Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjole til sommerbryllup

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-13, 13:25   #21
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjole til sommerbryllup

Jeg venter på en kjole fra Monsoon. Den skal brukes i sommerbryllup, er mørk blå, ikke asymetrisk og ikke halterneck.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-13, 13:50   #22
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjole til sommerbryllup

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.


åh! Denne var fin!

:bidrar:

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-13, 14:46   #23
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjole til sommerbryllup

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Jeg venter på en kjole fra Monsoon. Den skal brukes i sommerbryllup, er mørk blå, ikke asymetrisk og ikke halterneck.

Så fiiin den var

Bidrar jeg også

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-13, 15:04   #24
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjole til sommerbryllup

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

Så fiiin den var

Takk for det.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-13, 15:24   #25
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjole til sommerbryllup

Litt feil farge, kanskje, men denne, som jeg nettopp kjøpte fra Soaked in Luxury, sitter utrolig fint på. De har den også i korall.


Sist redigert av Madicken : 25-04-13 kl 17:37.
Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-13, 15:47   #26
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole til sommerbryllup

Hvor utringet kan den være før du føler at det blir bare pupp? Det er vel kanskje noe retningslinjer for det og i et bryllup? (jeg har jo knapt pupper, så jeg har jo kommet til å brukt kløft for alt det er verd, men du som har bedre pupper enn meg så kan det kanskje bli mye?)



Denne har du sikkert kledd veldig godt sånn fargemessig, tror du ikke?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-13, 19:25   #27
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.610
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjole til sommerbryllup

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-13, 19:30   #28
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole til sommerbryllup

Vet ikke hvor du bor, men hvis du bor i okei avstand til Sotra, anbefaler jeg deg en svipptur rett over broa og til kjolebutikken på Sartor senter. Makan til kjolebutikk har jeg aldri vært borti før.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-13, 19:31   #29
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjole til sommerbryllup

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Takk for det.

Jeg lette etter den, Kula, men fant den ikke.
Hvor mye koster den?

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-13, 19:33   #30
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.610
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjole til sommerbryllup

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-13, 20:21   #31
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjole til sommerbryllup

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Jeg lette etter den, Kula, men fant den ikke.
Hvor mye koster den?

Den ligger her. (håper jeg) Men nå er fargen mye lysere enn da jeg bestilte. Merkelig. 119 pund koster den.
http://uk.monsoon.co.uk/view/product...3.4/3532330206

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-13, 20:25   #32
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjole til sommerbryllup

Der ja. Den så litt lysere ut. Veldig fin, må vurdere.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-13, 20:38   #33
Koko
Erfaren
 
Koko sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 841
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Sv: Kjole til sommerbryllup

Jeg tenkte med en gang Greta-kjole da jeg leste beskrivelsen din. Jeg har Greta Hilla i petrol. Veldig anvendelig og kan pyntes opp og ned.

J

__________________

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-13, 20:48   #34
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.610
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjole til sommerbryllup

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-13, 20:51   #35
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjole til sommerbryllup

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Oooooooh hvoooorh

__________________
00 04 10
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-13, 21:01   #36
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.610
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjole til sommerbryllup

http://www.stopstaringclothing.com/s...navy-1380.html

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-13, 21:51   #37
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole til sommerbryllup

Opprinnelig lagt inn av Koko, her.

Jeg tenkte med en gang Greta-kjole da jeg leste beskrivelsen din. Jeg har Greta Hilla i petrol. Veldig anvendelig og kan pyntes opp og ned.

J

Oj, dævven! - den var fin!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-13, 22:48   #38
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjole til sommerbryllup

Aaaahrg lommeboka mi vrir seg i angst for det var jo ikke überlinken

__________________
00 04 10
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 08:28   #39
Koko
Erfaren
 
Koko sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 841
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Sv: Kjole til sommerbryllup

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Oj, dævven! - den var fin!

Synes også den er lekker. Beltet kan bindes på forskjellig måte og fremheve den fasongen som passer kroppen best. Jeg har stort sett brettet det i to (det er brettet på bildet) og hatt den litt oppunder brystet. Knytt den både bak og som en "slufse" på siden.

Hatt den i bryllupsfest med pene sko og veske og i kundebesøk med støvletter og dressjakke over. Klassisk og holder i årevis.

__________________

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 11:09   #40
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjole til sommerbryllup

Det er sikkert nevnt, jeg ville tatt en tur på Coast eller sånn type butikk.
OM du bor i Oslo så se oppover i etg på Glassmagasinet eller Steen&Strøm.
I den passasjen ved Steen&Strøm som er på oversiden har de iallefall to butikker med godt utvalg av selskaps/penkjoler.
Om du har Dorothea i nærheten så ta en titt der. Utrolig mye lekkert der nå synes jeg.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no