Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Flytting til ny server i kveld (lukkes kl 22:30)

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-12, 13:31   #1
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Utrop

Flytting til ny server i kveld (lukkes kl 22:30)

Serveren vår begynner å dra på årene og har nå funnet ut at det er greit å bare skru seg av når den føler for det. Derfor har dere opplevd at FP har vært utilgjengelig i kortere perioder de siste dagene. For å unngå slike problemer i fremtiden så flytter vi i kveld til en helt ny server.

Det kommer mer informasjon her og på facebook når vi er igang med jobben og ser hvordan det går.

Merk: Vi har ikke planlagt noen særlig nedetid før evt. sent på kvelden, etter flyttingen er gjennomført vil lengden på nedetiden være avhengig av den enkeltes nettleverandørs DNS-tjeneste.

- HP


Sist redigert av HP : 27-01-12 kl 13:46. Årsak: Måtte visst spesifisere dette med at FP ikke kommer til å være utilgjengelig
HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 13:32   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flytting til ny server i kveld

Også på en fredag. Sier du at jeg må samtale med min mann i kveld istedet for å spre svada på nett? :nervøs:

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 13:34   #3
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.596
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flytting til ny server i kveld

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Også på en fredag. Sier du at jeg må samtale med min mann i kveld istedet for å spre svada på nett? :nervøs:

Det kan bli... skummelt?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 13:35   #4
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Flytting til ny server i kveld

Godt jeg har planer for kvelden.

  Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 13:36   #5
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flytting til ny server i kveld

På en fredag, ja!??

Jaja, takke meg til vennesiden på FB!! *puh*

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 13:36   #6
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Flytting til ny server i kveld

Men, men, men... Jeg har jo lovet mannen at han skal få drikke øl og spille PS3 i kveld. Hva skal jeg liksom finne på da?

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 13:37   #7
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flytting til ny server i kveld

Øøøyh svigerhelvete lander om 3timer(føkk jeg må begynne å vask...eh drit i det panikk rydde) Jeg måååå ha tilgang til å ventilere iforhold til alle de hyggelige gullkorna hun sprer om seg med, jeg har barn jeg kan ikke bli bura inne på mange år ennå...her må fp ta annsvar....

__________________
00 04 10
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 13:37   #8
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Flytting til ny server i kveld

Slapp av damer, dere kan jo alltids ... strikke.

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 13:40   #9
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flytting til ny server i kveld

Mener du dette alvorlig?

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 13:41   #10
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flytting til ny server i kveld

Dårlig gjort Her sitter jeg dvs ligger jeg og er ikke i stand til å gå ut i verden. Kommer til å tørne. Vurderte å begynne å brodere etter ei uke uten bein som fungerer men da tror jeg de jeg bor med hadde fått sjokk. Kommer til å ende opp med å se på alskens såpeopera og bli totalt fordummet.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 13:42   #11
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flytting til ny server i kveld

Ja.... lurt potensielle drapsvåpen i hendene rundt Trønder dronningen. Garrotert by strikketøy...Dette blir VG's beste Lørdag.

__________________
00 04 10
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 13:43   #12
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Flytting til ny server i kveld

Og når alle har kommet over den første panikken nå, si sier vi tusen takk til HP som fikser stabilt forum og sørger for at vi har denne fine plassen å være enda noen år, sant? :strengestemme:

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 13:43   #13
Stompen
Aktiv
 
Stompen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 228
Stompen er litt kulStompen er litt kul
Standard

Sv: Flytting til ny server i kveld

Komme, komme, koooooomme til vennesida på FB.

__________________
Hilsen Stompen

Stolt mamma til fem små trollunger
2005, 2006, 2x2010 og lille overraskelse 2012
Stompen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 13:44   #14
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.810
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Flytting til ny server i kveld

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Og når alle har kommet over den første panikken nå, si sier vi tusen takk til HP som fikser stabilt forum og sørger for at vi har denne fine plassen å være enda noen år, sant? :strengestemme:



Men mannen har en date i kveld .. med xboxen .. Hva skal jeg finne på da? Strikke gjør jeg ikke..

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 13:46   #15
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flytting til ny server i kveld

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Og når alle har kommet over den første panikken nå, si sier vi tusen takk til HP som fikser stabilt forum og sørger for at vi har denne fine plassen å være enda noen år, sant? :strengestemme:

Selvfølgelig!

HP: Takk for at du gjør en så fantastisk jobb med å drifte FP!

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 13:48   #16
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.596
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flytting til ny server i kveld

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.



Men mannen har en date i kveld .. med xboxen .. Hva skal jeg finne på da? Strikke gjør jeg ikke..

Jeg kan strikke. Har strikketøy som jaster me då få ferdig.

Jeg kan også spille WF. Det er en viss fare for at det også er mulig, ja.

Kan fint takke HP. Det er jo en viktig jobb. Ja. Vi skal overleve.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 13:48   #17
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.463
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Flytting til ny server i kveld

Ok,da blir det Wordfeud og vennesiden på FB på meg i kveld,sånn er det med den saken. Ser jo at ny server absolutt er på sin plass,men skulle jo ønske det var mulig å bruke en "venteserver" i mellomtiden,ikke blitt avhengig av FP,jeg.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 13:50   #18
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Flytting til ny server i kveld

Bra jeg skal ha fest i kveld!

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 13:53   #19
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flytting til ny server i kveld

Opprinnelig lagt inn av HP, her.


Merk: Vi har ikke planlagt noen særlig nedetid før evt. sent på kvelden, etter flyttingen er gjennomført vil lengden på nedetiden være avhengig av den enkeltes nettleverandørs DNS-tjeneste.

- HP

HP har oppdatert HI med det jeg har sitert.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 13:55   #20
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flytting til ny server i kveld

: pusterut: For HP forstååååååååårh :

__________________
00 04 10
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no