Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Stilling ledig. Mange kvalifiserte søkere på FP

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-11, 18:52   #1
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Stilling ledig. Mange kvalifiserte søkere på FP

Fikk denne på mail i dag:


Stilling som Mor ønskes besatt.

Mor har en sentral rolle i Familiens ledelse.

Du får ansvaret for områdene:
- Organisasjon og ledelse
- Transport
- Forsyninger
- Sykepleie
- Verkstedstjenester
- Utforming og innkjøp
- Andre påkommende oppgaver

Lønn: 0
Ferie: Stillingen stiller krav til tilgjengelighet hele året. Eventuelle korttidsfravær må avklares i god tid.
Eventuell tilleggsjobb kan avtales, dersom dette bedrer økonomien i Familien og ikke kommer i konflikt med oppgavene som Mor.
Avgjørende krav: Hunkjønn
Ønskelig: Egen formue. Tilgang til feriesteder som kan passe for Familien.

Kvalifikasjoner :

1. Førerkort:
Du må kunne kjøre et kjøretøy med defekt klimaanlegg gjennom tett trafikk,mens du hører på at spedbarnet i baksetet holder på å kveles. Du må kunne konsentrere deg mens du synger "Lille Petter Edderkopp" og du må vite hvor alle offentlige toaletter befinner seg. Du bør ha erfaring i å drive rundt utenfor klubblokaler og diskoteker sent på kveld.

2. Forsyningssjef
Du må være i stand til å planlegge menyer for enhver appetitt i minst 18 år fremover i tid. Det kreves produksjon av egen melk til nyfødte, og det kreves også at det stadig skal kunne lages middagsmat til mange personer.

3. Administrator
Du vil bli direkte ansvarlig for kontroll med budsjettutkast, klager og forhandlinger.

4. Sykepleier
Du må være i stand til å fungere uten søvn oppimot seks dager, mens annet arbeid skal gjøres ferdig. Og du må kunne utvise dyktighet i pleie av pasienter tidlig om morgenen. Ferdigheter i flekkfjerning er høyt verdsatt i denne kategori.

5. Småbarnspedagog
Du skal kunne sitere alle fortellinger om Ole Brumm og ha kjennskap til alt som er skrevet om dinosaurer. Ferdighet i å lage halskjeder av makaroni og tanntråd er dessuten svært ønskelig.

6. Skredder
Du må være i stand til å designe og sy kanindrakter og lignende til spesielle anledninger.

7. Frisør
Du må kunne oppdage og behandle hodelus, fjerne tyggegummi fra hår og klippe et rett pannehår, under en strøm av ukvemsord.

8. Sykkelreparatør
Du må være fortrolig med alle aspekter ved vedlikehold av sykler, inklusive montering og demontering av støttehjul. Søkeren må kunne lappe sykkelslanger på en campingplass. Godkjent førstehjelpskurs er obligatorisk.

9. Dyrlegeassistent
Du må kunne passe og oppdra et brokete utvalg av kjæledyr, etter at eieren har gått lei av dem. Hyppig foring og rengjøring av bur er nødvendig. Du må være flink til å håndtere nabostridigheter og til tider kunne utføre begravelser.

10. Maler og interiørarkitekt
Du må være vant til å fjerne klebrige ting og graffiti fra dørene. Det er en klar fordel om du kan male taket mens du lager middag.

11. Sentralborddame
Du skal kunne holde en diskusjon i gang i telefonen mens et barn klamrer seg fast til benet ditt og et annet hamrer på en hermetikkboks med en tresleiv. Du skal forsyne tenåringer som snakker i telefonen, med næring, så de unngår total utmattelse.

12. Anleggsgartner
Du må være i stand til å starte gressklipperen, betjene hageredskapene og holde stueplantene i live. Du må kunne nummeret til giftopplysningstelefonen, og du må holde deg oppdatert på de nyeste metodene innenfor kompostering, beskjæring av busker, frøkultivering og kapping av trær. Du må vite hvor hver eneste avdød mus ligger begravet.

13. Underholdningssjef
Du må kunne koordinere diverse sportsarrangementer via telefon og ved personlig kontakt med lærere og aktivitetsledere. Du vil bli bedt om å trene lagspill i all slags vær og vil bli oppmuntret til å gå inn i heftige diskusjoner med motstandere. Innkjøp og vedlikehold av utstyr vil bli krevd. Søkeren må også være i stand til å arrangere fester, bake kaker og finne på leker der alle vinner. Og du får ansvar for julefeiringen....

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 19:02   #2
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.141
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stilling ledig. Mange kvalifiserte søkere på FP.

Driver sykepleiere med flekkfjerning, altså?

Men aller mest: Hvorfor må man være kvinne for å gjøre disse tingene?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 19:04   #3
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Stilling ledig. Mange kvalifiserte søkere på FP.

Kan Far søke?

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 19:05   #4
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stilling ledig. Mange kvalifiserte søkere på FP.

Jeg tror pappa her i huset nok kan sjekke ut flere punkter enn meg :deler:

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 19:09   #5
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.416
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stilling ledig. Mange kvalifiserte søkere på FP.

Jeg egner meg visst ikke som Mor.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 19:10   #6
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stilling ledig. Mange kvalifiserte søkere på FP.

Det ble påpekt av det mannlige medlemmet av lederteamet i Familien her, at følgende kvalifikasjon stod ulistet i stillingsinstruksen: 14. Servitør.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 19:11   #7
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Stilling ledig. Mange kvalifiserte søkere på FP.

Er visst ikke kvalifisert til å være Mor, jeg. Misset allerede på første punktet.

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 19:17   #8
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stilling ledig. Mange kvalifiserte søkere på FP.

Jeg er knallgod på å være mor altså - men ut fra stillingsbeskrivelsen, så er nok far i huset en god mor også. Det er jo en god deal,, om ikke annet.

(jeg får forøvrig også slike mailer i ny og ne og hver gang undres jeg: Er dette mailer som skal vise girl power, eller er det "damer som klager på at de har for mye å gjøre"-mail, eller er det kun en hyllest til mor?)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 19:29   #9
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.773
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stilling ledig. Mange kvalifiserte søkere på FP.

Elendig betalt og lite fri så jeg takker nei. Ikke får man overtidsbetaling heller.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 19:45   #10
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stilling ledig. Mange kvalifiserte søkere på FP

Far er en bedre Mor enn Mor i dette huset. Sykepleie er ikke noe for meg og lappen fikk jeg først nylig. Og så stryker jeg på en haug av de andre kravene til stillingen. Betyr dette at jeg kan risikere å bli degradert og oppsagt?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 20:31   #11
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Stilling ledig. Mange kvalifiserte søkere på FP

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Driver sykepleiere med flekkfjerning, altså?

Men aller mest: Hvorfor må man være kvinne for å gjøre disse tingene?

Nåh - kan ikke en mann være mor nå? Hva skimter jeg? Diskriminering?

  Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 20:32   #12
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stilling ledig. Mange kvalifiserte søkere på FP

For en utrolig typisk FP-vending på en tråd.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 20:37   #13
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.813
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stilling ledig. Mange kvalifiserte søkere på FP

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

For en utrolig typisk FP-vending på en tråd.

Og jeg vil juge om jeg påstår at jeg trodde den ville ta noen annen vending.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 20:40   #14
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.860
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stilling ledig. Mange kvalifiserte søkere på FP

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Og jeg vil juge om jeg påstår at jeg trodde den ville ta noen annen vending.

Det var en smule forutsigbart, ja.

Er det nå man skal skrive "fine FP ?"

Egentlig lurer jeg mest på hvem Malus er.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 20:47   #15
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.584
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stilling ledig. Mange kvalifiserte søkere på FP.

Opprinnelig lagt inn av Barbarella, her.

Er visst ikke kvalifisert til å være Mor, jeg. Misset allerede på første punktet.

Samme her. Godt vi kan finne trøst i hverandre.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 20:53   #16
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.768
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stilling ledig. Mange kvalifiserte søkere på FP

Skredder? Frisør? Sykkelreperatør? Anleggsgartner? Sorry, men jeg har vært mor i snart 18 år, og har ennå ikke gjort en ting som kan minne om noen av disse aktivitene. Ikke har jeg planer om å begynne med det heller.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 21:11   #17
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.141
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stilling ledig. Mange kvalifiserte søkere på FP

Opprinnelig lagt inn av Malus, her.

Avgjørende krav: Hunkjønn

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Nåh - kan ikke en mann være mor nå? Hva skimter jeg? Diskriminering?

Åpenbar diskriminering, ja. Det var nettopp det jeg mente.

Katta: Jeg aaner ikke hva du snakker om. (Men ville du ønsket deg noen annen reaksjon? )

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 21:15   #18
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stilling ledig. Mange kvalifiserte søkere på FP

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Åpenbar diskriminering, ja. Det var nettopp det jeg mente.

Katta: Jeg aaner ikke hva du snakker om. (Men ville du ønsket deg noen annen reaksjon? )

Klart det! Her har vi muligheten til å skryte uhemmet over hvor oppofrende, allsidige og fantastiske vi er som mødre. Og sukke litt over hvor mye som skal til for å få klapp på skulderen som kvinne. Og istedet må noen dra likestillingskortet igjen.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 21:16   #19
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.532
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stilling ledig. Mange kvalifiserte søkere på FP

Tenk om stillingen hadde hett forelder, så kunne vi ledd av den

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 21:20   #20
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.141
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stilling ledig. Mange kvalifiserte søkere på FP

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Tenk om stillingen hadde hett forelder, så kunne vi ledd av den

Den hadde ikke vært morsom da heller.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no