanten (som hadde vært naturlig for den typen klær) for det hadde jeg ikke sett, men så viste det seg at det var det før jeg flyttet til Norge.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 00:23   #124
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.102
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg lar meg mest fascinere over at folk lar seg provosere av generaliseringer.

Jeg lar meg heldigvis ikke provosere, men fasinere. Som blånn bergenser blir jeg både fasinert, overasket og ganske lattermild over hele øst-vest-greiene i Oslo. Jeg får inntrykk av at vestkanten skal vise at de han penger, og østkanten skal vise at de gir bæng i penger fordi andre verdier betyr mer. Jeg har en fot i hver leir, jeg liker penger, men later som jeg gir bæng og fokuserer på at jeg fokuserer på de rette verdiene.

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

(...også lurer jeg bittelitt på hvorfor Pelen har et behov for å få bekreftet sin følelse av JP er et "østkant-klesmerke"...?)

Fordi Pelen er vestkant?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 00:25   #125
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.102
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Så absolutt! Når jeg ikke vil settes i bås (av noen fra f.eks. østkanten) så bor jeg nord for Rikshospitalet, det høres mindre blærete ut.

Bor ikke du i nær Holmekollen? Og det er da et "fint" strøk? Eller er jeg helt på bærtur nå?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 00:28   #126
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.409
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

007, det er da slik i Bergen og, at det finnes snobbebydeler og arbeiderklassestrøk, med sine stiler og preferanser.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 00:32   #127
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.102
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

007, det er da slik i Bergen og, at det finnes snobbebydeler og arbeiderklassestrøk, med sine stiler og preferanser.

Det er godt mulig, men jeg tror ikke det er så synlig eller med et så markant skille som i Oslo.
Jeg har noen finere FanaFrue-venner, og for dem er JP merkeklær. Alt som kan kjøpes på Match og Boutique No 6 er in i Bergen. Men de har hørt om Odd Molly, altså. Og alle har hatt Ilse-støvler i en evighet.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 00:33   #128
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.102
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Og alle har selvsagt det beste, nyeste og hotteste innen Bergans og sportsutstyr.

OMG. Jeg er i feil gjeng.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 00:37   #129
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

007, det er da slik i Bergen og, at det finnes snobbebydeler og arbeiderklassestrøk, med sine stiler og preferanser.

Ja. Sånn er det iallefall i Trondheim. Alle byer med en viss størrelse, til og med lille Kristiansund der jeg bodde som barn, har vel slike skiller. "Fine" villastrøk for snobbene og mindre fasjonable arbeiderklassestrøk og tilhørende klesstil for beboerne i de ulike bydelene.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 01:11   #130
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.497
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Jeg synes dette var en interessant tråd, selv for en som bor langt utenfor Oslo. Men jeg er ganske ofte der, og har vært der ofte nok til å se forskjellen på øst og vest. Og forskjellen på like utenfor Oslo og Oslo vest.

Opprinnelig lagt inn av Nefertiti, her.

Det var heller ikke uvanlig at de på vestkantskolen aldri hadde tatt tbanen (eller trikken som de kalte den, etter den gamle holmenkolltrikken) østover i byen, eller at de på østkantskolen aldri hadde tatt tbanen vestover. *

Jeg synes det er merkelig at mange Oslo-boere er så lite kjent utenfor eget territorium. Migrapolis hadde et interessant program om dette nettopp, En by, to verdener, der de lot en østkant- og en vestkantgutt besøke hverandre. Hvis dere ser det, så legg merke til hvordan Østkanten hermer etter Vestkanten etter at han har hatt besøk derfra...

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Match er for øvrig også representert på Byporten, Aker Brygge, Sjølyst og Sandvika Storsenter.

Match har ulike varer i butikkene sine, så det er ikke sikkert de samme merkene finnes på Notodden og Sjølyst.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 12:29   #131
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.815
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Det er godt mulig, men jeg tror ikke det er så synlig eller med et så markant skille som i Oslo.
Jeg har noen finere FanaFrue-venner, og for dem er JP merkeklær. Alt som kan kjøpes på Match og Boutique No 6 er in i Bergen. Men de har hørt om Odd Molly, altså. Og alle har hatt Ilse-støvler i en evighet.

Jeg er også oppvokst i Bergen og kjenner til en del virkelig pengesterke folk fra min bydel. Jeg opplever at de har en kleskode og et forhold til penger som er langt utenfor min virkelighet. Min bror er oppvokst i samme hus som meg, men gikk på en annen vgs enn meg, "sosseskolen" i bydelen. Han kjenner fiffen godt, mens jeg som gikk på en annen vgs i en annen bydel, fikk andre venner og kjenner denne gjengen kun perifert og via mine foreldres venner. Jeg tror ikke disse mener at JP er et sossemerke nå i 2010. Kanskje i 1990, men det var vel mer Polo Sport som tok den biten, tror jeg.

Men jeg innrømmer at jeg ikke har bodd i Bergen på 17 år da. Og ikke kjenner en sjel fra Loddefjord.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 12:36   #132
Nefertiti
Aktiv
 
Nefertiti sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 170
Nefertiti er litt kulNefertiti er litt kul
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

På ungdomskolene går barna på skole i nærmiljøet og mange følger sikkert uskrevne kleskoder som er litt stedsbetinget. Mens på videregående kan man velge skole fritt og elevgruppene er mer sammensatt av folk fra ulike bydeler. Tror til og med mange velger videregående skole med tanke på å komme i et miljø en selv ønsker å identifisere seg med, også i klesveien (som en slags uniformering).

Ellers synes kanskje ikke det er så merkelig at man er lite kjent utenfor eget territorium. Jeg kjenner store deler av byen godt men forstår hvorfor andre ikke nødvendigvis gjør det. Uavhengig av hvilken by eller hvilket sted man kommer fra så kjenner vel de fleste lokalmiljøet sitt best og ferdes mest i områder i nærheten av der man bor? Oslo sentrum er det naturlig for de fleste å dra til og dermed bli kjent, kanskje også til andre steder som har fine shoppingmuligheter, turområder eller severdigheter. Men til andre bomiljøer drar man vel helst hvis man har kjentfolk man skal besøke eller man av andre grunner har ærend der. Med 15 store bydeler i Oslo tar det litt tid før man rekker å bli kjent rundt om.

Kanskje det bør være obligatorisk på skolen å dra på klassetur med t-banen til alle linjenes endestasjoner for eksempel? Og gjerne samtidig studere hvordan ungdom der kler seg, kanskje til og med få i oppgave å dramatisere opplevelsen med særegne kostymer etterpå?


Sist redigert av Nefertiti : 18-12-10 kl 12:46.
Nefertiti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 13:08   #133
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hva er en "ekte vestkanting" da? Langt de fleste jeg kjenner på vestkanten av Oslo snakker vestlandsdialekt, tror jeg. Eller svensk, for den del.

Du kan se en ekte vestkanting og igrunnen en ufattelig god - over grensen til godt humorprogram - oppsummering av hele denne diskusjonen i Migrapolis her:
http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/690765/

Programmet heter én by - to verdener - det er en svært treffende tittel. Kiki fra Stovner treffer Herman fra Snarøya. Kiki klarer seg fint, Herman ler jeg av enda. Det var en artig karikatur av hva vi som er født og oppvokst i arbeiderstrøk ler godt av.

Hvis du ikke gidder se hele, så se de første tretti sekundene i det minste.

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg kan informere om at en del østkantfolk ikke aner hva Hummer er.

Sludder! Hummer er fiskemiddag som er altfor dyr.

  Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 13:11   #134
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Forøvrig er da Ytre Enebakk altså ikke øst i Akershus - det er den sydlige grensen i fylket. Normal klesstil der er arbeidsbukse for voksne menn, tenåringene kler seg i DC, dyre merkeklær eller billige merkeklær. Man kan finne soss der, man kan finne harryrånere der og man kan finne folk med klær fra Kappahl der - samt en og annen husmor med designerjeans. Jeg tipper du finner hun med IJ-støvlene også om du leter, men hun har jo bodd i utlandet noen år da.

  Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 13:43   #135
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Jeg kjenner en som bor i Ytre Enebakk og hun har utelukkende by Timo, IJ, Odd Molly, Noa Noa og hva-det-nå-enn-heter. Bare så dere vet det. Hun jobber riktignok utenfor bygda da, men jeg tror ikke hun har bodd i utlandet.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 13:53   #136
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Forøvrig er da Ytre Enebakk altså ikke øst i Akershus - det er den sydlige grensen i fylket. Normal klesstil der er arbeidsbukse for voksne menn, tenåringene kler seg i DC, dyre merkeklær eller billige merkeklær. Man kan finne soss der, man kan finne harryrånere der og man kan finne folk med klær fra Kappahl der - samt en og annen husmor med designerjeans. Jeg tipper du finner hun med IJ-støvlene også om du leter, men hun har jo bodd i utlandet noen år da.

Bortsett fra hvis Havaristen får inn et havarert varelager, som feks Noa Noa, da går alle i det.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 13:54   #137
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Bortsett fra hvis Havaristen får inn et havarert varelager, som feks Noa Noa, da går alle i det.

Neida. Sånt rives bort av turister. Men når det er billige rundstykker der så spiser alle rundstykker tror jeg.

  Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 13:55   #138
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Neida. Sånt rives bort av turister. Men når det er billige rundstykker der så spiser alle rundstykker tror jeg.

Genialt konsept, men mye dritt også.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 13:56   #139
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Hva er Havaristen?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 13:56   #140
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Genialt konsept, men mye dritt også.

Det vites ikke av herværende forumdeltager - jeg er ikke havaristbruker. :soss:

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no