Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

PT Cruiser eller BMW 318 stv.

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-08, 21:34   #1
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.786
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

PT Cruiser eller BMW 318 stv.



Vi aaaaner virkelig ikke hva vi har mest lyst på. Begge er 2001-modeller. Det er jo veldig forskjellige biler, men for oss vil de gjøre samme nytte.

Hva syns dere?

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 21:44   #2
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: PT Cruiser eller BMW 318 stv.

Skal jeg dømme kun etter utseendet er jeg ikke i tvil PT-Cruiser

Ellers har jeg null peiling. Hvis du vil kan jeg forhøre meg med mannen.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 21:57   #3
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: PT Cruiser eller BMW 318 stv.

PT'en syns jeg ikke er fin å se på. Den blir litt for spes syns jeg.

Bmw er jeg ganske fan av, og har hatt 320. Var veldig fornøyd med den, men byttet pga plassmangel. Ellers er det en kjemepegod bil å kjøre og jeg liker utseende og finish.

Sjekk tester på begge to hos f.eks. www.dinside.no/motor så kan du sammenligne.

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 22:03   #4
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: PT Cruiser eller BMW 318 stv.

BMW. Best kvalitet, best å kjøre, lettest å bli kvitt senere.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 22:13   #5
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.786
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: PT Cruiser eller BMW 318 stv.

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Skal jeg dømme kun etter utseendet er jeg ikke i tvil PT-Cruiser

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

BMW. Best kvalitet, best å kjøre, lettest å bli kvitt senere.

Ja, det er liksom sånn det er. Fornuften sier BMW, mens følelsene sier PT Cruiser.
Mauser: Mener du at PT Cruiser er vanskelig å bli kvitt? Også på vestlandet der det fins få av dem?


Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Ellers har jeg null peiling. Hvis du vil kan jeg forhøre meg med mannen.

Jatakk.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 22:19   #6
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: PT Cruiser eller BMW 318 stv.

Det er en grunn til at det er få av den (ikke tolk det bare negativt).
Hvis det er få biler av en bestemt type, så er det fordi markedet ikke vil ha flere. Og da har man et ilsvarende begrenset marked når man skal selge bilen igjen.
BMW er safe. Holder seg bra i pris, og kan vær egreit å selge. Men har man 1 av 1000 biler som er til salgs, bør man ha et pent eksemplar og ikke være dyrest når man skal selge. Har selv en A4 til salgs, som er 1 av 750 like biler hos finn.

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 22:20   #7
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: PT Cruiser eller BMW 318 stv.

Opprinnelig lagt inn av shg, her.

Har selv en A4 til salgs, som er 1 av 750 like biler hos finn.

Jeg byr 500,- kontant på labben, i små, brukte sedler! Usett!

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 22:27   #8
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: PT Cruiser eller BMW 318 stv.

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Jeg byr 500,- kontant på labben, i små, brukte sedler! Usett!

Solgt Eller... Tror rett og slett jeg beholder den.

Sorry for avsporing.

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 08:26   #9
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: PT Cruiser eller BMW 318 stv.

Ville helt klart valgt BMW.

For å være dønn ærlig syntes jeg ikke utseendet på PT Cruiser er noe særlig tiltalende, men det er jo smaksforskjell.

Nå er jeg BMW eier selv, og strålende fornøyd med bilen min

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 08:40   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: PT Cruiser eller BMW 318 stv.

Jeg ELSKER utseendet på PT Cruiser, men har hørt det er dårlig plass i den? Vi må ha plass til hele familien + vogn + handleposer og lignende, så jeg må ha en bil med veldig god plass i.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 09:16   #11
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: PT Cruiser eller BMW 318 stv.

Jeg ville ikke kjøpt Chrysler. Heller BMW.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 10:20   #12
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.088
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: PT Cruiser eller BMW 318 stv.

BMW - definitivt!! Synes den andre er ganske harry.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no