Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Treningsdress

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-13, 22:09   #1
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Treningsdress

Skal ned i vekt, bli bedre i ryggen og hoftene, få kontroll over diabetes2 og ut å gå. Og trenger en ny treningsdress. Typisk nok likte jeg denne, dyrest av alle.

Hva syns dere? http://www.zalando.no/nike-golf-jogg...1b024-917.html

Andre forslag?

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-13, 22:10   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Treningsdress

Den var fin synes jeg!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-13, 23:15   #3
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Treningsdress

Jeg hadde nok valgt lang løpetights og en løpejakke, men det er min smak.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-13, 23:22   #4
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Treningsdress

Vet ikke helt om tights blir så veldig pent for å si det mildt. Ikke ennå i allefall. Litt kamuflasje må til ennå en stund. Og jeg skal gå ikke løpe, løpe går ikke pga en ankelskade. Er det ok med jakke og tights om man bare går?

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-13, 06:23   #5
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Treningsdress

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Vet ikke helt om tights blir så veldig pent for å si det mildt. Ikke ennå i allefall. Litt kamuflasje må til ennå en stund. Og jeg skal gå ikke løpe, løpe går ikke pga en ankelskade. Er det ok med jakke og tights om man bare går?

Ja. Glem hvordan det ser ut. Tights er behagelig å trene i. Dessuten er det ikke så galt som kamuflasje som man skulle tro.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-13, 07:57   #6
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Treningsdress

Den var veldig fin, og hvis du tror at en skikkelig fin dress hjelper deg i gang, så er det verdt det.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-13, 08:42   #7
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Treningsdress

Den var fin! Jeg bruker tights på de dagene jeg føler meg litt ovenpå, og Bjørn Dæhli skibukse på de dagene jeg ikke føler for å vise meg frem for mye....

Vedlagte bilder
Filtype: jpg S11_72181_99900_A_LowRes_3547.jpg (12,3 KB, 10 visninger)
Filtype: jpg dsc_2955_1.jpg (69,3 KB, 14 visninger)
iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-13, 08:43   #8
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Treningsdress

Og masse lykke til!

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-13, 09:29   #9
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Treningsdress

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Ja. Glem hvordan det ser ut. Tights er behagelig å trene i. Dessuten er det ikke så galt som kamuflasje som man skulle tro.

Og du kan fint bruke det til bare å gå med, eller sykle for den saks skyld, trenger ikke løpe.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-13, 09:29   #10
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Treningsdress

Når jeg er ute og går (jeg løper lite, men går fort) har jeg på meg tights og løpejakke, teknisk t-skjorte og sko. Om høsten og vinteren har jeg tykke eller tynne regnbukser eller utebukser, ull eller teknisk undertøy under, skalljakke og ull eller teknisk undertøy under.

Helt ærlig (og jeg har også startet i/med en ende av mange kilo) så synes jeg den dressen du linker til ser ut som en kosedress/campingdress. Hvis du skal begynne å trene, så synes jeg du skal ha på deg treningstøy. Tjukk eller ei.

Ellers kan jeg anbefale å skifte til treningstøy med en gang du kommer hjem og lage middag og hjelpe til med lekser osv iført treningstøyet. Da er terskelen så mye lavere for å komme seg ut så fort det er anledning. Forsøk å snike til deg en times trening for enhver pris, å begynne å endre livsstil for seg selv betyr også at familien må venne seg til at mor gjør noe annet en time hver dag enn å lage mat, rydde, legge eller hva_har_du. Da må de gjøre det selv. Og det er ofte i skjæringspunktet mellom mors behov for nye vaner og familiens stritting mot endring som gjør at mange faller tilbake i gamle spor.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-13, 09:41   #11
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Treningsdress

Jeg har denne, og er veldig fornøyd! Billig er den også.

De påstår det er en skidress, men jeg jogger også i den.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-13, 09:42   #12
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Treningsdress

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Ja. Glem hvordan det ser ut. Tights er behagelig å trene i. Dessuten er det ikke så galt som kamuflasje som man skulle tro.

Enig. Tights er så mye bedre å trene i at jeg blåser i hvordan det ser ut.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-13, 10:55   #13
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Treningsdress

Tights er veldig behagelig. Jeg er en str 48/50 i bukser og trener glatt i tights. Ja, man ser fettet mitt, men ellers gjør tightsen det glatt og fint. Jeg kommer inn i str XL fra HM Sport, og de er ikke så dyre.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-13, 10:58   #14
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Treningsdress

Jeg ville også gått for tights, jeg jogger en del og nesten alle jeg ser som både går og jogger bruker tights, uansett størrelse. Jeg synes det ser helt greit ut uansett, og det er behagelig.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-13, 12:06   #15
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Treningsdress

Er du varm eller kald av deg? Er du en frysepinn så kan drm du linker til være fin, men den kan lett bli litt varm om du skal gå deg svett.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-13, 18:05   #16
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Treningsdress

Jeg er en frostpinne av en annen verden. Endte opp med å kjøpe meg en vind og vanntett jakke i dag. Tenkte jeg skulle finne en tykkere tights, men fant ikke det i dag. Skal sjekke obs lade.

Kjøpte denne for 1190,-. på Obs sport :-D
http://nettbutikk.bergans.no/Bekledn...62-p0000163873

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-13, 18:09   #17
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Treningsdress

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Den var fin! Jeg bruker tights på de dagene jeg føler meg litt ovenpå, og Bjørn Dæhli skibukse på de dagene jeg ikke føler for å vise meg frem for mye....

Denne så jeg på obs i dag. Kanskje den kunne funke. Må uansett ha ei skallbukse eller lignende for å gå i marka.,

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-13, 18:30   #18
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Treningsdress

Lurt med tynn jakke som du kan ha mer eller mindre under.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-13, 19:58   #19
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Treningsdress

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Jeg er en frostpinne av en annen verden. Endte opp med å kjøpe meg en vind og vanntett jakke i dag. Tenkte jeg skulle finne en tykkere tights, men fant ikke det i dag. Skal sjekke obs lade.

Kjøpte denne for 1190,-. på Obs sport :-D
http://nettbutikk.bergans.no/Bekledn...62-p0000163873

Den var kjempefin. Den kan du jo bruke til all slags turgåing.
Jeg bruker tynne tights med superundertøy under når det er kjøligere. Bruker noe gammelt superundertøy jeg har arvet av mannen .

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-13, 20:58   #20
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Treningsdress

Jakken er mer lilla enn på bildet, men veldig lett og god. Regn og vindtett, samt puster. Og så har jeg vært ute og gått i 1,5 time inklusive en tur innom xxl og kjøpt tights.

http://www.xxl.no/Root/Klær/Klær-dam...085174_1_Style

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no