Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvordan plasserer du deg på konsert?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Se resultatene: Hvor finner man deg i konsertlokalet?
Fremst ved scenekanten! 15 20,83%
Ved den bakerste baren. 6 8,33%
Ved lydbordet, åff kårs. 22 30,56%
Hvor enn det er plass til meg og min privatsone. :misantrop: 14 19,44%
Konsert? 15 20,83%
Deltakere: 72. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-10, 19:47   #21
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan plasserer du deg på konsert?


Neh, hva tror du?

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 19:49   #22
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan plasserer du deg på konsert?

Det kommer an på bandet/artisten. Er det noen jeg virkelig liker, trives jeg best ved scenekanten.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 19:49   #23
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan plasserer du deg på konsert?

Nå er det så lenge siden jeg har vært på en ordentlig konsert, men da satt jeg på den plassen jeg hadde billett til.

Ellers har jeg vært et par år på Penthouse Playboys konsert og da har man selvfølgelig spisse albuer, blir fjortis igjen og menger seg plass foran

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 19:55   #24
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan plasserer du deg på konsert?

Det kommer an på hvilken konsert. Enten helt foran, eller ved lydbordet.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 20:01   #25
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan plasserer du deg på konsert?

Jeg har blitt for gammel til å stå fremme på de konsertene jeg fremdeles er ung nok til å ville gå på. Den siste vi var på, er kanskje et unntak. Men der hadde de satt opp stoler! Det er sjelden jeg har sitteplass, gitt.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 21:32   #26
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan plasserer du deg på konsert?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg har blitt for gammel til å stå fremme på de konsertene jeg fremdeles er ung nok til å ville gå på. Den siste vi var på, er kanskje et unntak. Men der hadde de satt opp stoler! Det er sjelden jeg har sitteplass, gitt.


Var det derfor du bråkte sånn?

Vet du, det var pga. deg jeg kom på tråden, jeg kom til å tenke på hypotetiske billetter til hypotetisk konsert, og så fniste jeg litt av at jeg jo er rimelig bænkers på hvor du eventuelt ville hatt plasser, (helt fremst på akkurat den der, right?), og så kom jeg på at det er ganske mange jeg vet akkurat hvor jeg finner selv i et stappa Sentrum Scene. Definitivt Amidriel.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 21:39   #27
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan plasserer du deg på konsert?

Hjemme på sofan

:rar:

Uten om det hadde vært Scooter eller Rammstein

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 23:20   #28
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan plasserer du deg på konsert?

Kommer an på hvem som spiller og humøret. Enten helt foran ved scenekanten, eller lenger bak med en halvliter.

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 23:27   #29
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan plasserer du deg på konsert?

Ah, i et fullstappet Sentrum Scene står jeg inntil veggen på venstre side, ca på midten. Med mindre Kent står på scenen, da.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 03:28   #30
Inka
New kid on the block
 
Inka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Innlegg: 860
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Sv: Hvordan plasserer du deg på konsert?

Det kommer veldig an på hvilken type konsert det er, hva slags type lokale og hvor stort det er, hva slags atferd det hersker blandt resten av publikum og om det er enkeltkonsert eller festivalstemning.

Den generelle tendensen er at jeg liker å minde min egen business, og slippe å miste konsentrasjonen pga. andres forstyrrelser. Men jeg liker også god lyd og forholdvis god utsikt.
Så... tjah. Er det type stor konsert i noe a la Spektrum eller større står jeg gjerne ute på vingen av scenen, der man er nært men utenfor skubbesonen. Kompromisserer lyden litt, men synes at utsikten er halve opplevelsen lell.
På festivaler ender jeg ofte opp rett foran/ved siden av lydøya.

__________________
Batman januar 2004.
Bulldosern mai 2009

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 09:04   #31
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan plasserer du deg på konsert?

Mystisk og misantropisk bakerst i lokalet.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 10:13   #32
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan plasserer du deg på konsert?

Det kommer an på konserten, lokalet og publikummet. Men "ved miksepulten" er ofte riktig.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 10:17   #33
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan plasserer du deg på konsert?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det kommer an på konserten, lokalet og publikummet. Men "ved miksepulten" er ofte riktig.

Jah, deg finner jeg jo alltid.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 10:18   #34
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan plasserer du deg på konsert?

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

På plassen jeg har betalt for å få sitte på, selvfølgelig. :dannet:

Samme med meg. Jeg velger meg en plass som er litt foran midt på.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 10:18   #35
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan plasserer du deg på konsert?

Som regel ved lydmannen.

Rockefeller: Rett til høyre bak
Sentrum: Rett til høyre foran
John Dee: Rett bak
Garage: Rett til høyre bak
Blå: Rett til venstre
Øya: Rett foran/venstre/høyre
NW: Rett til venstre bak
Union Scene: Rett bak
Spektrum gulv: Litt foran til høyre

Sånn, da vet du hvor du finner meg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 10:20   #36
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan plasserer du deg på konsert?

Jeg er igrunn ikke noe konsertmenneske. Men neste uke skal jeg på Kent konsert. Husker ikke plassen, men det er nok dannet og sittende et sted.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 10:38   #37
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan plasserer du deg på konsert?

Om det er Unni Wilhelmsen f.eks, som jeg er på hvert år, så foretrekker jeg å sitte så nært opptil scenen som mulig. Om det er stor konsert i hall/ute, liker jeg å stå langt bak.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 12:01   #38
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan plasserer du deg på konsert?

Hjemme.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 13:24   #39
Inka
New kid on the block
 
Inka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Innlegg: 860
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Sv: Hvordan plasserer du deg på konsert?

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Om det er Unni Wilhelmsen f.eks, som jeg er på hvert år, så foretrekker jeg å sitte så nært opptil scenen som mulig. Om det er stor konsert i hall/ute, liker jeg å stå langt bak.

Jah, det er helt klart trivelig å sitte nært når Unni spiller. <3

__________________
Batman januar 2004.
Bulldosern mai 2009

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no