Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #5

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-18, 10:24   #861
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Helseundersøkelsen i regi av jobben. Jeg er visstnok så sunn og frisk at det er en fryd. Perfekte verdier på alt, blodprøver, EKG, u name it. Kolesterolverdiene mine var visstnok "fantastiske". De hadde en state-of-the-art vekt- og høydemåler, og jeg er visstnok en centimeter høyere enn hva jeg alltid har trodd. Fikk til og med høre at det var lett å sette elektroder på meg, for det var så lett å finne bein på "en som er så slank". Moi?

Ok, jeg trenger noen uker med litt ekstra jerntilskudd, men det var alt. Jeg er så GLAD.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 09-11-18, 10:26   #862
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.712
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Hurra Divine!

Jeg er glad for fredag og lønn! :enkel:

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 09-11-18, 10:39   #863
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Se der, du! Du har sikkert gode gener, men jommen ligger det mye godt livsstilsarbeid i sånn helse!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 09-11-18, 15:32   #864
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.028
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Å sitte i utestua og lese avis etter jobb i dag. Sola nådde ikke dit jeg satt, men med varmelampe på så ble det perfekt. Helt herlig. Ble riktignok avbrutt i idyllen da rørlegger kom på befaring, men det er jo en over gjennomsnittlig glede å vite at prosessen med nytt bad er i gang også.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 09-11-18, 15:34   #865
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.923
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Jeg tror og håper jeg kommer hjem til ferdig middag i dag siden kjæresten spør om når jeg kommer hjem. Spent på hva jeg får, for jeg måtte kjøpe med en sitron også.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 09-11-18, 15:40   #866
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Dyktig fastlegevikar som var nydelig mot tenåringen min!

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv  
Gammel 09-11-18, 17:20   #867
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.175
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Den nye skiva til Muse.
Jeg kjenner at jeg blir i skikkelig godt humør av å lytte til den, og energien fyller hele kroppen.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 09-11-18, 18:57   #868
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Jeg snakket med noen av lærerne til eldste på åpen konferanse på vgs i går, og det virker som det går fint med han på skolen. Han får nok ikke toppkarakterer, men han har blitt en ny gutt etter at han startet der. Vi ser at selvtilliten vokser uke for uke, han har fått nye venner, og de synes det virker som han har det bra på skolen. Det stemmer bra med det vi opplever her hjemme. Jeg er så utrolig glad for at ungen har det bedre med seg selv.


Sist redigert av Anne C : 09-11-18 kl 19:07.
Anne C er ikke aktiv  
Gammel 09-11-18, 19:06   #869
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.712
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg snakket med noen av lærerne til eldste på åpen konferanse på vgs i går, og det virker som det går fint med han på skolen. Han får nok ikke toppkarakterer, men han har blitt en ny gutt etter at han startet der. Vi ser at selvtilliten vokser uker for uke, han har fått nye venner, og de synes det virker som han har det bra på skolen. Det stemmer bra med det vi opplever her hjemme. Jeg er så utrolig glad for at ungen har det bedre med seg selv.

Dette gjorde meg glad nå

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 09-11-18, 19:07   #870
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Dette gjorde meg glad nå

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 09-11-18, 19:20   #871
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg snakket med noen av lærerne til eldste på åpen konferanse på vgs i går, og det virker som det går fint med han på skolen. Han får nok ikke toppkarakterer, men han har blitt en ny gutt etter at han startet der. Vi ser at selvtilliten vokser uke for uke, han har fått nye venner, og de synes det virker som han har det bra på skolen. Det stemmer bra med det vi opplever her hjemme. Jeg er så utrolig glad for at ungen har det bedre med seg selv.

Så godt å høre! Det må være fint etter hva du har fortalt tidligere.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 09-11-18, 21:39   #872
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.816
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg snakket med noen av lærerne til eldste på åpen konferanse på vgs i går, og det virker som det går fint med han på skolen. Han får nok ikke toppkarakterer, men han har blitt en ny gutt etter at han startet der. Vi ser at selvtilliten vokser uke for uke, han har fått nye venner, og de synes det virker som han har det bra på skolen. Det stemmer bra med det vi opplever her hjemme. Jeg er så utrolig glad for at ungen har det bedre med seg selv.

Så herlig! Jeg har også en gutt som startet på vgs i høst. Han trengte en ny start, og det herlig å se hvor godt han trives nå.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 09-11-18, 22:10   #873
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Å takke ja til å være med på messe i dag, selv om dagen ble lang.
Og vissheten om at de fantastiske ungene mine faktisk har stelt fjøset alene i kveld!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 10-11-18, 00:01   #874
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Vi har fått revet alle fliser på badet og handlet inn alt som skal til for å få badet opp å gå igjen :svett: Kjekt med planleggingsdag

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv  
Gammel 10-11-18, 08:16   #875
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.712
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Lørdag!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 10-11-18, 14:35   #876
Tuddelu
I farta ...
 
Tuddelu sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 1.651
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Junior har endelig begynt å være litt sammen med en annen gutt i klassen og i akkurat nå er de i svømmehallen.

Og idag morges hadde vi følgende samtale:

E: "Mamma har du lagt merke til at jeg har vært enklere å be på i det siste?"
Jeg: "Ja! Og det er kjempefint! Og så synes jeg du virker som du er gladere om dagen?! Stemmer det?"
E: "Ja, det gjør egentlig det, mamma!"

Tuddelu er ikke aktiv  
Gammel 10-11-18, 19:43   #877
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.059
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Fin og harmonisk familielørdag.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv  
Gammel 10-11-18, 21:39   #878
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.028
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Båtbillett til Danmark kjøpt, feriehus booket og delvis betalt. Jeg blir så glad av å tenke på neste sommerferie.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 11-11-18, 15:42   #879
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.861
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Å hjelpe barna med å bake farsdagskake til mannen. Ok, så mistet storebror et egg på gulvet (og jeg måtte tørke opp) og lillebror rev sitronskall så voldsomt at han krydret kjøkkengulvet med halvparten (og jeg måtte tørke opp) og noen sølte smeltet smør utenfor kjøkkenmaskinbollen (og jeg måtte tørke opp), og, ja, så ble det litt uenigheter om hvem som hadde fått mest da de fikk slikke bollen etterpå. Men egentlig var det faktisk ganske hyggelig.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 11-11-18, 18:35   #880
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.059
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Kosete femåring.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no