Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forsvarlig å kjøre bil?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-19, 13:59   #1
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Forsvarlig å kjøre bil?

Mulig denne skulle ligge i helserelatert, men tenker at andre ting kan utløse spørsmålstegnet også.

For drøye 2 måneder siden fikk jeg to brudd i pinglebenet ved ankelen (det tynne i leggen) og røyk alt av leddbånd. Det er i høyrefoten og ble operert.
Forrige uke var jeg på kontroll, og det ene bruddet er ikke grodd, men der er det skinne og skruer som holder ting på plass. Jeg har syndemoseskruer, men ikke av den typen som skal fjernes etter 12 uker.
Uansett fikk jeg lov til å begynne å belaste foten litt, det gjør jeg.
Kan stå på begge bena, men ikke legge hele vekten på en skadede foten.
Leddet er stivt men blir litt mere bevegelig med tøying og bevegelse.

Så over til spørsmålet mitt.

Når ville dere valgt å kjøre bil?

Det er høyrefoten og jeg har bil med manuelt gir. Selv om det egentlig er vesentlig, for gasser og bremser med samme fot ved automat også.

Jeg har bestemt meg for at jeg synes ikke det er forsvarlig å kjøre før jeg klarer å legge hele vekten på den skadede foten. Hva om noe skjer og jeg ikke klarer å bremse hard nok pga foten f.eks.

Er jeg pinglete?
Bør det ikke være noe problem å kjøre før det jeg har satt?

Jeg tar ingen smertestillende eller noe sånn som vil påvirke (tar ikke smertestillende for det på dagtid i det hele tatt)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no