Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

[Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2011

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-11, 20:45   #81
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.922
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2011

Jeg vil skjule veggen med fargerike blomster.

Det var faktisk den opprinnelige planen fra landskapsarkitektvenn, med mange typer "villblomster" i en slags naturhage, Det blir bare, har jeg skjønt nå, for komplisert for en som ikke kan noen ting om blomster. Så nå må jeg gå for en lettvinn skjuling-av-kjedelig-grå-mur-løsning.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 20:47   #82
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.922
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2011

Kanina: det er mange muligheter, og du stråler akkurat som landskapsarkitektvenn. Men jeg må ha teskjeløsning, og helst en løsning som vokser raskere en skvallerkålen.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 20:48   #83
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.922
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2011

Jeg skal jaggu se om jeg får tatt et bilde eller to i morgen. :spammer hagetråden:

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 20:53   #84
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.949
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2011

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Kanina: det er mange muligheter, og du stråler akkurat som landskapsarkitektvenn. Men jeg må ha teskjeløsning, og helst en løsning som vokser raskere en skvallerkålen.

Jeg anla et bed inntil en mur for to år siden (blir tredje sesongen nå), og jeg har knapt sett snurten av noe ugress på den tiden. Jeg har plantet flere klatreplanter innerst, og stauder ytterst. Mens jeg venter på at staudene skal bli store og fine, jukser jeg litt ved å plante små sommerblomster innimellom staudene. Enkle stauder er storknebb (geranium), de blir etterhvert store og får mange blomster, og trenger minimalt med tilsyn. Løytnantshjerte og akeleie er også fine og villige. Er det nok sol, ville jeg definitivt hatt peoner , men det tar noen år før det blir noe særlig utav dem. Jeg gikk på et godt gartneri, og fikk god starthjelp der!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 20:56   #85
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.570
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2011

Mei: Jeg tok et par bilder av kvistene jeg, så du kan se hvordan en frisk klematis ser ut om våren:



Her har det kommet et skudd, egentlig litt sånn "rett ut av ingenting".

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 20:58   #86
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.570
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2011

Og så må jeg vise et bilde av Omfalodes Verna (?), som vokser under rosene mine. Et godt eksempel på one person's trash osv. Jeg elsker disse blå blomstene, og det er så fantastisk med noe så fargerikt så tidlig om våren!




Sist redigert av Pepper Lemon : 01-05-11 kl 21:05.
Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 21:04   #87
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.570
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2011

Eia: Jeg har en villvin rundt et gjerde, og den klatrer svært villig. Det kule med den er at den er så fantastisk om høsten, så om du har blomster foran som blomstrer tidlig og midsommer, så har du villvinen som tar over etter blomstringen. Den er lettstelt så det holder.

Lupiner er jo også ganske fargerikt da, og blir bittelitt høye. (Mine blir i hvert fall det. Men jeg mistenker at jeg kan ha brukt for mye gjødsel. ) Hva synes du om noe slikt?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 21:06   #88
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.885
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2011

Her er tre bilder fra det lille vi har rukket å gjøre så langt i år. To tujaer mot naboen, selv om jeg ikke er noe glad i tuja. Men jeg ville ha noe høyt og dekkende med EN GANG, så da ble det tuja. I hjørnet nedenfor terrassen min har jeg og yngste sønnen laget et slags bed med dekkbark som bunn. Jeg er ikke helt sikker på om det kommer til å se sånn ut etterhvert som jeg planter andre ting enn stemor. Og så er det en gangsti ned mot kjelleren i garasjen som vi har lagt singel på. Vi vet ikke helt hvordan vi skal kante det enda.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg My HipstaPrint 0.jpg (84,7 KB, 24 visninger)
Filtype: jpg My HipstaPrint 1.jpg (87,3 KB, 19 visninger)
Filtype: jpg My HipstaPrint 4.jpg (91,3 KB, 22 visninger)
Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 21:07   #89
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2011

Peppermonsen; Kvistene ligner, men ingen skudd. Det jeg skulle likt å vite var hvordan kvistene dine så ut om du knakk en av dem halvt av. Da tror jeg nemlig de er lysegrønne og "seige". Mine var tørre, brune og knakk helt av.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 21:09   #90
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.922
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2011

Jeg elsker lupiner, men jeg har et mislykket forsøk bak meg (i et annet bed). Kanskje jeg skal prøve igjen?

Bedet har sol fra ca. 12-13 til kvelden. Hva gjør jeg fra nå og utover? Kan jeg plante villvin nå?

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 21:11   #91
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.570
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2011

Skuddene her har kommet de siste to dagene, og det er tidlig altså. Så at det ikke er kommet skudd ville jeg ikke tenkt på. Men tørre tvers gjennom ... Jeg er usikker. Det er noen av mine som brekker bare jeg kommer borti dem, og de virker helt døde. Mens andre igjen har "fyll" inni, om enn ikke seige. Det kan jo såklart være at din er død, altså. Men den levde i fjor høst?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 21:12   #92
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2011

Den ble plantet på sommeren i fjor og levde i fjor høst. Begge to vokste ganske bra fra de ble plantet til vinteren tok dem. De pinnene jeg har tatt vekk virker helt døde. Ack.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 21:15   #93
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.570
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2011

Jeg har ikke peiling på når man planter villvin, Eia, men våren pleier da å være tid for å gjøre det meste? Jeg skal plante hekk nå, og fikk beskjed om at det måtte gjøres om våren eller om høsten.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 21:15   #94
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.570
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2011

Det blir spennende å se om den skyter fra roten, Mei. Keep us posted!

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 21:15   #95
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.885
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2011

Forresten skal jeg male den hjemmelagede kassa som tujanen står i. Den har ikke bunn, så jeg satser på at de klarer å surre røttene sine nedover selv om de nok strengt talt står litt tett til å være så høye. På den ene siden av kassa er det et rognebærtre som er naboen sitt, håper han ikke kutter ned det og. På den andre siden av kassa kommer det ette eller annet, vet ikke helt hva enda. Men det er et tre.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 21:25   #96
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2011

Ja, så ble det litt hagearbeid på 1. mai også.

Trampolinen har fått ny plass. Vi har planert jorda, lagt fiberduk (mannen fikk ikke tak i brun, så ble hvit, menmen). Har lagt store steiner i skråningen ned fra platået og skal så gress i skråningen (bare litt som vi måtte grave ut) ned mot trampolinen. Skal legge grus oppå fiberduken under trampolinen, så det ser litt finere ut.




__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 22:48   #97
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2011

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Jeg har røsket vekk en god del av de brune pinnene. Alle på den ene klematisen. Det var skikkelig dumt da? Jeg er så vant med at jeg kan ta en "knekkesjekk" på pinner for å se om de har overlevd vinteren. Og disse var bare så tørre at jeg antok det ikke var håp.

Det samme har jeg gjort med min. At ikke jeg kom på å sjekke med FP først ...

Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 07:30   #98
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.949
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2011

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Eia: Jeg har en villvin rundt et gjerde, og den klatrer svært villig. Det kule med den er at den er så fantastisk om høsten, så om du har blomster foran som blomstrer tidlig og midsommer, så har du villvinen som tar over etter blomstringen. Den er lettstelt så det holder.

Lupiner er jo også ganske fargerikt da, og blir bittelitt høye. (Mine blir i hvert fall det. Men jeg mistenker at jeg kan ha brukt for mye gjødsel. ) Hva synes du om noe slikt?

Lupiner er fine, men er ikke de svartelistet av myndighetene, eller noe? De sprer seg som pest, ikke bare utover i hager, men også ut i naturen og fortrenger naturlige arter. Men det burde jo bare vise hvor lette de er å få til.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 08:16   #99
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.570
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2011

Really, Kanina? Svartelistet, og så selges de allikevel på hagesenter? Det er jo dårlig.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 08:33   #100
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2011

Svartelistet i følge Direktoratet for naturforvaltning: http://www.naturoppsyn.no/content/500040732/. Det verste er vel at vegvesenet eller hvem det nå var har sådd lupiner i veikantene så de nå nærmest er umulig å få bort.


Sist redigert av Tangina : 02-05-11 kl 11:02.
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no