Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Holdbar neglelakk

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-10, 20:37   #1
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Holdbar neglelakk

Det finnes så mange fine, litt mørke farger for tiden, og jeg har lyst til å jåle meg opp litt. Problemet er at jeg er litt lat, og orker ikke styre med neglene hver kveld.

Hvilke merker er mest holdbare synes du? Og hvilke fraråder du?

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 20:46   #2
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Jeg har kjøpt en holdbar neglelakk hos Nikita (frisørsalongen), men jeg husker ikke merket i farten. Den ligger i bilen, så jeg kan sjekke i morra.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 21:55   #3
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Er det Essie, tro?

Jeg synes Max Factor Nailfinity sitter absolutt best, men det finnes ikke så mange fine farger, dessverre. Ellers har jeg noen lakker fra Chanel, som er helt OK.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 08:31   #4
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Ellers har jeg noen lakker fra Chanel, som er helt OK.

Er de så gode at de forsvarer prisen?

Jeg kan forøvrig avbefale de som fulgte med Henne tidligere i sommer. De holder 5 minutter. Mulig det er derfor det lønner seg å kjøpe ting...

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 08:58   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Jeg driver å lakker med disse Chanel-neglelakken for tiden. Kollegene mine har orientert meg om hvilke farger man skal ha, og jeg har nå kjøpt 509. Den er svart/lilla og jeg synes det blir innmari fint. Den varer noen dager, men ikke mer.

Jeg har kjøpt et merke på lindex som jeg bruker på tærne. Den heter noe sånt "super hold" eller noe og den sitter overraskende godt. Den er i tillegg billig og har mange kule farger.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 10:09   #6
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Jeg har testet mange typer og er mest fornøyd med YSL og Chanel.
Jeg bruker underlakk og top coat fra rimeligere merker og da sitter neglelakken bra.
Lakket sist på torsdag med den sort/lilla fra Chanel og det er ikke tegn til avskalling. På meg sitter den i en uke før det begynner å skalle av.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 10:21   #7
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Jeg fjerner neglelakken ved første spor til avskalling, så jeg er nok ikke helt representativ. Jeg slurver dessuten med over- og underlakk. :sjuske:

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 10:32   #8
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Isadora er det suverent beste av billigmerkene ihvertfall. Sitter noen dager og tørker på et svosj. Chanel skal jeg se om jeg må gi et forsøk. Hva er nummeret på svart/lillaen?

  Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 10:33   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Isadora er det suverent beste av billigmerkene ihvertfall. Sitter noen dager og tørker på et svosj. Chanel skal jeg se om jeg må gi et forsøk. Hva er nummeret på svart/lillaen?


509. Den er veldig din farge, altså.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 10:34   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Takk for tips om underlakk, forresten. Det bør jeg prøve igjen.

Jeg hadde alltid upåklagelig neglelakk før jeg fikk barn. Nå har jeg hodet over vannet igjen, og forsøker på nytt. Jeg føler meg veldig fin med pent lakkerte negler.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 10:37   #11
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Isadora er det suverent beste av billigmerkene ihvertfall. Sitter noen dager og tørker på et svosj. Chanel skal jeg se om jeg må gi et forsøk. Hva er nummeret på svart/lillaen?

Jeg bruker 483 Vendetta


Denne er også lekker, men vanskelig å få tak i

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 10:38   #12
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Hvor får jeg kjøpt de greiene her på nett? De hadde ikke på strawberry.

  Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 10:40   #13
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Her er den Tjorven bruker

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 10:42   #14
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Jeg har også 509 i dag, jeg lånte den av en venninne på lørdag. I dag er den skikkelig hakkete. Jeg må åpenbart kjøpe neglelakkfjerner.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 10:46   #15
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Jeg bruker 483 Vendetta

Den ser lekker ut og er veldig meg.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 10:50   #16
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Jøss, er det sånn nå at man bare skal male litt av neglen?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 10:54   #17
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Begge de der funker på meg. Den som heter Strong også ser jeg. Men fy for noen priser da.

  Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 12:01   #18
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jøss, er det sånn nå at man bare skal male litt av neglen?

Ja det lurte jeg også på.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 12:14   #19
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Nå har jeg også Vendetta. Jeg setter meg ikke på venteliste for å kjøpe neglelakk, ass.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 12:17   #20
Mariss
Superduperaktiv
 
Mariss sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 639
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Denne er også lekker, men vanskelig å få tak i

De har 505 på CC Vest. Jeg kjøpte min der selv om flere andre parfymerier sa de var utsolgt/ikke hadde den. Syns 505 er finere enn 509. Har begge. Men er ikke spes imponert over Chanel, syns den skaller av veldig lett. Ok, jeg har hendene mye i vann pga baby i hus, men den varer ikke lenge. Knapt et døgn.

Dior sin topcoat er bra, men har ikke prøvd noen med farge.

__________________
Storebror des-07 Lillesøster mars-10
Mariss er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no