Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ny fordomstråd - landsdeler!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-13, 14:32   #241
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Klart det ikkje er teit med stilskifte i seg sjølv, men nokon gonger er det kanskje meir opplagt enn andre at skiftet kun skjer for å være hipp, ikkje fordi det er ens naturlege greie.

Som i dette tilfellet. Difor fnising.

Selvsagt, jeg kan fnise over det selv. Men på den andre siden så syns jeg ikke det er noe galt i et ønske om å passe inn og å bli sett på som kul, som jo som regel er det som ligger bak voldsomme stilskifter. Ref. østkantpikene på Handelsgym i sin tid, eller stureplansvensker som ser at det ikke er stilen man slår igjennom med i visse miljøer.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 15:08   #242
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Du må forbedre statistikkgrunnlaget ditt.

:slut up for science:

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 15:55   #243
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Ny fordom: ingen vinner harry som nordlendinger på chartertur. : dukker og løper sprint:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 17:56   #244
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

"Jeg er fra Finnmark."
"Åh! Kjenner du Randi? Hun jpbber på apoteket i Finnmark!"
True story, østlandet ca. 1990.

Vel, jeg har vært i liten by i Nord-Trøndelag og fått spørsmålet da jeg fortalte jeg var fra Trondheim også

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 17:58   #245
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Vel, jeg har vært i liten by i Nord-Trøndelag og fått spørsmålet da jeg fortalte jeg var fra Trondheim også

Fikk du spørsmål om du kjente Randi som jobbet på apotek i Finnmark? Er hun en slags rikskjendis?

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 17:58   #246
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ny fordom: ingen vinner harry som nordlendinger på chartertur. : dukker og løper sprint:

Ikke engang trøndere?

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 18:02   #247
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ny fordom: ingen vinner harry som nordlendinger på chartertur. : dukker og løper sprint:


Med fare for å bajse i eget reir:
Det er mulig de ikke slår dem, men trøndere på charter ligger tett inntil.
Jeg observerte en gang en hel trønderfamilie(to voksne, tre barn) på vei til Kanari i piqueskjorter, matchende piratbukser (fritidsvarianten med snurpestrikker nede ved beina) og fargerike Crocs på beina :shock:.
For ikke å snakke om å applaudere når flyet lander :traumerfrasommeren1994:

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 18:26   #248
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.155
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.



Det holder vel at damene er skikkelig gode?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 18:49   #249
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.


Med fare for å bajse i eget reir:
Det er mulig de ikke slår dem, men trøndere på charter ligger tett inntil.
Jeg observerte en gang en hel trønderfamilie(to voksne, tre barn) på vei til Kanari i piqueskjorter, matchende piratbukser (fritidsvarianten med snurpestrikker nede ved beina) og fargerike Crocs på beina :shock:.
For ikke å snakke om å applaudere når flyet lander :traumerfrasommeren1994:

Jeg har fordommer mot folk som møter til chartertur 05:30 på Gardermoen for å drikke seg på en snurr før avgang - og er helt sikker på at de er de samme som klapper når flyet lander. Helt uavhengig av hvor de er fra.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 18:59   #250
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Folk fra Oslo er enten som Oslolosen (Akerschælva) eller så er de så himla kulturelle (Akerselven).

Bergensere er breiale, høyrøstede og alle liker Buekorps.

Sunnmøringer kan ikke å svømme av den enkle grunn at de ikke greier å gjøre den skyve-fra-seg-bevegelsen som klassisk svømmetak i bunn og grunn er. De kan bare å karre til seg.

Folk fra de forskjellige -dalene i innlandet er ganske treige og litt enkle (med untak av Reodor Felgen).

Siddiser jobber alle i oljå, enten offshore eller i en eller annen ullen jobb på land. Om de ikke jobber i oljå, så er de enten artister som snakker veldig med munnen og har en skjærende stemme, eller så er de Johs Lunde.

Alle på Sørlandet er kristne og er nærmest vokst opp i bedehuset. (At jeg fra Nordvestlandet kommer fra en kommune der det er et bedhus for hver 50 innbygger, overser jeg glatt, jeg skal jo tross alt flagge fordommer).

Nordlendinger (alle som bor nord for Trøndelag) kan ikke si ei eneste setning uten å banne.

Trøndere har bart, vest og seilersko, drikker karsk, snuser og har en hemmelig drøm om å være norsksyngende rockemusiker (trønderrock har ikke oppstått uten grunn).

Romsdalinger tror de er bedre enn alle andre.

Øsfoldinger er trege og tenker bare på bilær og båtær og handler bare i Sverige.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 19:15   #251
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

:

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Fikk du spørsmål om du kjente Randi som jobbet på apotek i Finnmark? Er hun en slags rikskjendis?



Nei, men spørsmål om jeg kjenner Ole, som også bor i Trondheim.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 19:17   #252
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!


(Kilde: youtube.com)


Jeg synes trøndere virker fryktelige når de intervjues "på gata" typ.
Men altså. Ingen tror vel på skinnvest og tresko lenger nå?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 20:04   #253
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

:



Nei, men spørsmål om jeg kjenner Ole, som også bor i Trondheim.

Finnmark er jo litt større enn Trondheim, da.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 20:42   #254
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Opprinnelig lagt inn av Che, her.


(Kilde: youtube.com)


Jeg synes trøndere virker fryktelige når de intervjues "på gata" typ.
Men altså. Ingen tror vel på skinnvest og tresko lenger nå?

Ikke? Jeg har to stk damer i klassen min fra det rurale Trøndelag som synes tresko (av lastebilsjåførvarianten, ikke søte svenske) er helt ok til de fleste antrekk. Men det vekker oppsikt blandt andre trøndere da, så vi kan kanskje ikke si det er vanlig

Jeg snakker jo utvaska Kristiansunder og jeg gremmes når jeg hører Kristiansundere bli intervjuet på TV. Det høres så vulgært og harry ut (til og med Ole Gunnar). Lenge leve å leve i fornektelse

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 21:24   #255
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Finnmark er jo litt større enn Trondheim, da.

Haha! Sant nok! Jeg er en parodi på fordommer!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 21:35   #256
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Haha! Sant nok! Jeg er en parodi på fordommer!

Vel. Finnmark er større i utstrekning med det bor jo mange fler mennesker i Trondheim enn i hele Finnmark - så statistisk sett er det større sjanse for at en finnmarking kjenner en annen. Tror jeg. :ikke-statistiker:

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 21:43   #257
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Vel. Finnmark er større i utstrekning med det bor jo mange fler mennesker i Trondheim enn i hele Finnmark - så statistisk sett er det større sjanse for at en finnmarking kjenner en annen. Tror jeg. :ikke-statistiker:

Nja? Jeg vil kanskje tro at folk som bor i Trondheim kjenner flere (eller i alle fall vet om flere) enn folk som bor i Finnmark, rett og slett fordi det er flere å kjenne i rimelig avstand. Du blir liksom ikke like lett kjent med en person som bor 50 mil unna, selv om det bare er et par hundre mennesker mellom deg og ham.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 21:49   #258
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nja? Jeg vil kanskje tro at folk som bor i Trondheim kjenner flere (eller i alle fall vet om flere) enn folk som bor i Finnmark, rett og slett fordi det er flere å kjenne i rimelig avstand. Du blir liksom ikke like lett kjent med en person som bor 50 mil unna, selv om det bare er et par hundre mennesker mellom deg og ham.

Men De Finnmarkingene jeg kjenner har et litt annerledes forhold til avstander - en kollega fortalte at de gjerne kjørte 15 mil for å hå på fest i helgen da de var unge. Men det er klart at avstanbdene mellom folk ikke akkurat sannsynliggjør at alle kjenner hverandre.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 21:52   #259
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ny fordom: ingen vinner harry som nordlendinger på chartertur. : dukker og løper sprint:

Men alt for kort avklippet jeans, crocs og tobakken stikkende opp fra skjortelomma.
Nå er vel bingorøykedamer fra Fredrikstad kanskje sneppet værre da, men dog
Nordmenn generelt på chartertur er egentlig ganske harry.

Bygdesvensker og. De er sparsommelige til det latterlige og har svarte tretøffler med hvite tennissokker i. Og VOLVO-keps såklart!

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 22:27   #260
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Bare om Ålesund fordi alle Oslofolk av en eller annen grunn har irriterende slektninger der.

Ikkje så rart at alle i Oslo har slekt frå Ålesund. Det har tradisjonelt vore ein av stadene i landet med størst fødselstal/kvinne, og er no det fylket i landet flest kvinner flytter frå. Som regel til Oslo. http://mrfylke.no/Organisasjon/Info/...2013-lagt-fram

Ja, sunnmøringar kan å karre til seg pengar. Men dei kan og å bruke pengar. Ingen gir så gode tips på resturant/bar som ein full sunnmørsk fiskar.

Eg har fordomar mot dei fleste, og får dei oppfylt dagleg.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no