Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er det in/vanlig å gå med treningstights?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-14, 21:26   #41
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det in/vanlig å gå med treningstights?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Vi var og fløy forrige helg, og så flere som brukte tights, også på korte flyturer. Hvilket atter minnet meg om at en god del tights er skikkelig gjennomsiktige...

Kanskje for å unngå å bli kroppsvisitert?

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 22:02   #42
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det in/vanlig å gå med treningstights?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg har også stusset på det. Så det på påskefrokosten i bhg forleden. Tviler på hun skulle trene etterpå.

Var du i min bhg? For jeg gikk nemlig uten hemninger i treningstøy til frokosten i vår bhg av den grunn at jeg skulle på trening etterpå.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 22:26   #43
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det in/vanlig å gå med treningstights?

Jeg har sett noen av elevene der jeg jobber (vgs) gå i det.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 22:40   #44
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det in/vanlig å gå med treningstights?

En venninne av venninne (44) går forresten med treningstights, pene bluser og joggesko i gøye farger 24/7. Hun har aldri trent i hele sitt liv. Samme damen bodde i Adidas trestriper-serien da den var in.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-14, 09:27   #45
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er det in/vanlig å gå med treningstights?

Her i byen er det helt vanlig at tenåringsjenter går i tights til daglig. Det bør da være 2XU Datteren min på 14 har en slik (arvet min som var blitt for stor), og hun kan fint finne på å bruke den hjemme utenom trening fordi det er behagelig. Det er dog helt uaktuelt å bruke den på skolen og ellers medmindre hun er på vei til eller fra trening sier hun.

At noen bruker kompresjonstights på flyreiser overrasker meg ikke, det er anbefalt å bruke støttestrømper på lange reiser.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-14, 09:46   #46
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.393
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det in/vanlig å gå med treningstights?

Ja, når man ser på hva folk ellers bruker/har brukt fordi det er behagelig hjemme, som for eksempel onepiece og kosedresser i velour, så ser jo tross alt treningstøy mye bedre ut. For meg er det mer uforståelig at folk tar på seg treningstightsen når de stæsjer seg for å gå på bytur, med sminke, pen topp, dyr veske o.l. Ser liksom ut som om de har glemt noe. Men det var jo på samme måte med slike gråmelerte sweatpants for noen år siden. Mange så ut som om de hadde pyntet seg oventil, og fortsatt gikk i pysjamas nedentil.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no