Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Har du handlet på Zalando.no?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-13, 12:40   #21
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du handlet på Zalando.no?

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Bruker å vere kjappe, men sikkert alt ettersom. Er jo bare å sende en mail å etterlyse event..

Jeg sendte mail for 30 min siden, nå fikk jeg bekreftelse på at forsendelsen var på vei 5 arbeidsdager er ikke noe jeg ville reagert på ellers, men her ble det lovet rask levering, å det var grunnen til jeg bestilte fra akkurat de. Da reagerer jeg litt Står i mailen at det nå tar 2-6 virkedager før jeg har den. Får inderlig håpe det ikke tar 6 dager til :P

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-13, 12:00   #22
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du handlet på Zalando.no?

Jeg bestilte to kjoler for nøyaktig én uke siden, og fikk hentemelding nå.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-13, 12:36   #23
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du handlet på Zalando.no?

Jeg bestilte to kjoler for over en uke siden. Fikk beskjed om at de var sendt dagen etterpå - og seks dager etterpå fikk jeg beskjed om at de ikke hadde den ene inne lenger likevel. Jeg er ikke imponert. Jeg venter fortsatt på den ene kjolen de skal ha inne da - og mistenker at de legger ting ut i butikken som de enda ikke har på lager.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-13, 14:43   #24
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du handlet på Zalando.no?

Jeg har handlet noen få (kremt ) kjoler på Zalando, og er veldig godt fornøyd. Som flere påpeker, så varierer størrelser etter hvilket merke man velger, så der får man prøve seg litt frem.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no