Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Rekkehus over tre plan - hva er å foretrekke?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Hva er mest attraktivt?
Stor spisestue med spisestuesofa? Sofa i underetasjen med tv etc. 37 77,08%
Liten spisestue og sofa m/tv? Ekstra stue nede. 9 18,75%
Popcorn 2 4,17%
Deltakere: 48. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-13, 17:43   #1
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Rekkehus over tre plan - hva er å foretrekke?

Rekkehus over tre plan:

3.etg:
3 soverom, familiebad, arbeidskrok

2.etg:
Inngang, wc, kjøkken, stue. Utgang til terreng.

U.etg:
Stue med mulighet for sov 4, vaskerom, teknisk rom.

Hva er best- stort allrom med spisestuesofa og langbord og peis i 2. Etg og tv-stue nede, eller liten spiseplass, sofakrok og tv i 2.etg og ekstra stue nede?

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-13, 17:48   #2
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rekkehus over tre plan- hva er å foretrekke?

Stor spisestue i 1.etg og sofa i kjellerstua.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-13, 18:12   #3
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rekkehus over tre plan - hva er å foretrekke?

Stort allrom i forbindelse med kjøkken ville jeg valgt.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-13, 18:29   #4
siljemoren
Erfaren
 
siljemoren sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
Innlegg: 964
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Sv: Rekkehus over tre plan - hva er å foretrekke?

Jeg ville valgt spisestue med spisestuesofa,og tv i stuen i kjelleren. Veldig kjekt å kunne sitte i ro uten tv i bakgrunnen. Jeg elsker i tillegg og sitte lenge å spise/ prate rundt måltidet.

__________________
Ingen ektemann er ennå blitt skutt mens han tok oppvasken.
Ukjent.
siljemoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-13, 18:33   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rekkehus over tre plan - hva er å foretrekke?

Jeg ville valgt en komfortabel spisestue uten tv og stue nede med tv.

Jeg forsøker meg på begge deler på samme plan og tror ikke det lykkes like godt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-13, 19:28   #6
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rekkehus over tre plan - hva er å foretrekke?

Eg liker å måtte oppsøke tv-en aktivt, då ser eg mindre på tv og får i teorien meir tid til andre ting.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-13, 19:36   #7
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rekkehus over tre plan - hva er å foretrekke?

Stort allrom/spisestue og tv-stue i underetasjen ville jeg valg. Jeg hadde nok hatt tv i allrommet også da.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-13, 20:18   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rekkehus over tre plan - hva er å foretrekke?

Høres ganske nøyaktig ut som vårt rekkehus. Vi har vanlig kombinert stue/spisestue i mellometasjen, og så har vi hjemmekino med 130"-lerret og diger, deilig sofa i kjellerstua. Perfekt for ungene, vi merker knapt når de har besøk eller overnatting og er der nede. Kjempehyggelig samlingspunkt, med eller uten film/spill.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-13, 20:32   #9
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rekkehus over tre plan - hva er å foretrekke?

Jeg ville ha hatt en eller annen form for fleksibel spiseløsning med spisebord som kunne utvides ved nødvendig, og sofakrok, altså et allrom i hovedetasjen, og så tv-stue i underetasjen.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-13, 22:50   #10
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rekkehus over tre plan - hva er å foretrekke?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Stort allrom/spisestue og tv-stue i underetasjen ville jeg valg. Jeg hadde nok hatt tv i allrommet også da.

Enig. En skikkelig spisestue med god sofa kan brukes til mer enn å spise. Jeg har brukt mye mer tid i min enn i sofaen i stua. Og det er greit med tvstue for ungene (og voksne) i kjelleren. Men jeg ville hatt en liten tv på allrommet også. For de gangene man ikke er enig omgås som skal ses.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-13, 06:19   #11
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Rekkehus over tre plan - hva er å foretrekke?

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Rekkehus over tre plan:

3.etg:
3 soverom, familiebad, arbeidskrok

2.etg:
Inngang, wc, kjøkken, stue. Utgang til terreng.

U.etg:
Stue med mulighet for sov 4, vaskerom, teknisk rom.

Hva er best- stort allrom med spisestuesofa og langbord og peis i 2. Etg og tv-stue nede, eller liten spiseplass, sofakrok og tv i 2.etg og ekstra stue nede?

Vi har det siste alternativet, og er fornøyd sånn.
Da har ungene (eller mannen ) en egen stue hvor de kan ha med venner og se film eller spille o.l.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no