Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

BeSafe sete

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-06, 12:48   #1
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Spørsmål

BeSafe sete

...........


Sist redigert av Mamma Rosa : 24-09-08 kl 21:51.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 12:56   #2
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: BeSafe sete

Jeg har en sånn som er bakovervendt, har aldri hørt om noen plombering.
Mulig det finnes likevel

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 13:02   #3
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: BeSafe sete

Jeg har en sådan (BeSafe Kid) som kun er bakovervendt. Kjøpte den i 2004. De eldre stoler av samme modell kan brukes begge veie (har en sådan "fisk" på snor: du trer selene igjennom huller i setet og fester med fisken). Det er mulig at BeSafe sidenhen er gått tilbake til å lage stolene så de kan brukes begge veie.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!

Sist redigert av Muad'Dib : 31-12-06 kl 14:32.
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 13:12   #4
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BeSafe sete

Det hjelper jo veldig lite om de kjører forsiktig om det er andre på veien som ikke gjør det.

Vi gikk for forovervendt BeSafe 1-2-3 (sånnet som bruker bilens seler) da T. var 2 1/2 år, for da var han lang nok til det. Alternativet var å ha ham forovervendt i barnesete med fem-punkts-sele, og det er så vidt jeg kan huske ikke anbefalt.

Om vi skal ha flere barn skal vi legge inn bestilling på ett som ikke blir bilsyk ...

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 16:18   #5
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: BeSafe sete

Har de fjernet plomberingen selv da? Har de den "fisken" som skal brukes når setet er montert fremovervendt?

Vårt gamle sete kunne brukes begge veier. Så bestemte HTS seg for at de bare skulle ha enten forover eller bakovervendte seter, og plomberte de slik at setet bare kunne brukes bakovervendt. Om de har gjort noe med dette etter den gangen igjen, det vet jeg ikke. Tror faktisk de har laga nye seter og dette som din nevø sitter i er blitt tuklet med.... Noen korriger meg om jeg tar feil..

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 16:20   #6
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: BeSafe sete

Og det kan umulig hete 1-2-3! For det er en beltestol.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 16:56   #7
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: BeSafe sete

Snakket med de igjen i dag. Hun har fjernet plomberingen selv. Selgeren hadde fortalt henne at dette setet var identisk med setet de hadde fra før, bare at det var nå satt inn en plombering fordi setet skulle kun brukes bakover. Men at det da asså er godkjent forover. (innviklet) Så hun har fjernet plomberingen og mener at dette setet er da like godt som setet de har fra før som er godkjent begge veier. Hva sier f.eks forsikringsselskapet hvis ulykken er ute og de har fjernet plomberingen? Og brukt forover istedet for bakover som bruksanvisningen sier? Nå påstod svigerinnen min også at det kun ble laget bakovervendte seter, at man ikke fikk kjøpt forover lengre...så hun har ikke veldig peiling. Men sjekke opp noe mer det vil hun ikke, hun mener dette er bra nok. Nå kan man ta forover/bakover diskusjon, og hva som er best, men dette er de opplyst om og har tatt valget om forover. (i.o.m at butikkdamen skal ha sagt til de at man SKAL ha de bakover til de er 4 år og de gjør det motsatte. Nå har enten min svigerinne eller butikkdamen sagt noe feil, men det spiller liten rolle.) Riktig montering er jo viktig uansett hvilken vei man velger å ha barnet.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 17:00   #8
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: BeSafe sete

Opprinnelig lagt inn av Gwen, her.

Snakket med de igjen i dag. Hun har fjernet plomberingen selv. Selgeren hadde fortalt henne at dette setet var identisk med setet de hadde fra før, bare at det var nå satt inn en plombering fordi setet skulle kun brukes bakover. Men at det da asså er godkjent forover. (innviklet) Så hun har fjernet plomberingen og mener at dette setet er da like godt som setet de har fra før som er godkjent begge veier. Hva sier f.eks forsikringsselskapet hvis ulykken er ute og de har fjernet plomberingen? Og brukt forover istedet for bakover som bruksanvisningen sier? Nå påstod svigerinnen min også at det kun ble laget bakovervendte seter, at man ikke fikk kjøpt forover lengre...så hun har ikke veldig peiling. Men sjekke opp noe mer det vil hun ikke, hun mener dette er bra nok. Nå kan man ta forover/bakover diskusjon, og hva som er best, men dette er de opplyst om og har tatt valget om forover. (i.o.m at butikkdamen skal ha sagt til de at man SKAL ha de bakover til de er 4 år og de gjør det motsatte. Nå har enten min svigerinne eller butikkdamen sagt noe feil, men det spiller liten rolle.) Riktig montering er jo viktig uansett hvilken vei man velger å ha barnet.

Men har hun den fisken som skal brukes til forovervendt montering da? Send en mail til HTS og spør om sikkerheten vedr. å fjerne plomberingen selv.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 17:13   #9
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: BeSafe sete

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Men har hun den fisken som skal brukes til forovervendt montering da? Send en mail til HTS og spør om sikkerheten vedr. å fjerne plomberingen selv.

Jeg spurte men fikk ikke noe klart svar, det gled liksom over i noe annet. Men skal spørre neste gang. Tenkte jeg skulle sende mail til forsikringsselskapet og hts i morgen.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 21:08   #10
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: BeSafe sete

Nå har jeg selvfølgelig glemt å sende mail. Skal få gjort det i morgen. Stikka, du vet ikke noe om dette du?

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 21:58   #11
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: BeSafe sete

Opprinnelig lagt inn av Gwen, her.

Nå har jeg selvfølgelig glemt å sende mail. Skal få gjort det i morgen. Stikka, du vet ikke noe om dette du?

Nei desverre. Litt for gammelt sete til at jeg kjenner det annet enn av navn.

Men å fjerne plomberinger selv ville jeg tro gjorde at produsenten ikke garanterte for setet lenger. Man skal jo ikke fikle med slike ting. Så et forsikringsselskap kunne nok reagerte på dette i en hypotetisk ulykke. Men om de faktisk ville gjort det er jeg ikke sikker på.

Kan du ikke prøve å få han over i en beltestol i steden da? Når han likevel sitter forovervendt. Argumenter med enklere å flytte setet til andre biler. Sikkerhetsargumenter biter kanskje ikke på.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 08:11   #12
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: BeSafe sete

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Nei desverre. Litt for gammelt sete til at jeg kjenner det annet enn av navn.

Men å fjerne plomberinger selv ville jeg tro gjorde at produsenten ikke garanterte for setet lenger. Man skal jo ikke fikle med slike ting. Så et forsikringsselskap kunne nok reagerte på dette i en hypotetisk ulykke. Men om de faktisk ville gjort det er jeg ikke sikker på.

Kan du ikke prøve å få han over i en beltestol i steden da? Når han likevel sitter forovervendt. Argumenter med enklere å flytte setet til andre biler. Sikkerhetsargumenter biter kanskje ikke på.

Svigermor forsøkte å si at han kunne jo prøve å sitte bakover. Men ja, hvordan skulle de få til det? Han som er så bestemt fra før, at han vil gå dit han vil når de er på tur og sånn. hehe, tror nok beltestol prosjektet fungerer bedre da. De har snakket om at han ikke skal over i beltestol før han er 4. Kan gjøre et siste tappert forsøk på at de kan prøve å sette han bakover, det kan jo hende han synes det er gøy. Problemet er vel at de pleier å sette dette setet over i firmabilen, med airbag. Men da kan de jo alltids bruke beltestol i denne bilen istedet. Jeg synes fortsatt at det er ganske morsomt at hun fikk beskjed av butikkdamen at alle disse setene var bakovervendte, fordi det var slik det var nå, at det ikke fantes forover lengre, men så snur de gutten før han fyller året, tukler med setet, fordi han skal kunne se fremover når de kjører. Han har så absolutt ikke problemer med bilsyke o.l. Sender nå en mail, så får vi høre hva produsenten sier.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 10:01   #13
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: BeSafe sete

Da har jeg snakket med noen. Setet sitter ikke skikkelig dersom man ikke har denne fisken, så ved en evt kollisjon vil setet antageligvis fly rundt. Grunnen til at Kid nå kun er bakovervendt er fordi dette setet ikke egner seg veldig godt til fremovervendt. De mener at setet ikke sitter skikkelig selv med fisken. Det var absolutt ikke greit å ha fjernet plomberingen. Da får jeg prøve å ta en ny prat med de i dag.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 18:38   #14
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: BeSafe sete

Opprinnelig lagt inn av Gwen, her.

Da har jeg snakket med noen. Setet sitter ikke skikkelig dersom man ikke har denne fisken, så ved en evt kollisjon vil setet antageligvis fly rundt. Grunnen til at Kid nå kun er bakovervendt er fordi dette setet ikke egner seg veldig godt til fremovervendt. De mener at setet ikke sitter skikkelig selv med fisken. Det var absolutt ikke greit å ha fjernet plomberingen. Da får jeg prøve å ta en ny prat med de i dag.

Det var det jeg trodde ja. Håper du når igjennom til de.

Lykke til. Tror du vil trenge det...

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 19:39   #15
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BeSafe sete

Vi har den gamle typen av dette setet som skal være godkjent for både forover- og bakovervendt montering. De nye setene kom i mai 2003 som er plombert sånn at de kun er godkjent bakovervendt. Selv om setet er likt ellers ville jeg nå aldri fjernet plomberingen og brukt det forovervendt. Om det skulle vært montert forovervendt så må en uansett ha den svarte tråden med rød klips i ene enden. Kan aldri tenke meg at et forsikringsselskap godtar og gir full erstatning om noe skulle skje så lenge et bilsete er modifisert på av en selv og ikke er som fra fabrikk.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 12:58   #16
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: BeSafe sete

En liten oppdatering. Har snakket med HTS pr telefon. Hun ble litt sjokkert over at noen tukler med en plombering. Hun sa klart i fra at setet ikke måtte brukes forover. Det har blitt gjort forandringer på setet siden den gangen det kunne brukes begge veier. Det hadde mye å si for sikkerheten og en evt erstatning. Så da har jeg snakket med faren igjen og sagt i fra. Da ville han bytte til det gamle Kid setet de har stående. Jeg foreslo bakover...igjen...så han sa han skulle prøve det. Nå får jeg fikset en bruksanvisning til de, siden de ikke har denne. Han hadde tenkt til å montere det etter husken. :kremt: Ja, nå har hvertfall jeg gjort mitt, og håper at de ikke lar en 2 åring bestemme over sikkerheten i bilen!

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 13:33   #17
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BeSafe sete

Håper du får snakket dem til fornuft. Vet du hvor gammelt det andre Kid setet de har er? Bilseter skal ikke være for gamle heller.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 14:16   #18
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: BeSafe sete

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Håper du får snakket dem til fornuft. Vet du hvor gammelt det andre Kid setet de har er? Bilseter skal ikke være for gamle heller.

Det er fra 2002.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 14:32   #19
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: BeSafe sete

Hva er egentlig "grensa" på hvor gamle de kan være?

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 14:40   #20
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Re: Sv: BeSafe sete

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Hva er egentlig "grensa" på hvor gamle de kan være?

Er det ikke sånn at det helst ikke skal være over 5 år, fordi setet skal kunne brukes ut hele seteperioden. Jeg ville nå aldri brukt et så gammelt sete uansett. Det er mye som har skjedd på bilsetefronten de siste 5 årene.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no