Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Endringene i regjeringen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-16, 11:01   #61
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endringene i regjeringen

Politisk kvarter i dag morges var bare helt ubetalelig. Makan til roing skal man lete lenge etter, og glimrende journalistikk. Er det roboter de har tenkt å være når de må utføre poltikkk de egentlig ikke er enig i?
https://tv.nrk.no/serie/politisk-kva...116/21-12-2016

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-16, 11:04   #62
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.797
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Endringene i regjeringen

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.


Hadde ikke venstre en liknende sak, som de hånderte helt annerledes og ekstremt mye bedre?

Save

Jo, Martine Aurdal skriver litt om de to ulike sakene her http://www.dagbladet.no/kultur/nye-s...livet/66558507

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-16, 11:22   #63
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endringene i regjeringen

Jeg er ikke veldig overrasket. FrP er i regjering liksom.
De fikk alt for mange stemmer fra folket.

Av dem de har er jeg mindre bekymret for Søviknes enn en del av de andre. Han har vært ordfører i mangfoldige år. Med mindre lokalbefolkningen der er domme som brød kan det tenkes at han kan ett eller annet bra. Det er mer enn jeg tenker om enkelte andre i regjeringen.

Jeg ønsker regjeringsskifte, men ønsker ikke Rødt inn heller. Jeg vil fortsette å stemme ideologisk og ikke taktisk.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-16, 11:25   #64
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endringene i regjeringen

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Politisk kvarter i dag morges var bare helt ubetalelig. Makan til roing skal man lete lenge etter, og glimrende journalistikk. Er det roboter de har tenkt å være når de må utføre poltikkk de egentlig ikke er enig i?
https://tv.nrk.no/serie/politisk-kva...116/21-12-2016

Jeg fatter ikke hvordan han kan sitte etter det intervjuet. Amundsen, altså. Veldig god journalist.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-16, 11:29   #65
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endringene i regjeringen

Ja, det var pinlig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-16, 11:30   #66
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endringene i regjeringen

Og AP hadde ordførersaken som de virkelig håndterte helt EKSTREMT dårlig sentralt.

Og fortsatt kan Jens Stoltenberg humrende fortelle om den vittige historien der kompisene hans presset en ung journalistkvinne oppi boblebadet hans, i bare trusa.

Sinnsyk ukultur over hele fjøla!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-16, 11:38   #67
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endringene i regjeringen

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og AP hadde ordførersaken som de virkelig håndterte helt EKSTREMT dårlig sentralt.

Og fortsatt kan Jens Stoltenberg humrende fortelle om den vittige historien der kompisene hans presset en ung journalistkvinne oppi boblebadet hans, i bare trusa.

Sinnsyk ukultur over hele fjøla!

Ja dessverre.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-16, 11:41   #68
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endringene i regjeringen

Tror ikke den ukulturen endres av at utøverne av den får ministerposter.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-16, 11:45   #69
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endringene i regjeringen

Nå leste jeg Martine Aurdals sak, og husker litt mer fra da dette stormet, og sant å si syns jeg Carl I. Hagen og Siv Jensen var de som kom verst ut av det. Særlig Hagen. Siv Jensen tror jeg til en viss grad ble gissel og fanget.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-16, 13:12   #70
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Endringene i regjeringen

Det er Amundsen som skremmer meg mest. En ting er at han ikke skjønner forskjell på vitenskap og egne meninger, en annen ting er at han er ansvarlig for polarområdene når han har en så negativ innstilling til urbefolkningen som bor i de områdene: http://nordnorskdebatt.no/article/et...ktet-pa-samene

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-16, 13:19   #71
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endringene i regjeringen

Ikke sant gajamor? Hans holdninger mot urbefolkning, klima eller innvandrere er særlig gode å ha i den jobben han skal gjøre nå.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-16, 13:21   #72
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endringene i regjeringen

Jeg undret meg over at de plutselig har fått to Finnmarkinger inn i regjering, og tenkte kanskje at det var taktisk når det gjaldt valgkampen som kommer. Men det virker jo heller særdeles lite taktisk? Men det kommer jo kanskje an på hvilke velgere man henvender seg til da. Rasistiske klimafornektere sto de vel kanskje ikke så veldig i fare for å miste uansett?

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-16, 13:55   #73
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endringene i regjeringen

Jeg tror dette er svært gjennomtenkt og kalkulert fra FrPs side, utfra velgermassen sin. Det er tydelig at de tenker mer på stemmegrunnlaget sitt enn på en evt. samarbeidsregjering.

Sånn sett ser jeg på dette som en blessing in disguise. Det blir helt umulig for V og KrF å sitte i regjering med denne bunchen.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-16, 13:59   #74
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endringene i regjeringen

Jeg tror faktisk også det blir umulig å være støtteparti for FrP neste valg. Ikke at jeg tror de går til AP heller, jeg tror de vil si "regjere alene med H, uten FrP, eller være på vippen og stemme fra sak til sak".

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-16, 14:14   #75
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Endringene i regjeringen

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Politisk kvarter i dag morges var bare helt ubetalelig. Makan til roing skal man lete lenge etter, og glimrende journalistikk. Er det roboter de har tenkt å være når de må utføre poltikkk de egentlig ikke er enig i?
https://tv.nrk.no/serie/politisk-kva...116/21-12-2016

Det var puteflaut og ingenting å si på det. MEN, er det ikke sånn det må bli i en så bred koalisjonsregjering? Man må føre politikken regneringen har forhandlet frem selv om man ikke er 100 % enig?

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-16, 14:15   #76
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Endringene i regjeringen

Partitilhørighet satt til side; jeg tror Søviknes kommer til å gjøre en helt grei jobb. Han er en god politiker. For min del er det det etiske som er problemet, ref den gamle historien.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-16, 16:45   #77
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.958
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Endringene i regjeringen

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Partitilhørighet satt til side; jeg tror Søviknes kommer til å gjøre en helt grei jobb. Han er en god politiker. For min del er det det etiske som er problemet, ref den gamle historien.

Det tror jeg og at han vil gjøre. Bare han holder seg edru. Veldig fornøyd med ny ordfører her nå. Hun er skikkelig flink, kan virkelig snakke for seg og best av alt hun kommer ikke fra FRP. Synd å miste frisøren min da...

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-16, 17:09   #78
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endringene i regjeringen

Det som skremmer meg mest, er at jeg ikke blir noe forundret om vi ender opp med den samme gjengen om et år og. Verden er jo helt koko.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-16, 08:48   #79
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endringene i regjeringen

Ikke årets endring, men har dere sett kulturministerens julehilsen?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-16, 09:36   #80
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endringene i regjeringen

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ikke årets endring, men har dere sett kulturministerens julehilsen?

Den julehilsenen burde provosert frem en endring iallfall.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no