Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Regner dere fra dere ble sammen eller år dere har vært gift?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-08, 23:52   #1
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Regner dere fra dere ble sammen eller år dere har vært gift?

Når noen spør om hvor lenge du og mannen/kona har vært sammen, svarer du hvor lenge dere har vært gift, eller teller du år dere har vært sammen?

Hos oss er nemlig det to veldig forskjellige ting, og hvor lenge vi har vært gift er liksom litt uvesentlig i så måte.

Men hva gjør du?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 23:54   #2
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Regner dere fra dere ble sammen eller år dere har vært gift

Da teller jeg år vi har vært sammen. Det høres veldig gammeldags å regne ut forholdets varighet fra når en ble gift.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 23:54   #3
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regner dere fra dere ble sammen eller år dere har vært gift

Vi regner fra vi ble sammen (og flyttet sammen, hvilket er samme sak), med mindre spørsmålet går på hvor lenge vi faktisk har vært gift. Og i så fall følges svaret alltid opp av et tillegg om at "vi hadde bodd sammen i ni år før den tid".

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 23:55   #4
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.640
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regner dere fra dere ble sammen eller år dere har vært gift

Jeg svarer alltid begge deler. "Vi har vært gift i 11 år, men sammen i 15." *detaljorientert*

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 23:58   #5
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Regner dere fra dere ble sammen eller år dere har vært gift

Tror jeg holder meg til å si at vi har vært sammen i 17 år en god stund ennå. Skulle jeg sagt det ut fra hvor lenge vi har vært gift, så ville det vel blitt endel spørsmål ang ungene på 10 og 7 år, siden vi har vært gift bare i tre mnd

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 00:02   #6
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Regner dere fra dere ble sammen eller år dere har vært gift

Forteller som regel begge deler :glad i å prate:

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 00:02   #7
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.219
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regner dere fra dere ble sammen eller år dere har vært gift

Hvis noen spør hvor lenge vi har vært sammen, svarer jeg på det, og hvis de spør hvor lenge vi har vært gift, svarer jeg på det.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 00:03   #8
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Regner dere fra dere ble sammen eller år dere har vært gift

Hvis noen spør hvor lenge vi har vært sammen svarer jeg på det. Hvis de derimot spør hvor lenge vi har vært gift svarer jeg på det. Det var sammen noen år før vi gifta oss.

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 00:04   #9
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Regner dere fra dere ble sammen eller år dere har vært gift

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg svarer alltid begge deler. "Vi har vært gift i 11 år, men sammen i 15." *detaljorientert*

Ja jeg er litt sånn jeg også. Gift i 5 og sammen i 12. Det er liksom litt forskjell der, og jeg antar folk som regel lurer på forholdets varighet.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 00:08   #10
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.019
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regner dere fra dere ble sammen eller år dere har vært gift

Siden vi giftet oss nøyaktig 6 måneder etter at vi ble sammen, så blir forskjellen mindre og mindre, og det er nesten hipp som happ hva jeg sier. Men det kommer jo selvsagt an på hva spørsmålet er.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 00:10   #11
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regner dere fra dere ble sammen eller år dere har vært gift

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Tror jeg holder meg til å si at vi har vært sammen i 17 år en god stund ennå. Skulle jeg sagt det ut fra hvor lenge vi har vært gift, så ville det vel blitt endel spørsmål ang ungene på 10 og 7 år, siden vi har vært gift bare i tre mnd

Hva skal jeg svare som bare har vært gift i 2,5 uke, men vært sammen i 10 år?

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 00:26   #12
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Regner dere fra dere ble sammen eller år dere har vært gift

Den er enkel siden vi aldri har vært gift men har 17 år sammen bak oss. *bitter frier*

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 00:27   #13
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regner dere fra dere ble sammen eller år dere har vært gift

Jeg synes egentlig det er veldig lite interessant å vite hvor lenge folk har vært gift, hva skal man vite det for liksom? Hvis noen spurte hvor lenge vi hadde vært sammen, så ville jeg svart når vi ble kjærester. Noe annet ville etter min mening være løgn, siden vi giftet oss en del år etter vi ble sammen.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 00:34   #14
Fru Snurp
Overdriver
 
Fru Snurp sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.054
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Sv: Regner dere fra dere ble sammen eller år dere har vært gift

Hmm kanskje begge deler? Tror jeg oftest sier hvor lenge vi har vært sammen, men akkurat i år forteller jeg gjerne etterpå hvor lenge vi har vært gift, siden vi har 10 års jubileum

__________________
Fru Snurp (70tallet) og Gla'gutten ♥ (2008)
Fru Snurp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 00:35   #15
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regner dere fra dere ble sammen eller år dere har vært gift

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg synes egentlig det er veldig lite interessant å vite hvor lenge folk har vært gift, hva skal man vite det for liksom?

Aha! Nå kom jeg på det. Man kan regne ut om folk har hatt seg før de ble gift.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 00:43   #16
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.219
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regner dere fra dere ble sammen eller år dere har vært gift

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg synes egentlig det er veldig lite interessant å vite hvor lenge folk har vært gift, hva skal man vite det for liksom?

Si det. På den annen side: Hvorfor skal man vite hvor lenge noen har vært sammen? Hvor interessant er det?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 01:03   #17
Fru Snurp
Overdriver
 
Fru Snurp sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.054
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Sv: Regner dere fra dere ble sammen eller år dere har vært gift

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Aha! Nå kom jeg på det. Man kan regne ut om folk har hatt seg før de ble gift.

I noen settinger er det faktisk ganske festlig...

__________________
Fru Snurp (70tallet) og Gla'gutten ♥ (2008)
Fru Snurp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 05:15   #18
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.875
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regner dere fra dere ble sammen eller år dere har vært gift

Hvis noen har spurt, så har de vel spurt om hvor lenge vi har vært gift, når jeg tenker etter. Det har vel kanskje kommet hvis jeg har nevnt på at vi har bryllupsdag, så det er jo kanskje ikke så rart.

Vi feirer både dagen vi møttes for første gang (i november) og bryllupsdagen (i mai). Ja, eller feirer og feirer, markerer i hvert fall.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 07:04   #19
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.887
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regner dere fra dere ble sammen eller år dere har vært gift

Jeg regner fra da vi ble sammen og samboere (som skjedde nesten samtidig ). Vi har bodd sammen i 11 år, men vært gift i kun 6.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 07:58   #20
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Regner dere fra dere ble sammen eller år dere har vært gift

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Forteller som regel begge deler :glad i å prate:

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no