Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Partallmani?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-06, 18:09   #21
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Partallmani?

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Jeg har mange rare manier, forteller jeg dem så sender dere psyk etter meg så jeg holder kjeft.

Men partal er viktig!

Åjo - nå må du dele!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 18:21   #22
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Partallmani?

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Åjo - nå må du dele!

Klipper fra et annet forum jeg er på.

Sitat:

Alt må være partall for det første, mister jeg foreksempel en godtebit på bakken så må jeg hive en til så den første ikke skal være ensom.

Lyset må slås av,på,av,på (går mange lyspærer av den grunn)

osv osv om partall.

I Sverige står det enten en A eller en K på kummlokkene, sykkler jeg eller går over en A må jeg dunke meg 3 ganger i ryggen*2, samme om jeg legger nøkklerne på bordet hjemme.

Om jeg ligger i en seng som ikke er ramme madrass så må jeg kjenne med hånden lengs hele kanten under.

Når jeg er på jobb og henger opp bongerne(bestillingerne) på tavla så må jeg alltid gå tilbake for å se at jeg virkelig hang den sist i køen.

osv...osv...

Vel, jeg har blitt litt bedre de siste årene.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 18:27   #23
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Partallmani?

Oi.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 18:29   #24
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Partallmani?

Ups, det hørtes slitsomt ut, Lenam. Godt du har blitt bedre.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 18:33   #25
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Partallmani?

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Klipper fra et annet forum jeg er på.



Vel, jeg har blitt litt bedre de siste årene.

Oops, Lenam! Jeg er glad for å lese at du er litt bedre, for det må da virkelig være slitsomt å tenke på slike ting.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 18:37   #26
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Partallmani?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Ja, og jeg er ikke tilhenger av symetri. Symetri er uspennende.


Så hva med en vinduskarm... Er det penest med to like potter ved siden av hverandre med like planter i, eller er det penest med 7 forskjellige potter med forskjellige planter i?

Jeg bare spør av ren nysgjerrighet, fordi jeg har sett i en annen tråd at du er interessert i interiør.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 18:46   #27
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Partallmani?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Men så kjøper jeg også klementiner selv om de smaker pyton bare fordi de tar seg så pent ut på fruktfatet mitt.

Matchende fruktfat?

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 18:46   #28
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Partallmani?

Her er et par eksempler på at symmetri og ryddig er penest... gal eller ikke Eller er det veldig vanskelig å se at bildet til høyre ser best ut?

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 18:52   #29
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Partallmani?

Eller her:
Skrekk og gru for de før-bildene :


og etter med symmetri:

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 18:57   #30
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Partallmani?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Oops, Lenam! Jeg er glad for å lese at du er litt bedre, for det må da virkelig være slitsomt å tenke på slike ting.

Etter at jeg har fått barn så har man liksom ikke helt tid til å være gal lengre.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 18:59   #31
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Partallmani?

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Etter at jeg har fått barn så har man liksom ikke helt tid til å være gal lengre.


he,he,he! Nei, det er jammen sant.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 19:08   #32
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.315
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Partallmani?

Elin:

På de før- og etterbildene er det brukt såpass teite virkemidler for å få etterbildene til å se best ut at det ikke har noen sammenheng med virkeligheten.

(fyr i peisen, ryddet opp blader, rettet på peisskjold osv.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 19:20   #33
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Partallmani?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Så hva med en vinduskarm... Er det penest med to like potter ved siden av hverandre med like planter i, eller er det penest med 7 forskjellige potter med forskjellige planter i?

Jeg bare spør av ren nysgjerrighet, fordi jeg har sett i en annen tråd at du er interessert i interiør.

Nå eier jeg bare sinkbøtter til å ha blomster i av den enkle grunn at jeg ikke liker andre blomsterpotter. Og med symetri mener jeg speiling om en akse. At om man setter en strek midt i vinduet så ser det lit ut på begge sider. I mine stuevinduer (som heldigvis skal byttes ut med noen helt til gulvet snart og da trenger jeg ikke slike dumme vinduskarmer) har jeg serviettholder og et kubbelys i det ene. Lyslykt og en stor H i tre i det andre og to sinklykter (ulik størrelse), ei sinkbøtte med orkidé og ei kurv med fjernkontroller i det tredje. Ingen symetri, dog ryddig og greit.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 19:24   #34
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Partallmani?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Her er et par eksempler på at symmetri og ryddig er penest... gal eller ikke Eller er det veldig vanskelig å se at bildet til høyre ser best ut?

For meg ble begge dillete, og ingen av dem er særlig symetriske.

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Eller her:
Skrekk og gru for de før-bildene :


og etter med symmetri:

Det første var rot, det andre ble Bohuskatalog. Ingen av dem var særlig pene. *kresen*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 21:15   #35
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Partallmani?

Eneste partall-fetishen jeg har er at jeg må ha 2 drops eller pastiller - en på hver side. Men det er da normalt?

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 21:21   #36
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.315
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Partallmani?

Jeg lurer på om den planta over peisen er ekte. I så fall kommer den til å dø instantly. Og hvis den er falsk er det for det første grusomt stygt, og brannfarlig!

:irriterermegoverbagateller:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 21:34   #37
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Partallmani?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Elin:

På de før- og etterbildene er det brukt såpass teite virkemidler for å få etterbildene til å se best ut at det ikke har noen sammenheng med virkeligheten.

(fyr i peisen, ryddet opp blader, rettet på peisskjold osv.)

Ja, er enig med det som står i parentesen din, men om du ser på hvordan nipset oppå peishyllen er satt, så ser det penere ut når det står symmetrisk enn ikke. Synes jeg i hvert fall Forøvrig er bildene tatt fra en side hvor man får tips på hvordan boligen skal se ut/ikke se ut når man legger den ut for salg/visning.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 21:37   #38
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Partallmani?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

For meg ble begge dillete, og ingen av dem er særlig symetriske.



Det første var rot, det andre ble Bohuskatalog. Ingen av dem var særlig pene. *kresen*

Nå snakker vi ikke om personlig smak da, men om symmetri/asymmetri. Jeg har heller ikke denne smaken bare så det er sagt. Kresen er jeg også, men jeg har ingen som helst problemer med å se at den ryddiges stuen tross alt ser bedre ut enn den som er rotete og hvor det ikke er tatt noe som helst hensyn til symmetri.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 21:41   #39
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Partallmani?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Nå snakker vi ikke om personlig smak da, men om symmetri/asymmetri. Jeg har heller ikke denne smaken bare så det er sagt. Kresen er jeg også, men jeg har ingen som helst problemer med å se at den ryddiges stuen tross alt ser bedre ut enn den som er rotete og hvor det ikke er tatt noe som helst hensyn til symmetri.

Jeg syntes eksemplene var dårlige, fordi den som ikke hadde symetri var mye mer rotete enn den andre. Om man hadde hatt begge like ryddige/rotete hadde det vært enklere å gjøre opp en mening.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 21:55   #40
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Partallmani?

Jeg kan gjerne kjøpe tre bananer - Jeg har ingen problemer med partall/oddetall, men vet jo at mange er slik. Mitt forhold til tall er at de helst skal være like. Når jeg våkner om natta og klokka er 2:22, 3:33 eller noe sånn, så kjenner jeg at gleden strømmer gjennom meg.

Nå har jeg sett gjennom tråden litt, og må si meg uenig om symmetri i forhold til innredning. Jeg synes ikke noe om symmetri i den forstand at man "starter på midten og jobber seg utover med at noe er likt på hver side" - f.eks et bilde, med to like lampetter på hver side, eller blomst på midten av bordet og lysestaker på hver side....

På peisbildet til Elin så er det jo den usymmetriske peisen som er finest . ja, for det er den uten ild i peisen som er symmetrisk i det jeg legger i symmetri iallefall.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no