Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2020

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-20, 21:00   #1101
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Tuddelu, her.

Jeg har leid lokale og bestilt asiatisk buffet som leveres av utleiers catering-samarbeidspartner. Jeg regner med at de sammen organiserer serveringen iht smittevernreglene, men skal snakke med dem om det nå over sommeren. Jeg tror vi blir drøye 25 pers og det er vel innafor når vi leier lokale? Jeg ser for meg at vi må sette opp bordene i småbord, slik at det er mulig å ha den foreskrevne énmeteren.

Nei, 25 personer i leid lokale og catering er ikke i henhold til smittevernreglene. Dette var Bent Høie veldig tydelig på. Ellers kunne vi ha gjennomført i våres.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå  
Gammel 30-07-20, 21:14   #1102
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.780
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Antallet er justert opp og buffet er nå «lov», så er det opp til hver og en om man synes man vil benytte seg av det.

https://www.fhi.no/nyheter/2020/rad-...av-buffet-mat/

Charlie er ikke aktiv  
Gammel 30-07-20, 21:54   #1103
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Vi har leid stort lokale og bedt ca 40 gjester. Har tolket reglene som at det var lov med opp til 200 med gjesteliste, men kjenner jeg blir usikker. Planen er å holde familiene adskilt ved bordene, det er plass til 80 der. Vi får bare vente og se hva som skjer.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv  
Gammel 30-07-20, 22:19   #1104
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Det står:
"Det er tillatt med arrangementer på offentlig sted for inntil 200 personer fra 15. juni. Det forutsetter at det er en ansvarlig arrangør og at deltakerne kan holde minst 1 meter avstand til personer de ikke bor sammen med. Det samme gjelder arrangement i lokaler og utendørs arealer som leies eller lånes ut, inkludert hotellfasiliteter, grendehus, forsamlingshus..."

Jeg har lest en del av saken fra Moss, og oppfatter der at de som har leid ut lokalet blant annet har rammer for antall og har satt arrangøren inn i hvordan det hele skal (skulle ha vært) arrangert. Dette er vel noe av det som ligger i et offentlig sted. Det betyr jo også at det er et overordnet ansvar for rengjøring etc. Det blir noe annet enn å komme inn i et privat hjem.

Jeg oppfatter absolutt ut fra at leid lokale må være innenfor så lenge man setter seg selv som arrangør. Det er vanskelig å forstå noe annet.

Nå har jo ikke vi leid lokale og jeg er klar over at vi overskrider grensen med noen få personer, men vi kjører likevel. Det er snakk om et veldig begrenset antall familier, vi er bare veldig mange per familie. Jeg ville ikke gjort det om vi var mange flere.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv  
Gammel 30-07-20, 22:23   #1105
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Slik jeg har tolket det også Apan. Jeg leier et offentlig sted, med gjesteliste. Dekker på pr.familie og har gjesteliste. Selvsagt antibak før servering osv.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv  
Gammel 30-07-20, 23:01   #1106
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.510
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Kan ikke dette tolkes slik at dersom man leier et lokale, kan man stå ansvarlig for et arrangement inntil 200 personer?

Hva gjelder for arrangement?
Fra 15. juni kan det ikke gjennomføres arrangement med mer enn 200 personer til stede på offentlig sted. Det inkluderer ikke ansatte eller oppdragstakere som står for gjennomføringen av arrangementet. Det samme gjelder arrangementer i lokaler og utendørs arealer som leies eller lånes ut, inkludert hoteller, grendehus, forsamlingshus, konferansesaler og haller.
Arrangøren skal iverksette tiltak som bidrar til at syke ikke deltar på arrangementet og gjøre det mulig å ivareta god hygiene.
Arrangøren skal ha oversikt over hvem som er til stede, for å kunne bistå kommunen ved en eventuell senere smitteoppsporing. Dersom det for å finne tilbake til deltakerne er nødvendig å nedtegne en egen oversikt over de tilstedeværende med kontaktopplysninger, skal oversikten oppbevares på en forsvarlig måte og slettes etter 10 dager. Arrangøren skal informere de som er til stede om dette
Alle som er til stede, skal kunne holde minst en meter avstand til personer som ikke er i samme husstand, men det er gjort viktige unntak.

Hvordan bør jeg som arrangør forberede et arrangement?
Som arrangør bør du sette seg inn i covid-19-forskriften og myndighetenes gjeldende smittevernråd. Du bør også gjøre en risikovurdering for å avgjøre om det er forsvarlig å avholde arrangementet og hvordan kravene til gjennomføring skal overholdes. Vurder om inndeling av deltakerne i mindre grupper gir bedre mulighet til å holde kontroll og mindre risiko for smittespredning dersom noen skulle være smittsomme.

Hva regnes som et arrangement?
3. c) andre arrangementer, inkludert seminarer, varemesser, midlertidige markeder, bursdager, bryllup, begravelser, religiøse samlinger og lignende.


Ved utleie av et lokale til et arrangement (for eksempel dåp, bryllup, bursdagv) – blir utleier eller leietaker «arrangør»?
Det viktigste er at det skal være utpekt en ansvarlig arrangør som politi og helsemyndigheter kan forholde seg til, og som vil være i stand til å ivareta oppgaven. Dette kan være leietaker eller utleier.
Ved private arrangementer er det naturlig at leietakeren tar oppgaven som arrangør, men det kan også avtales med utleier at denne tar hånd om hele eller deler av oppgaven. Det er trolig mest praktisk at leietakeren holder oversikt over de som er til stede og gir informasjon til de inviterte om smittevernreglene. Ved leie av restaurantlokale eller konferanselokale hvor restauranten eller hotellet utfører oppgaver i forbindelse med arrangementet, kan det være mer naturlig at eier av virksomheten er ansvarlig for at krav til smittevern overholdes.
Hvis man leier et lokale uten å ha en klar avtale med utleieren om hvem som står som ansvarlig arrangør, vil det lett bli leietakeren selv som blir holdt ansvarlig.


Jeg oppfatter det sånn, og tenker at dersom avstanden er ivaretatt, at man har håndsprit tilgjengelig og følger andre smittevernregler, så kan man arrangere med flere enn 20 stk.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 31-07-20, 00:44   #1107
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.451
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Vi skal ha selskapet på et hotell, og de vet hvor mange vi blir. Så da stoler jeg på at de har kontroll på hvor mange de kan tillate i sitt lokale, og at de sier fra om vi blir for mange, slik at vi da får mulighet til å enten justere gjestelista, eller at de tilbyr oss et større rom. Anser hotellet som en arrangør, og at det går greit å være ca 30 i det lokalet de har reservert for oss.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 31-07-20, 01:18   #1108
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Helsenorge.no har en ganske grei oversikt. Du kan leie et sted og selv være ansvarlig arrangør: https://helsenorge.no/koronavirus/fe...sammenkomster?
Vi er ca 30, og har flyttet selskapet fra hjemmet til et hotell. Veldig glad for å slippe å ha smittevernansvaret selv.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv  
Gammel 31-07-20, 08:33   #1109
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.510
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Helsenorge.no har en ganske grei oversikt. Du kan leie et sted og selv være ansvarlig arrangør: https://helsenorge.no/koronavirus/fe...sammenkomster?
Vi er ca 30, og har flyttet selskapet fra hjemmet til et hotell. Veldig glad for å slippe å ha smittevernansvaret selv.

Ja, men da regner jeg med at det går greit. Jeg kan være arrangør på stedet vi har leid.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 31-07-20, 09:50   #1110
Tuddelu
I farta ...
 
Tuddelu sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 1.651
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Jeg tenker jo å stå som arrangør og oversikt over gjester har jeg jo. Så 25 - 27 pers i leid lokale, med småbord pr familie eller med god avstand mellom stolene, og spriting av hender før man forsyner seg av buffeten, kan jeg ikke skjønne annet enn at det må være innafor reglene slik de er nå? Utleier står for renholdet i forkant og etterkant, så det bør være ivaretatt.

Tuddelu er ikke aktiv  
Gammel 31-07-20, 18:17   #1111
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Tuddelu, her.

Jeg tenker jo å stå som arrangør og oversikt over gjester har jeg jo. Så 25 - 27 pers i leid lokale, med småbord pr familie eller med god avstand mellom stolene, og spriting av hender før man forsyner seg av buffeten, kan jeg ikke skjønne annet enn at det må være innafor reglene slik de er nå? Utleier står for renholdet i forkant og etterkant, så det bør være ivaretatt.

Jeg mener det må være mer enn greit.

Jeg har nå kjørt avgårde en bestilling på bordpynt. Supplerer med noe greier fra Ikea så får jeg hive det opp på en eller annen måte som ser grei ut . Det der har liksom aldri vært mine greie for å si det mildt.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv  
Gammel 01-08-20, 09:29   #1112
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.398
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg mener det må være mer enn greit.

Jeg har nå kjørt avgårde en bestilling på bordpynt. Supplerer med noe greier fra Ikea så får jeg hive det opp på en eller annen måte som ser grei ut . Det der har liksom aldri vært mine greie for å si det mildt.

Det blir helt sikkert bra. Vi går bare for pynt i form av blomster og telys. Mulig det blir kubbelys også.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 01-08-20, 10:54   #1113
Tuddelu
I farta ...
 
Tuddelu sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 1.651
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Takk, Apan! Da satser vi på det

Jeg har kjøpt noen blå og hvite papirblomster på Panduro til å strø rundt på bordene, blå papp til bordkort og så har jeg små bjørkebiter med hakk i til plassering av bordkortene fra storesøs sin konf. Det er håndblåste vaser og telysestaker i lokalet. Med noen langstilkede blomster i vasene, tenker jeg det blir greit. Konfirmanten er ikke veldig kravstor

Fotobok er bestilt og jeg har laget lysbildeframvisning mens det regna på hytta. Tale gjenstår. Og så må vi ut å kjøpe klær. Han ble plutselig fornuftig og sa at det ikke var noen vits å kjøpe veldig dyr dress, siden han trolig skal vokse 20 cm til. Tipper vi tar en tur på Jack and Jones og ser om vi finner noe der.

Tuddelu er ikke aktiv  
Gammel 01-08-20, 11:33   #1114
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Vi hadde veldig enkel pynt for eldste. En enkel rose i smale vaser fra IKEA, og remser av eføy mellom. Det ble veldig fint synes jeg. Eldste er veldig glad i grønn, så det passet bra. Jeg kommer til å gå for noe av det samme med minsten neste år. Tipper dog at han har litt mer meninger om ting enn storebror.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 01-08-20, 18:10   #1115
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.451
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Her er konfirmasjonen i oktober, så jeg vurderer pynt i høstfarger på en eller annen måte. Se hva jeg finner ute. Kanskje lage bordkort av enkel sort, som f.eks navn skrevet på enkel papirlapp, festet med knappenål til høstfargede blad fra ulike trær.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 02-08-20, 09:11   #1116
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Hva gir dere eget barn i konfirmasjonsgave? Og gir dere/kinfirmanten gave til vennene? Hvor mye i såfall?

__________________

Hot Lips er ikke aktiv  
Gammel 02-08-20, 09:55   #1117
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Vi har leid stort lokale og bedt ca 40 gjester. Har tolket reglene som at det var lov med opp til 200 med gjesteliste, men kjenner jeg blir usikker. Planen er å holde familiene adskilt ved bordene, det er plass til 80 der. Vi får bare vente og se hva som skjer.

Nesten samme her, vi har leid lokale og har bedt ca. 50. Konfirmanten flyttet inn til oss i november og har bodd mange steder så hun har venner og noe slekt bokstavelig talt over hele landet.

Mannen min som jobber bla. med Covid-19 pasienter mener vi skal avlyse, ha de nærmeste og heller ha stor fest til våren eller når det måtte være greit å arrangere noe sånt igjen.
Jeg får litt hetta av å skulle ha ansvar for smittevern, kjenner jeg - men jeg er i overkant pinglete også, kanskje.

Konfirmanten selv sier at vi kan godt avlyse/flytte festen, bare hun får bunad. Og det får hun.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv  
Gammel 02-08-20, 10:19   #1118
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Vår konfirmant får bunad og ny mobil av oss. I gave gir hun vel mellom 100 og 200 kr til få av de nærmeste vennene sine.
Konfirmasjon blir heldigvis ikke så dyrt siden vi gjør mye selv. Har gratis lokale på jobb, lager all mat selv og syr bunaden selv

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv  
Gammel 02-08-20, 10:34   #1119
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Bunad, og så skal ho få lommepenger til ein tur som tante spanderer som gave til konfirmasjonen.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 02-08-20, 10:50   #1120
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Snuppa har allerede fått bunad og det blir presangen fra oss foreldre. Den var ferdig til da seremonien egentlig skulle vært i april, så hun fikk bruke den på 17. mai. Hun følte seg helt forskrekkelig fin i den, og det var så stas å se.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no