Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Ang. markedsplassen

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-13, 13:22   #181
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Altså det var ikke en bøn om flere prikker. Jeg vil helst gjøre meg fortjent til de Men takk likevel til de som prikket meg.
Lurer bare på om det er noen oversikt over hvor mange oppsamlede poeng man må ha, for å få 2 grønne prikker under avataret for eksempel

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 14:31   #182
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Opprinnelig lagt inn av Downfall, her.

Altså det var ikke en bøn om flere prikker. Jeg vil helst gjøre meg fortjent til de Men takk likevel til de som prikket meg.
Lurer bare på om det er noen oversikt over hvor mange oppsamlede poeng man må ha, for å få 2 grønne prikker under avataret for eksempel


Hmmm... Jeg VET at jeg har lest et sted hva de grønne prikkene under avataren står for, men nå klarer jeg ikke å finne det igjen. Det er noe med at de mørkegrønne og de lysegrønne tilsvarer en viss sum prikkepoeng, men jeg har altså ikke skjønt det i det hele tatt. Håper noen andre har et bra svar på dette, for jeg kjenner jeg er litt nysgjerrig selv.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 14:38   #183
Jeanett
5barns mamma
 
Jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.034
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

For en flott tråd, nå er jeg nesten der! Gleder meg til å komme inn på markedsplassen igjen

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 15:16   #184
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

De mørkegrønne teller 100 poeng, mens de lysegrønne teller 200. Trur eg. Men maks er uansett 5 mørkegrønne og 6 lysegrønne - selv om man har langt flere enn 1700 poeng.

Jeg skulle forøvrig gjerne visst hva grensene er for de ulike tekstene som kommer opp når man holder musepekeren over prikkene under avatarene.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 15:45   #185
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

De mørkegrønne teller 100 poeng, mens de lysegrønne teller 200. Trur eg. Men maks er uansett 5 mørkegrønne og 6 lysegrønne - selv om man har langt flere enn 1700 poeng.

Hmmm... Ok det høres sannsynlig ut, men jeg har 649 poeng, og 1 lysegrønn + 6 mørkegrønne, så det må jo egentlig bety at man får en mørkegrønn FØR man har opparbeidet seg de 100 poengene. Altså at man får en mørkegrønn for hver 100 poeng man holder på å jobbe seg mot?

Og så skjønner jeg ikke helt logikken i at jeg har så mange mørkegrønne og bare en lys. Når jeg har over 600 poeng, burde jeg - i følge min logikk - heller hatt 3 lysegrønne og 1 mørkegrønn da. For en småautist som meg er dette pittelitt forstyrrende å tenke på kjenner jeg.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 15:48   #186
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Hmmm... Ok det høres sannsynlig ut, men jeg har 649 poeng, og 1 lysegrønn + 6 mørkegrønne, så det må jo egentlig bety at man får en mørkegrønn FØR man har opparbeidet seg de 100 poengene. Altså at man får en mørkegrønn for hver 100 poeng man holder på å jobbe seg mot?

Og så skjønner jeg ikke helt logikken i at jeg har så mange mørkegrønne og bare en lys. Når jeg har over 600 poeng, burde jeg - i følge min logikk - heller hatt 3 lysegrønne og 1 mørkegrønn da. For en småautist som meg er dette pittelitt forstyrrende å tenke på kjenner jeg.

Opptjeningsrekkefølgen er nok mørkegrønne først og lysegrønne etterpå.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 16:11   #187
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Opptjeningsrekkefølgen er nok mørkegrønne først og lysegrønne etterpå.


Ah... Det forklarer jo NOE. (Og jeg talte feil, for jeg har jo "bare" 5 mørkegrønne prikker selvsagt.) MEN, det er fremdeles noe som ikke stemmer med dette systemet for meg altså.


__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 16:31   #188
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg har gitt 20 siden 12. mai. Relativt høy frekvens, da.
Men jeg har nesten bare prikket folk som har mange poeng fra før, ser jeg. Jeg får vel prøve å prikke noen andre også snart...

Jeg har gitt 20 siden desember...

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 17:08   #189
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg har gitt 20 siden desember...

Liverpool ruler og er best i absolutt hele verden.
:sparkerigang007:

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 17:22   #190
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 17:29   #191
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.042
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Jeg har prikker like mye de siste dagene som det siste året til sammen. Det hjelper å bli minnet på det. :jepp:

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 17:47   #192
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

De mørkegrønne teller 100 poeng, mens de lysegrønne teller 200. Trur eg. Men maks er uansett 5 mørkegrønne og 6 lysegrønne - selv om man har langt flere enn 1700 poeng.

Jeg skulle forøvrig gjerne visst hva grensene er for de ulike tekstene som kommer opp når man holder musepekeren over prikkene under avatarene.

Takk! Har spurt flere ganger tidligere, men ingen har svart meg.

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 18:06   #193
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.568
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Ah... Det forklarer jo NOE. (Og jeg talte feil, for jeg har jo "bare" 5 mørkegrønne prikker selvsagt.) MEN, det er fremdeles noe som ikke stemmer med dette systemet for meg altså.


Alle begynner med en prikk under avataren og det, selv om de ikke har fått noen prikker ennå.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 18:11   #194
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Tilgang til markedsplassen, jo!!

Takk til jolie for prikkeforklaring

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 18:26   #195
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Alle begynner med en prikk under avataren og det, selv om de ikke har fått noen prikker ennå.

Aha! Det forklarer jo saken. Tusen takk. :rolig sjel igjen:

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 19:56   #196
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Hva om man er en drittstøvel som alle hater, og kun får tyttebær ... Blir det da 5 røde prikker og resten lyserøde? Det hadde vært pent å se på.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 20:19   #197
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.339
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Hurra for senket grense!! Å få 123 poeng virker litt mer overkommelig enn 378.

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 22:32   #198
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Hva om man er en drittstøvel som alle hater, og kun får tyttebær ... Blir det da 5 røde prikker og resten lyserøde? Det hadde vært pent å se på.

Det hadde vært utrolig kult. HAr det skjedd at folk har røde firkanter, tro? Mener å huske det.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 22:34   #199
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.568
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Ja, men bare én.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 22:36   #200
Effie
wizzzard
 
Effie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 956
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Ein blå prikk! Blåååååå!

__________________
Det är ni som är dom konstiga, det är jag som är normal.
Effie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no