Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Utgått pass. Reiser 30. juni. Kan det fikses i tide?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-18, 01:58   #1
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utgått pass. Reiser 30. juni. Kan det fikses i tide?

Ikke spør meg hvordan jeg har klart det, men begge ungenes pass har gått ut på dato, og vi reiser til Frankrike 30. juni. Passkontoret her har dropp in på tirsdager, så planen er å stå i kø der fra litt før kl 6 på tirsdag. Men det er utenfor garantitiden, og jeg leser at det er lang leveringstid for tiden.

Sist vi var i Frankrike reiste Minsta med utgått pass, og SAS sa det var uproblematisk. Nå har jeg skjønt at de ikke er like lettvindte på slikt. Kan vi få problemer med å reise på de gamle passene hvis de nye ikke kommer i tide? Er det i det hele tatt mulig å få nødpass lenger, når din eneste unnskyldning er eksamen og generell sløvhet?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-18, 03:45   #2
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.496
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Utgått pass. Reiser 30. juni. Kan det fikses i tide?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Er det i det hele tatt mulig å få nødpass lenger, når din eneste unnskyldning er eksamen og generell sløvhet?

Ja.


Vi var i alle fall svært ærlig ( ) for noe tid siden da Juniors pass hadde utløpt, og det gikk helt greit.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-18, 07:25   #3
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utgått pass. Reiser 30. juni. Kan det fikses i tide?

Nødpass får du fortsatt.

Jeg har en tråd om det samme fra mars. Da valgte jeg å droppe nødpass, og reise med utgått pass til Italia. Det gikk fint det også.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-18, 07:45   #4
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utgått pass. Reiser 30. juni. Kan det fikses i tide?

Dette høres lovende ut. Så alternativ D) Kansellere turen, høres ikke ut som et nødvendig alternativ?
A) Få nytt pass i tide, er fortsatt et åpent spørsmål, men to stemmer til hhv
B) Skaffe nødpass og C) Bruke de gamle, høres så langt bra ut.

Jeg så tråden din, Pepper, og lurte på hva dere hadde endt med.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-18, 07:59   #5
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utgått pass. Reiser 30. juni. Kan det fikses i tide?

Det tar lenger tid enn vanlig å få pass - mer enn garantitiden på 10d. Men (derfor) får du nødpass.
https://www.politiet.no/aktuelt-tall...-til-utlandet/

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-18, 08:01   #6
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utgått pass. Reiser 30. juni. Kan det fikses i tide?

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Det tar lenger tid enn vanlig å få pass - mer enn garantitiden på 10d. Men (derfor) får du nødpass.
https://www.politiet.no/aktuelt-tall...-til-utlandet/

Jeg så den, men jeg er under garantitiden nå.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-18, 11:04   #7
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utgått pass. Reiser 30. juni. Kan det fikses i tide?

Bestill pass, og har det ikke kommet innen tiden, så blir det nødpass. Du trenger jo nye pass uansett.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-18, 11:13   #8
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utgått pass. Reiser 30. juni. Kan det fikses i tide?

Bestill nye pass!
Be de ikke makulere de gamle om du tenker å reise med de gamle passene til Frankrike. Da må nye pass hentes på passkontoret når de er ferdige, og de gamle innleveres.

Evt kan de gamle passene makuleres og nødpass ordnes tidligs to dager før avreise. Men du er ikke innenfor garantitiden uansett. Så de nye kommer ikke til å komme før du reiser. Det er litt styr med nødpass da. Husk to bilder pr pass og samme runde med evt fullmakt og ID på den som ikke blir med. Og kopi av reisedokumenter.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-18, 11:41   #9
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utgått pass. Reiser 30. juni. Kan det fikses i tide?

Vi dro til Stjørdal for der var det lettere å komme til med en gang. Men uansett er du vel for sent ute. Lykke til!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-18, 11:47   #10
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utgått pass. Reiser 30. juni. Kan det fikses i tide?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Nødpass får du fortsatt.

Jeg har en tråd om det samme fra mars. Da valgte jeg å droppe nødpass, og reise med utgått pass til Italia. Det gikk fint det også.

Vi satser på det samme om to uker. Eldstes pass går ut ila ferien, men skal være gyldig som id for reiser i Schengen.

Vi bruker å ordne pass, men utgår når det kun var mulig på passkontor langt fra hjemme som krevde at voksen må ta fri og barn tas ut av skolen.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-18, 11:51   #11
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utgått pass. Reiser 30. juni. Kan det fikses i tide?

Jeg hadde utsatt å få vanlig pass til etter sommeren, og enten gå for å dra med utgått pass eller nødpass. Hvis det var en av de voksne, hadde jeg tatt belastningen med nødpass, men for barna hadde jeg nok satset på common sense innad i EU, med begge foreldrene til stede.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-18, 14:04   #12
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utgått pass. Reiser 30. juni. Kan det fikses i tide?

Kan melde om at jeg måtte vise pass tre (!) ganger på vei hjem fra Lisboa i dag. Siste gang sto de og sjekket alle som gikk ut av flyet.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-18, 14:29   #13
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Utgått pass. Reiser 30. juni. Kan det fikses i tide?

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Kan melde om at jeg måtte vise pass tre (!) ganger på vei hjem fra Lisboa i dag. Siste gang sto de og sjekket alle som gikk ut av flyet.


Det opplevde jeg også i fjor, da jeg kom fra Berlin.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-18, 18:46   #14
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utgått pass. Reiser 30. juni. Kan det fikses i tide?

Vi måtte også vise pass i Italia, ved innsjekk og ved boarding. Men de reagerte ikke på at passet var utgått. Så jeg lurer på om det er tilstrekkelig som ID?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-18, 19:35   #15
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utgått pass. Reiser 30. juni. Kan det fikses i tide?

Jeg har snakket med Norwegian. De lar oss ikke reise med utgått pass til Frankrike.
Jeg har snakket med en veldig hyggelig mann på politikontoret som sa at det kanskje kunne gå hvis vi kom i morgen.
Jeg har snakket med en veldig hyggelig mann på Værnes som sa jeg skulle ringe et par dager før avreise hvis det ikke ordnet seg på politistasjonen.

Jeg føler meg ufattelig teit, men roligere enn i går.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-18, 19:59   #16
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utgått pass. Reiser 30. juni. Kan det fikses i tide?

Kan fortelle at vi fikk på 24 timer i Oslo i juli et år der jeg oppdaget samme greier som deg og hadde 4 dager før vi skulle reise på en kortere tur til Tyskland. De kan sette rush på ting, og du kan hente på politistasjonen istedefor å få det i posten.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-18, 20:00   #17
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utgått pass. Reiser 30. juni. Kan det fikses i tide?

... og tips, legg inn på kalenderen din en måned eller to før passene går ut med en gang du henter dem. Det har hjulpet meg i alle fall.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-18, 20:55   #18
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utgått pass. Reiser 30. juni. Kan det fikses i tide?

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

... og tips, legg inn på kalenderen din en måned eller to før passene går ut med en gang du henter dem. Det har hjulpet meg i alle fall.

Godt tips.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-18, 21:48   #19
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utgått pass. Reiser 30. juni. Kan det fikses i tide?

Jeg måtte reise med nødpass til frankrike i juli i fjor og det gikk sjokkerende enkelt! Jeg var timesvis tidlig ute til Gardermoen, og der var det svisj - papirarbeid - ferdig på 10 minutter. For å spare tid kan du ta passbildene på forhånd, det var vel det jeg brukte mest tid på (gå og finne fotoboksen, ta bildet, gå tilbake)

Dette går helt fint! Og du kan jo enda rekke det med vanlig pass

Jeg _lurer_ på om Frankrike enda har sånn utvidet passkontroll pga terroren for etpar år siden? Hvertfall var det det i fjor sommer, og jeg har måttet vise passet ved boarding begge veier hver gang jeg har vært der etter det også.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-18, 22:10   #20
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utgått pass. Reiser 30. juni. Kan det fikses i tide?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.


Jeg _lurer_ på om Frankrike enda har sånn utvidet passkontroll pga terroren for etpar år siden? Hvertfall var det det i fjor sommer, og jeg har måttet vise passet ved boarding begge veier hver gang jeg har vært der etter det også.

Jeg tror det. Vi var i Paris for tre-fire år siden, og da hadde Minsta sitt pass akkurat gått ut. (Ser vi en trend her. ) Den gang sa SAS at det var helt greit å reise på det gamle passet.

Takk for oppmuntring, folkens. Jeg tror jeg skal få sove i natt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no