Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Vil noen strikke et skjerf for meg?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-10, 08:55   #21
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil noen strikke et skjerf for meg?

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Jeg har tenkt å prøve meg på en lue i det mønsteret. Håper noen har vært før meg og lagt ut mønster på Ravelry.

http://www.ravelry.com/patterns/library/cairn

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 08:57   #22
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil noen strikke et skjerf for meg?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Fint mønster. Men jeg syns ikke Skilpadda skal ha sånn bukse.

Hvis hun får det så kan vi kalle henne for turtlebutt, hvis vi trenger et kosenavn.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 08:58   #23
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil noen strikke et skjerf for meg?

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

http://www.ravelry.com/patterns/library/cairn

Og så et gratis.
http://www.ravelry.com/patterns/libr...-two-toned-hat

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 09:11   #24
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vil noen strikke et skjerf for meg?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Hvis hun får det så kan vi kalle henne for turtlebutt, hvis vi trenger et kosenavn.



Jeg ser for meg skilpy totalt innpakket i hundrevis av skjerf, bleiebukser og det hele jeg nå.

  Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 09:21   #25
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil noen strikke et skjerf for meg?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.



Jeg ser for meg skilpy totalt innpakket i hundrevis av skjerf, bleiebukser og det hele jeg nå.

Hun trenger en strikket one-piece/kosedress i skilpaddemønster. Gjerne flere, for å gjenspeile høytidene.

Oransje og svart til Halloween, rød og grønn til jul og med glitterkant, rosa og rød til Valentines etc etc.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 09:28   #26
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil noen strikke et skjerf for meg?

Ånei! Er jeg for sent ute??












__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 12:11   #27
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil noen strikke et skjerf for meg?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Den er hos meg, Jolie, og jeg var så frekk at jeg så på den, noterte, telte og kopierte. Jeg har strikket en til, (i turkist og hvitt bånsull-garn) for jeg likte mønsteret og formen.

Jeg kunne jo maila deg oppskrifta, da. Selv om moral og copyright og sånn burde stå i høysetet her.

Ang buksa, så synes jeg den ble kort med de formsydde bleiene på en toåring. Skulle hatt en rad til.

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

http://www.ravelry.com/patterns/library/cairn

Se der, ja! Takk!

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Og så et gratis.
http://www.ravelry.com/patterns/libr...-two-toned-hat

Likte den første bedre, så da slår jeg nok til og kjøper en oppskrift.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 12:15   #28
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil noen strikke et skjerf for meg?

Jeg må visst kjøpe meg flere vesker. Å nei, å nei.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 12:21   #29
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil noen strikke et skjerf for meg?

@Jolie: Jeg er enig, så jeg strikket en rad til, litt lengre vrangbord og så lagde jeg doble kanter rundt bena som jeg strikke-felte fast på innsiden. Den er virkelig fin.

Jeg følger mottoet "strikk vrangborden så lang at du blir lei", og da blir den stort sett lang nok. Jeg arvet nettopp en haug barnesokker fra en venninne som alle var strikket med veldig kort vrangbord og de er helt ubrukelige.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 12:57   #30
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil noen strikke et skjerf for meg?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Hun trenger en strikket one-piece/kosedress i skilpaddemønster. Gjerne flere, for å gjenspeile høytidene.

Oransje og svart til Halloween, rød og grønn til jul og med glitterkant, rosa og rød til Valentines etc etc.

Og grå og oransje til daglig bruk.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no