Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvor kjøper man dings til å ha under taster på tastaturet?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-08, 20:36   #1
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvor kjøper man dings til å ha under taster på tastaturet?



DELL-maskin + sentralstøvsuger. C-tast funnet, men ikke delen som gjør at den spretter opp igjen. Hvordan får man tak i en slik?

Jada, neste gang blir det strømpebukse foran støvsugeren.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 22:42   #2
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor kjøper man dings til å ha under taster på tastaturet?

INGEN som vet? Jeg kan da ikke være den første som har gjort dette? Nei?

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 23:01   #3
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor kjøper man dings til å ha under taster på tastaturet?

Øverst i støvsugerposen kanskje?

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 10:02   #4
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.023
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor kjøper man dings til å ha under taster på tastaturet?

Maile Dell-support kanskje? Vi har et lignende problem med laptop-en vår, og det blir sannsynligvis en slik løsning på oss.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 10:18   #5
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.670
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøper man dings til å ha under taster på tastaturet?

Jeg enda opp med å kjøpe helt nytt tastatur når katten reiv ut 4 taster. Men det var nok ikke det svaret du ville ha. Jeg tenkte sånn at nå har jeg 30 ekstradeler til neste gang

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 10:21   #6
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.229
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor kjøper man dings til å ha under taster på tastaturet?

Jeg har gått til innkjøp av usb-overgang og bruker nå eksternt tastatur. Først gikk ø-en til h"4£$@ og så hang 2-tasten seg opp. Fant flere nettbutikker der man kunne kjøpe nye tastatur, men en USB overgang til noen få kroner var enklere enn nytt tastatur til 100 euro.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 10:26   #7
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.670
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøper man dings til å ha under taster på tastaturet?

Uheldig med dyre ekstradeler du da palmen.

Jeg betalte 400 og fikk med noen andre ting jeg ikke trengte og.. var en fornorskningspakke for folk som importerer pcer med engelsk tastatur og stikkontakt.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 10:34   #8
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.229
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor kjøper man dings til å ha under taster på tastaturet?

Isolde: oj! Interessant! Men siden du jo har hele settet kan du jo lage en svartebørs for enkeltdeler. Jeg kan jo f.eks kjøpe ø og 2 av deg, for en hundrelapp eller noe sånt?

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 10:36   #9
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.670
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøper man dings til å ha under taster på tastaturet?

Kommer jo an på om de passer. Om de gjør det kan du nok få de gratis. Jeg har en Aopen pc nemlig. De er litt vanlige, men ikke vanlig nok

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 11:54   #10
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor kjøper man dings til å ha under taster på tastaturet?

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Øverst i støvsugerposen kanskje?

Det var jo der jeg fant C-tasten. (Og nå ble jeg veldig irritert av å måtte trykke på den knappen igjen. )

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Maile Dell-support kanskje? Vi har et lignende problem med laptop-en vår, og det blir sannsynligvis en slik løsning på oss.

Får gjøre det. Selv om kanskje et lokalt pc-reparasjonsfirma hadde vært mulig? (og der var c-en igjen. Jeg som var så fornøyd med at det tross alt var en tast jeg brukte lite som forsvant.)

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 12:06   #11
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor kjøper man dings til å ha under taster på tastaturet?

DELL Norge kontaktet. De selger ikke separate deler, men jeg kunne kjøpe nytt tastatur.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 13:26   #12
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.670
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøper man dings til å ha under taster på tastaturet?

hva skulle de ha for et nytt tastatur då?

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 14:18   #13
Hulemannen
pappa
 
Hulemannen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 53
Hulemannen er litt kul
Standard

Sv: Hvor kjøper man dings til å ha under taster på tastaturet?

Er dette en bærbar eller stasjonær pc? Dersom dette er en stasjonær anbefaler jeg deg å kjøpe et nytt tastatur: Billige og greie tastaturer koster mellom én og to hundrelapper

__________________
...som ydmykt innrømmer at han er pappa til verdens mest praktfulle jenter, født 2008 og 2010

Sist redigert av Hulemannen : 22-05-08 kl 20:22.
Hulemannen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no