Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Tour de France!

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-09, 22:43   #1
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tour de France!

Følger egentilig ikke med, men siden vi var i nærheten av målområdet i dag så måtte vi ta en titt. Paraden i forkant var ungenes høydepunkt. Må si jeg ble litt grepet av stemningen. Nå har vi hele huset fult av Toru de France effekter.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-09, 07:39   #2
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.760
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France!

Opprinnelig lagt inn av Trois, her.

Følger egentilig ikke med, men siden vi var i nærheten av målområdet i dag så måtte vi ta en titt. Paraden i forkant var ungenes høydepunkt. Må si jeg ble litt grepet av stemningen. Nå har vi hele huset fult av Toru de France effekter.

Karavanen er en helt spesiell opplevelse, man kan ikke unngå å bli revet med! Da jeg fulgte dette sirkuset 14 dager i 2005 delte jeg rom med Diane fra New Zealand. Dette er hennes freebe-fangst etter noen få dager av touren:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg freebesamling1.jpg (41,4 KB, 24 visninger)
Filtype: jpg ferrebesamling2.jpg (61,9 KB, 23 visninger)
Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-09, 17:08   #3
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tour de France!

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Karavanen er en helt spesiell opplevelse, man kan ikke unngå å bli revet med! Da jeg fulgte dette sirkuset 14 dager i 2005 delte jeg rom med Diane fra New Zealand. Dette er hennes freebe-fangst etter noen få dager av touren:

Litt av en fangst! Kjente igjenn mye av det. Her ble fangsten en prikkete caps, tre balonger med ris, en pakke kjeks og fire duskedingsegreier til å vifte med.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no