Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tre bryllup, med og uten mage

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-13, 22:51   #1
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tre bryllup, med og uten mage

Altså, jeg skal i tre brylluper i år. I det første er jeg 28 uker på , det neste 31 og det siste har jeg forhåpentligvis en baby på to-tre uker. I det siste er jeg også forlover.

Jeg har ett håp om å bruke samme kjole i alle tre. Det vil si noe med høyt liv som er ammevennlig. Jeg vil ha en lang kjole siden det kan være litt forskjellige temperaturer. Er det mulig tror dere? Eller vil en "vanlig" kjole se rar ut med gravidmage? Det er jo mer flatterende med mammakjoler som er sydd for en gravidkropp. Men en gravidkjole vil kanskje se rar ut når jeg ikke er gravid lenger.

Noe sånt?

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 23:34   #2
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tre bryllup, med og uten mage

Synes den er litt for utringet jeg da...tenker på om magen spretter oppom nesten... Og puppene vokser ofte litt også både før og iallefall etter..eller? En smule skeptisk kjenner jeg, men om du er komfortabel med det så go for it, fin ellers.

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 23:39   #3
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tre bryllup, med og uten mage

Jeg har god erfaring med å bruke vanlig kjole med høyt liv som gravid, i alle fall. Har en rød en som jeg brukte i bryllup ca. 24 uker på vei og i doktormiddag noen få dager før jeg fødte i uke 39 - funka helt fint! (Etterpå har jeg dog ikke brukt den, da den nok var et lite hakk for stor i utgangspunktet.) Kan si meg litt enig med ItsOnlyMe ang. utringningen, men en slik type skjæring under brystet tror jeg kan funke bra.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 23:41   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tre bryllup, med og uten mage

Aaltfor utringet, melkefabrikken kommer til å ramle ut. Men utenom det var den helt nydelig!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 06:14   #5
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tre bryllup, med og uten mage

Nydelig kjole, men utringningen ja.. Du må jo ha amme-BH med innlegg osv. Tror kanskje det kan bli litt vrient når den går så langt ned.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 06:45   #6
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tre bryllup, med og uten mage

Jeg kunne ikke hatt sånt høyt liv noen uker etter fødsel. Da ville alle lurt på om det var en baby til inni der..

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 07:43   #7
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tre bryllup, med og uten mage

Godt poeng med utringningen, jeg var mest opptatt av fargen og livet (elsker grønt!). Kom gjerne med forslag!

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 07:43   #8
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tre bryllup, med og uten mage

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Jeg kunne ikke hatt sånt høyt liv noen uker etter fødsel. Da ville alle lurt på om det var en baby til inni der..

Siden jeg vil gå rundt med en nyfødt på armen håper de jeg fleste skjønner at det ikke er noen flere inni der.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 07:47   #9
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tre bryllup, med og uten mage

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Siden jeg vil gå rundt med en nyfødt på armen håper de jeg fleste skjønner at det ikke er noen flere inni der.

Nå er du jo veldig effektiv da. Jeg tror noe sånt ville blitt kjempefint til deg.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 07:51   #10
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tre bryllup, med og uten mage

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Nå er du jo veldig effektiv da. Jeg tror noe sånt ville blitt kjempefint til deg.

Ja ikke sant?

Hvis den jeg kjøper ikke funker uten mage har jeg alltids den jeg hadde i bryllupet vi var sammen i ifjor, den tror jeg kan funke å amme i.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 07:52   #11
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tre bryllup, med og uten mage

Hvis jeg får til å amme vel å merke.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 08:02   #12
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tre bryllup, med og uten mage

Har ikke noen kjoletips, men gravidekjoler er ofte litt lengre fremme, så de funker ikke så godt etter fødsel.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 08:07   #13
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tre bryllup, med og uten mage

Men med den kjolen, og en hudfarget singlet eller noe under, så kunne den funket.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 09:14   #14
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tre bryllup, med og uten mage

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Ja ikke sant?

Hvis den jeg kjøper ikke funker uten mage har jeg alltids den jeg hadde i bryllupet vi var sammen i ifjor, den tror jeg kan funke å amme i.

Den var veldig fin!

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 09:19   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tre bryllup, med og uten mage

Min melkefabrikk hadde ikke falt ut, jeg fikk i grunn ikke særlig store pupper. Ikke lakk jeg heller, så digre BHer og innlegg hadde ikke vært noe problem.

Jeg syns kjolen var fin! Jeg hadde ingen gravidekjoler, men brukte vanlige kjoler med stretch eller høyt liv. Jeg fikk blant annet låne en knallrød kjole fra sekstitallet, som var den perfekte kjolen til både voksende mage og etterpå. Så om du liker vintage, kan det hende du finner noe fint på Fretex.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 09:37   #16
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tre bryllup, med og uten mage

Nå var vi i bryllup 5 uker etter fødsel og jeg bestilte spesialsydd kjole fra Kina via Ebay. Tok en råsjanse kan man si, men den ble utrolig fin! Jeg ville ikke bruke tusenvis av kroner på en kjole jeg ikke ville kunne bruke i original størrelse igjen. 2-3 uker etter fødsel så hadde ihvertfall jeg fortsatt endel kg etter fødselen, siden jeg går jevnt nedover. Valgte en kjole med "gravidsnitt" og med knyting i ryggen slik at den kan tas opp en størrelse og ned en størrelse. Kjolen blir sydd etter dine egne mål.

Utringningen er too much for et bryllup uansett ammende eller ikke synes jeg. Grønnfargen er nyyyydelig!

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 10:14   #17
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tre bryllup, med og uten mage

Sjekk ut Isabella Oliver, der er det noen gravidkjoler, feks omslagskjolen, som er i tykk og tung jersey og som lett kan fungere underveis i graviditeten og ganske raskt etterpå og gir muligheter for amming.

Jeg hadde denne i svart:

Stæsjes opp eller ned og for en god kvalitet!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-13, 08:30   #18
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tre bryllup, med og uten mage

Jeg prøvde en kjole fra Ilse Jacobsen igår som var veldig fin på. Men jeg er usikker på om den blir for "strandkjole"? Stoffet er glatt og veldig fint, det kommer ikke frem på bildet. Og den er nok veldig fin å amme i når magen er borte.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no