Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Så utrolig tragisk. To jenter omkom etter å ha havnet i sjøen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-10, 19:31   #41
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Så utrolig tragisk. To jenter omkom etter å ha havnet i sjøen

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Tja, det spørs jo hvor glade de blir om jeg sier min ærlige mening om at små barn i lek ved sjøen i dårlig vær uten tilsyn er en helt latterlig idé, For det mener jeg.

Men nå er det jo ikke akkurat unormalt for en 9 åring å ikke fortelle sine foreldre om alle veier de tar når de er ute å leker... At de var der alene er jo ikke ensbetydende med at foreldrene godtok dette.

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 19:47   #42
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Så utrolig tragisk. To jenter omkom etter å ha havnet i sjøen

Heligvis bor vi langt unna unna sjøen, men vi har en liten bekk som renner rett ved huset og jeg har angst for at ungene skal gå ned der når det er mye vann der. Både 8-åringen og 6-åringen leker ute alene og vi snakker mye om at det ikke er lov og jeg stoler på dem, men unger kan få innfall spesielt når de er flere sammen. De kan ikke fotfølges hele døgnet når de er så gamle.

Grunnen til at jeg la den inn her var fordi det kom veldig mange minner om min kollega som mistet sin 6-åring i drukning for to år siden. Dette gikk veldig inn på meg og jeg fikk en reaksjon i går når jeg las det.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 19:57   #43
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så utrolig tragisk. To jenter omkom etter å ha havnet i sjøen

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Sammenligner du virkelig oppslag som går på dødsfall med husmødre og kvasifilosofer?

Enkelte ting tas inn hit for diskusjon. Andre fordi man vil tilfredsstille tragediemonsteret i seg. Den første er jeg for, den andre ikke. Dette er nøyaktig som å stille seg langs veikanten og glo på en trafikkulykke.

Veldig enig.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no