Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Bra navn på pc-reparatørfirma?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-08, 08:42   #21
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bra navn på pc-reperatørfirma?

Mange gode råd her, takk
Jeg tror vi holder oss unna navn med x og 1 (datahjelp1) til slutt. Det samme gjelder apostrofer (:grøss. Personnavn syns jeg på en måte ser litt uproft ut, men jeg ser fordelene med det også. Begynnelsen av alfabetet er lurt, ja, men da faller personnavn ut.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 09:02   #22
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.670
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bra navn på pc-reperatørfirma?

hva med område han har tenkt å jobbe i ?

"Oslo dataservice" men da virker det igjen veldig stort.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 09:05   #23
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bra navn på pc-reperatørfirma?

Klart jeg kan! eller Klart vi kan!

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 10:26   #24
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bra navn på pc-reperatørfirma?

Eitt eller anna med Abacus? Det betyr kuleramme, om eg ikkje hugsar heilt feil. Abacus datahjelp/pc-hjelp eller noko sånt?

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 19:57   #25
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bra navn på pc-reperatørfirma?

Alfakrøllen datahjelp

  Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 10:06   #26
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.670
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bra navn på pc-reperatørfirma?

D@tahjelpen

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 10:11   #27
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bra navn på pc-reperatørfirma?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Alfakrøllen datahjelp

"unngå krøll - lei en alfakrøll" *slenger seg på med fine slagord*

Her i huset eies en av de mange "pchjelpere/datahjelpere" - han holder på domenet men bruker det ikke...(tror det handler om vidløftige planer som student, gitt)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no