Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ting å gjøre i februar?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-08, 20:22   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ting å gjøre i februar?

Jeg trenger noen tips!

Utgangspunkt:
-Har barnevakt lørdag 16. - mandag 18 februar
-Jeg har vondt i ryggen for tida og orker ikke så lange turer. Bor i Østfold, og ting bør skje max et par timers kjøretur herifra.

Kom gjerne med alle mulige slags forslag!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 20:23   #2
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ting å gjøre i februar?

Tja, om du tar turen til Krabi i Thailand, så skal du få middag sammen med oss den 18. Da skal vi gifte oss nemlig!

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 20:25   #3
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting å gjøre i februar?

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Tja, om du tar turen til Krabi i Thailand, så skal du få middag sammen med oss den 18. Da skal vi gifte oss nemlig!

Hvis du har forslag til hvordan man kommer seg til Thailand på to timer, kommer vi!

Lykke til med bryllup!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 20:27   #4
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ting å gjøre i februar?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Hvis du har forslag til hvordan man kommer seg til Thailand på to timer, kommer vi!

Lykke til med bryllup!



Jeg ble så oppgira på at du ville ha tips for den helgen, at jeg leste litt dårlig ja..

Tusen takk for lykkeønsker!

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 21:01   #5
mamsen74
Aktiv
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
Innlegg: 168
mamsen74 er litt kul
Standard

Sv: Ting å gjøre i februar?

Hva med en tur til Smøgen på spahotell?
http://www.smogenshavsbad.se/
Jeg har ikke vært der før, men kunne godt tenke meg en tur...

Gøteborg blir vel litt langt å kjøre, ellers er det alltid en flott by!!

God tur til Thailand og lykke til med bryllupet, Ingrid-lille

mamsen74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 21:26   #6
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting å gjøre i februar?

Takk for tips! Det er fint i smøgen, så det kan være en idé Gøteborg er også fin, men vi har vært der så mange ganger nå.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 21:33   #7
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ting å gjøre i februar?

Hva med en tur med Magic eller evnt Fantasy....

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 21:36   #8
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting å gjøre i februar?

Opprinnelig lagt inn av livit, her.

Hva med en tur med Magic eller evnt Fantasy....

Jeg har faktisk vært inne på tanken. Jeg må i så fall bearbeide alle fordommene jeg har mot slike båtturer først.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 22:24   #9
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ting å gjøre i februar?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Jeg har faktisk vært inne på tanken. Jeg må i så fall bearbeide alle fordommene jeg har mot slike båtturer først.

Du kan IKKE sammenligne det med noen fylletur med Peter Wessel eller Festival Her kan dere spise og kose dere, bestille utvendig lugar med dobbeltseng, bestille spa-behandling og gå på show om kvelden. Vi var med Magic sm ungene før jul, utrolig flott tur, de koste seg skikkelig og det gjorde vi store også

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 22:27   #10
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting å gjøre i februar?

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Tja, om du tar turen til Krabi i Thailand, så skal du få middag sammen med oss den 18. Da skal vi gifte oss nemlig!

Kan jeg også? Da kan jeg nemlig feire bryllupsdagen min med dere.

Det er en veldig fin helg å gifte seg i!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 22:30   #11
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting å gjøre i februar?

Hvordan kunne du gjette at det var Festival-tur som er grunnen til skepsisen min, livit? Det er maaange år siden siste danskebåttur. Jeg lovet meg den gang dyrt og hellig at jeg aldri noensinne skulle dra på tur med større båter igjen.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 22:31   #12
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting å gjøre i februar?

Jeg vil gjerne ha enda flere tips!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 23:55   #13
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.753
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting å gjøre i februar?

Dersom dere ikke _må_ reise vekke kan dere vel arrangere et større spleiselag med venner. Februar er karnevalstid, så hvorfor ikke ha et karneval eller lage et fake-syden-syden arrangement i et leid og solid oppvarmet lokale, servere tapas og sangeria og stille i sommertøy?

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 20:43   #14
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.907
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ting å gjøre i februar?

Opprinnelig lagt inn av mamsen74, her.

Hva med en tur til Smøgen på spahotell?
http://www.smogenshavsbad.se/
Jeg har ikke vært der før, men kunne godt tenke meg en tur...

Jeg har vært der to ganger utenom turistsesong, og skal dit igjen i år. Nydelig mat, deilig avslappende og fine omgivelser med båthusene, uten turisthordene. Anbefales! Ikke er det dyrt heller.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 21:08   #15
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting å gjøre i februar?

Så trøtt, sliten og tiltaksløs som jeg er om dagen ville jeg ha valgt å holde meg hjemme, sovet mye og hatt masse sex etter at jeg hadde fått sovet ut.

:burdeHaHoldtSegUnnaDenneTråden:



Håper dere får en super helg, og at dere ender opp med noe sprekere en mitt forslag.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 23:08   #16
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting å gjøre i februar?

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Så trøtt, sliten og tiltaksløs som jeg er om dagen ville jeg ha valgt å holde meg hjemme, sovet mye og hatt masse sex etter at jeg hadde fått sovet ut.

:burdeHaHoldtSegUnnaDenneTråden:



Håper dere får en super helg, og at dere ender opp med noe sprekere en mitt forslag.

Vi er egentlig litt der vi også. Litt sånn at vi i alle fall ikke orker å reise langt, og kanskje vi bare blir borte én natt for å kunne slappe av hjemme resten av tida.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no