Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd vinter/vår 2010

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-10, 22:28   #201
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

De har ikke fått laget noe stormtrekk/fotpose-ish? Det savner jeg veldig på min...

De kaller jo dette for stormtrekk da. Men det er kanskje mer som ett regntrekk og likt de forrige modellene?

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 22:34   #202
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Ja, den er lik i setet på lengden osv., men den har fått full liggestilling, så vidt jeg har forstått. På den siden jeg har handlet står det at sitteposisjonen er "upright", hva nå enn det betyr...

Ikke Swift. Vanlig, oppusset MB Den største forskjellen er som sagt at den er smalere (mer som TFK) mellom hjulene.

Mm. Jeg tror atte, hvis atte, om jeg en gang skulle ramle over en baby så må jeg ha den der. Den var mye finere enn den gamle modellen og jeg har aldri trillet en bedre vogn, og det er ikke få doninger jeg har hatt i hus.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 22:43   #203
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

De kaller jo dette for stormtrekk da. Men det er kanskje mer som ett regntrekk og likt de forrige modellene?

Ja, det er likt. Jeg synes ikke det fungerer helt til formålet, jeg ønsker meg noe som går som en pose opp til haka og så kan være åpen over det. Hvorfor har ikke OTH det når alle andre vogner har mon tro *sukk*

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 22:46   #204
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Ja, det er likt. Jeg synes ikke det fungerer helt til formålet, jeg ønsker meg noe som går som en pose opp til haka og så kan være åpen over det. Hvorfor har ikke OTH det når alle andre vogner har mon tro *sukk*

Jeg fikk ei til å sy det til meg da jeg hadde OTH. De burde absolutt hatt et sånt til vogna.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 22:47   #205
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Jeg fikk ei til å sy det til meg da jeg hadde OTH. De burde absolutt hatt et sånt til vogna.

Ja jeg har planer om å sy et selv jeg også. Men det burde være unødvendig, det burde være å få kjøpt. Virkelig.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 22:48   #206
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Ja, det er likt. Jeg synes ikke det fungerer helt til formålet, jeg ønsker meg noe som går som en pose opp til haka og så kan være åpen over det. Hvorfor har ikke OTH det når alle andre vogner har mon tro *sukk*

Jeg skjønner hva du mener, og det finnes jo til TFK.
Hvis det er noen trøst har vi hatt TFK frem til nå og jeg har ikke det trekket og har heller ikke savnet det

Nin: Ja! Den er litt finere synes jeg! Ser litt snertnere og lettere ut!

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 22:50   #207
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg skjønner hva du mener, og det finnes jo til TFK.
Hvis det er noen trøst har vi hatt TFK frem til nå og jeg har ikke det trekket og har heller ikke savnet det

Nin: Ja! Den er litt finere synes jeg! Ser litt snertnere og lettere ut!

Har du link? Jeg har lett litt men finner bare den gamle modellen. Hadde hatt lyst å se fargene.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 22:57   #208
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010



http://www.mountainbuggystrollers.com/home.jsp

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 06:33   #209
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Hm, men er ikke Troll bittelitt mindre i størrelsene, tro?

Hm... Til eldste går det nok fint, jeg er mer usikker på den til hun minste ja.
Jaja, blir den for stor, får vi selge den, tror ikke jeg bestiller 104 i tillegg nå, har blitt nok shopping i det siste.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 18:31   #210
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.563
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.



http://www.mountainbuggystrollers.com/home.jsp

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 11:58   #211
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010

Var på shopping i går. Handlet endel på Po.P.

Til minsten:







Samt sokker som "matcher" og en fin lue som jeg ikke finner bilde av. Alt på 70%!

__________________
Jente -02, gutt -06, gutt -13.
eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 12:10   #212
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Ja, det er likt. Jeg synes ikke det fungerer helt til formålet, jeg ønsker meg noe som går som en pose opp til haka og så kan være åpen over det. Hvorfor har ikke OTH det når alle andre vogner har mon tro *sukk*

Det er lett å sy altså - jeg sydde et (har ikke tid til å ta på meg syoppdrag, så det er ikke et hint dette altså)



__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 12:19   #213
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010

Til storesøster:





Fant ikke bilde av det andre fra Po.p. Men hun fikk en genser i rødt og orange med matchende tights. En genser i hvitt, rødt og orange (stripet).

Den sorte buksen til denne jakka:


Og denne kjolen/tunikaen til barn uten ekstra plass på magen..:

__________________
Jente -02, gutt -06, gutt -13.
eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 12:21   #214
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Det er lett å sy altså - jeg sydde et (har ikke tid til å ta på meg syoppdrag, så det er ikke et hint dette altså)



Oj så bra det ble! Akkurat sånn er det jeg har tenkt å prøve å få til også. Hva slags tøy brukte du? Og hvordan tenkte du for å få det til å passe? (jeg har vurdert å bruke regntrekket som en slags mal...) og ikke minst - hvordan får du festet det oppe? Jeg har liksom ikke funnet noe åpenbart festepunkt oppe ved kallesjen....

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 12:26   #215
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Oj så bra det ble! Akkurat sånn er det jeg har tenkt å prøve å få til også. Hva slags tøy brukte du? Og hvordan tenkte du for å få det til å passe? (jeg har vurdert å bruke regntrekket som en slags mal...) og ikke minst - hvordan får du festet det oppe? Jeg har liksom ikke funnet noe åpenbart festepunkt oppe ved kallesjen....

Jeg har vannavstøtende og vindtett stoff - det er virkelig ikke vanntett altså, bare så det er sagt.

jeg har brukt slike "vanteklyper" som feste - både til kallesjen og feste bak (kliper dem fast i stroppen som justerer liggestilling og i kallesjstoffet)

Har jeg skulle laget det på nytt har jeg tatt litt mer med i betraktningen at en vinterpose er tykk... Det er ganske trangt med pose i. (Nede ved fotbrettet)

__________________
Min signatur

Sist redigert av Che : 04-02-10 kl 13:09.
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 12:49   #216
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010


Reima hansker til minsten i sort og i rosa til storesøster. 30%.

Name it genser med racerbil til minsten. 50%



Regnsett til storesøter, satt ned fra 499 til 199 på Barnas Hus.



Bare regnbuksa til minsten i blått, til 70% avslag.


Disse overgangsskoene fra Geox i sort/rødt til minsten. Satt ned fra 699 til 199 på Eurosko.

Baggy bukse fra wow til storesøster, 50%

__________________
Jente -02, gutt -06, gutt -13.
eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 14:37   #217
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010

Ekstrajakke neste sesong:



Denne i grønn:

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 21:36   #218
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Ekstrajakke neste sesong:

Ku-huuul! Hvor, hvor?

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 22:14   #219
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)
 
Snø sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.377
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010

Denne venter på meg på posthuset

__________________
02 06 09

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 08:01   #220
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Ku-huuul! Hvor, hvor?


Jeg kjøpte den siste de hadde her. Det er Molo sin.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no