Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Dere som har malt med Kalkgrå

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-13, 21:28   #1
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Dere som har malt med Kalkgrå

Mener å huske at det var en del her inne som har malt vegger i denne fargen? Hvordan blir den i forskjellig lys? Jeg har tatt med utallige prøver hjem i løpet av uka, men synes samtlige ser lilla ut i dagslys.
Kalkgrå har jeg ikke tatt med hjem, ettersom jeg syntes den så så beige ut på fargeprøven i butikken. Men på alle bildene jeg har sett, er den jo grå.

Så hvordan er den? Oppleves den som grå i all slags lys? I morgen vi bestemme oss for farge.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 21:42   #2
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som har malt med Kalkgrå

Vi har Kalkgrå. Jeg synes fargen er grå (greige). Det er ikke noe lilla i den som jeg ser det. Vi har Chi på tak- og vinduslister, innredningen er hvit.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 21:51   #3
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Dere som har malt med Kalkgrå

Høres bra ut. Den er ikke beige heller? Vi har nemlig caffe latte på veggene nå og jeg er møkklei beige.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 22:17   #4
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som har malt med Kalkgrå

Caffelatte har vi aldri hatt. Kalkgrå er lys grå. Har du litt størrelse på kjøkkenet, prøv Valmuegrå. Den er dypere i gråfargen. Har du prøvd appen til Jotun?

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 22:20   #5
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Dere som har malt med Kalkgrå

Vi har stort kjøkken og stor stue. Ettersom åpningen mellom stue og kjøkken er ganske stor, tenker vi å kjøre samme farge overalt, men med en mørkere fondvegg i stua.
App? Nei, den har jeg ikke prøvd. Må sjekke!

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 23:58   #6
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som har malt med Kalkgrå

Mamma har kalkgrå og den minner egentlig om en litt mørkere eggehvit.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 09:10   #7
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Dere som har malt med Kalkgrå

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Mamma har kalkgrå og den minner egentlig om en litt mørkere eggehvit.

Sikker på at hun ikke har fargen Kalk?

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-13, 12:04   #8
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som har malt med Kalkgrå

Opprinnelig lagt inn av Mirmell, her.

Sikker på at hun ikke har fargen Kalk?

Jo det er faktiskt meget mulig.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no