Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Mitt liv, min frihet?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-07, 21:15   #1
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Mitt liv, min frihet?

Noen som ahr lest "Mitt liv, min frihet" av Ayaan Hirsi Ali? Den dumpet ned i postkassen her om dagen, hadde glemt å avbestille. Verdt å lese?

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 21:18   #2
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mitt liv, min frihet?

All den tid dama har løyet for å få asyl i Nederland, løyet (muligens) om sin familie, og sprer løyner om islam, eller, dvs, kaller sin kultur for islam, og tror at alt som blir gjort vondt, er fra islam, vil jeg ikke røre boka med ildtang, engang. Tar henne like seriøst som jeg tar Hege Storhaug.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 21:23   #3
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Mitt liv, min frihet?

Hmm....nå ble jeg jo egentlig litt nysgjerrig.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 21:26   #4
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mitt liv, min frihet?

Hehe... Jeg er vel det jeg og, men kunne ikke tenkt meg å bruke penger på boken, og indirekte støtte henne. Kanskje låne den på biblioteket en gang jeg kjeder meg...

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 23:32   #5
bønna
Deltidsmamma
 
bønna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Innlegg: 1.697
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Sv: Mitt liv, min frihet?

Jeg kunne tenke meg å lese den. Har inntrykk av henne som en modig dame som til tross for en haug med dødstrusler og livvakter fortsatt tør å stå for; og uttrykke sine meninger. Husker den van-gogh saken i nederland.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 21:13   #6
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mitt liv, min frihet?

Ja jeg har lest den, fantastisk bok skrevet av en meget modig kvinne. Anbefales!

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no