Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Snekrer du?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Se resultatene: Snekrer du?
Ja, jeg snekrer. Er kvinne. 18 32,73%
Ja, jeg snekrer. Er mann. 1 1,82%
Begge i forholdet snekrer 9 16,36%
Ingen i forholdet snekrer 14 25,45%
Brokkoli og spiker (annet) 17 30,91%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 55. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-22, 10:16   #41
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Snekrer du?

Jeg snekrer lite, det strekker seg til å hjelpe til hivs mannen trenger hjelp. Han snekrer ikke mye han heller. Pusse opp kan jeg, henge opp og beise møbler og slik er det stort sett jeg som gjør.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-22, 10:42   #42
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snekrer du?

Jepp, vi snekrer begge to. Mannen er svært nevenyttig, jeg er ganske flink selv også, og legger glatt parkett, terrasser ol.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-22, 11:54   #43
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Snekrer du?

Jeg har lyst, men har prestasjonsangst. Nå er det et terrassebord som har sprettet opp på ene enden og jeg lurer på hva jeg skal gjøre. Terrassen er skrudd sammen av proffer og har skjult innfesting og det blir jo helt feil om jeg bare spikrer denne på plass.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-22, 12:55   #44
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Snekrer du?

Jeg svarte ja, men det er jo strengt tatt en overdrivelse.
Jeg kan hvis jeg må, men foretrekker at samboer eller pappa heller gjør det.
Og jeg kan virkelig IKKE sage med håndsag, der er jeg helt ubrukelig.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-22, 13:26   #45
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Snekrer du?

Jeg krysset av både på "begge snekrer" og "ingen snekrer". Vi snekrer ikke for moro skyld, og når noe må gjøres er mannen førstevalg, mens jeg tar et tak når jeg blir sparket bak og får forklaring på hva og hvordan.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-22, 14:29   #46
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Snekrer du?

Vi driv ofte med slike prosjekt saman, og har snekra fleire terrasser, rekkverk, paviljong, og pussa opp det meste av huset. Begge handterer då sager, drill og hammar, men mannen er nok litt flinkare enn eg er. Eg hadde ikkje følt meg så trygg på store prosjekt aleine.

__________________
03, 06, 09
Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-22, 14:34   #47
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snekrer du?

Jeg har nøyaktig samme snekrekompetanse som mannen, og snekrer stadig i vei. Noen ganger må jeg ha hjelp, men da handler det stort sett om at jeg er lav.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no