Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Shopping i Trondheim sentrum

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-13, 15:45   #1
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Shopping i Trondheim sentrum

Jeg skal til Trondheim på konferanse førstkommende mandag - onsdag og lurer på om noen kan anbefale noen kule klesbutikker. Klesbudsjettet er ikke enormt så jeg er ute etter noe midt på treet sånn prismessig. Er også ute etter noen kule sko til 11 åringen.

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 16:44   #2
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shopping i Trondheim sentrum

Hva legger du i kule klær da?

For trendnisser er Høyer(Solsiden), Retro, Natasja, Zuus, Klein, Carma, Bogart, Cosmo, Shine, Filippa K, Cornelias Hus (Sentrum) og Lounge (Olavskvartalet) fine plasser. Prisen varierer fra midt på treet til litt dyrere.

På Weekday(sentrum) og Maud Mellow og Urban(merkursenteret, sentrum) har de mer rocka/tilbakelente klær og der finner man alt fra rimelig til mellompris. Dessuten har man steder som NoaNoa og den slags, men de har flyttet fra sin gamle lokasjon og jeg vet ikke til hvor.

Barnetøy utenom de store kjedene har de blandt annet på KoolKids i Dronningens gate og Lille Martine på Byhaven. Det har vært stort frafall av uavhengige klesbutikker til barn det siste året, etter at vi hadde en skikkelig oppblomstring for noen år tilbake.
Sko til barn finner du på alle kjøpesentrene men om du vil ha noe "annet" har de blandt annet Bisgaard på Bebito (solsiden). På Solsiden har de også p.o.p. Man får også tak i sko til ungdom/barn på flere av skatebutikkene i byen. Da er det merker som DC, Vans, Converse og den slags (Converse får man forsåvidt kjøpt i de aller fleste skobutikkene nå til dags, forresten).

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015

Sist redigert av Vianne Rocher : 21-04-13 kl 16:49.
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 20:16   #3
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopping i Trondheim sentrum

Emma House har et godt utvalg da. Synes jeg, og ligger litt sånn midt på. Den ligger rett over Nova.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 20:54   #4
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shopping i Trondheim sentrum

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Maud Mellow og Urban(merkursenteret, sentrum)

Maud Mellow er ikke lengre på Mercur, hele konseptet er vel lagt ned tror jeg. Det er Monki som er å finne i det lokalet nå.


Sist redigert av Luvi : 22-04-13 kl 21:01.
Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-13, 08:28   #5
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shopping i Trondheim sentrum

Takk for tips, og da er jeg tilbake etter en fin tur i Trondheim Fant både klær og sko til barna, men lite klær til meg selv. Men var lenge på en butikk som heter Lush og kjøpe meg shampobar, lotionbar og andre deilige greier

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-13, 16:17   #6
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shopping i Trondheim sentrum

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Takk for tips, og da er jeg tilbake etter en fin tur i Trondheim Fant både klær og sko til barna, men lite klær til meg selv. Men var lenge på en butikk som heter Lush og kjøpe meg shampobar, lotionbar og andre deilige greier

Ahh, der dufter det alltid så godt utenfor når man passerer, men jeg tror faktisk jeg har vært innom der bare en gang.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no