Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hønsesnakk

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-21, 08:57   #61
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu er kulere enn de flesteZulu er kulere enn de flesteZulu er kulere enn de flesteZulu er kulere enn de flesteZulu er kulere enn de flesteZulu er kulere enn de flesteZulu er kulere enn de flesteZulu er kulere enn de flesteZulu er kulere enn de flesteZulu er kulere enn de flesteZulu er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hønsesnakk

Åja, sorry, du skrev jo Islandshøns lenger oppe.

Gammel 30-03-21, 18:14   #62
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

I år er første år på lenge at vi ikke har påskekyllinger i hus. Fant it at det ble nok med kopplam og valp akkurat i år.

Søsteren min har klekket ut kyllinger i barnehagen hvor hun jobber, så de ender nok opp her i løpet av påsken.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 13:27   #63
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 288
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mine høner har ikke lagt noen egg på flere uker nå. Det er i hvert fall noen av dem som myter ettersom det ligger en del fjær i hønsehuset. Alle har bleke kammer, så tegn på at de ikke er i eggleggermodus. De begynner virkelig å bli eldre, 3, 5 og 6 år gamle, men det var alltid noen egg hver dag før mars. Jeg har sjekket for midd og lus, men så ikke noe. Hanens kam er veldig rød, så han er i form. Ja, ja, bare vente og se.

Mitt mål er å flytte og da kan jeg trolig ikke ha høns lenger så jeg har ikke noen ambisjon til å fylle på med yngre høner nå.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 00:14   #64
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Mine høner har også redusert veldig på mengden egg i det siste. Håper det tar seg opp snart. De yngste er ca 1 år nå.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:14.