Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Spise ute i Trondheim sentrum

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-19, 18:59   #1
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spise ute i Trondheim sentrum

Da skal vi nok en gang ut å lufte oss.
Og skal spise flere måltider ute.
Så trenger mange tips.

Ikke granskudd skum eller andre fancy påfunn.
Ikke sushi, kinesisk, indisk eller annen «ukjent» mat.
Og nei, det er ikke jeg som er litt vrang i matveien
Men gjerne fiskemat.
Gangavstand til Trondheim torg.

Både lunsj, middag, kaffe og kveldsmat er aktuelt.
SHB er en av favorittene våre. Så da er lista lagt.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-19, 19:04   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spise ute i Trondheim sentrum

I følge avisene er det ganske bra på Credo og Fagn.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-02-19, 19:05   #3
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spise ute i Trondheim sentrum

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

I følge avisene er det ganske bra på Credo og Fagn.


Ja tenker det er greit å få bord der på 24 t varsel

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-19, 19:17   #4
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spise ute i Trondheim sentrum

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.


Ja tenker det er greit å få bord der på 24 t varsel

Jeg tror de er nede i 24 mnd. (Men jeg har bord på Credo om to uker, for jeg bestilte i desember! )

Jeg tror byens beste fiskerestaurant fortsatt er Havfruen. Jeg har ikke vært der på årevis, så jeg har ikke helt oppdatert erfaring der. To rom og kjøkken har veldig god mat, i den mer tradisjonelle enden av skalaen. Røst teaterbistro er en av mine absolutte favoritter for tiden. De har muligens mer enn 24 t bestillingstid, dog.

Du sier ikke noe om priskategori. Alle disse er i den dyrere enden av skalaen. Olivias og Frati er hyggelig og har god mat, hvis dere vil gå for noe mer hverdagslig. Una har byens beste pizza. (Krever vanligvis bordbestilling, men normalt ikke mer enn 24 t i forkant.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-19, 20:02   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spise ute i Trondheim sentrum

Jeg er usikker på definisjonen på «fremmed mat», men:
Emilies eld har god mat. De har treretters for 350 på hverdager, samt alacarte.
Frati ligger på torget. Italiensk.
Almas liker jeg godt. Det ligger og like ved torget. (I prinsenkrysset) god mat, gode drinker. Ok priser.
Superhero burger og Superhero pizza er visst gode
Bror i nordre har god mat
Graffi liker mange (grillmat og burgere)
Godt brød har god lunsj/brødmat (Thomas Angells gate)
Trondheim er jo på ingen måte en storby, så om restauranten er i sentrum er så godt som alt i 10 minutters gangavstand

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-19, 20:10   #6
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.778
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spise ute i Trondheim sentrum

Tror det har kommet en SHB vis a vis Byhaven. For lunsj liker jeg Tulla Fischer på Mercursenteret øverst i Nordre eller en av Dromedarene hvis dere ikke er veldig sultne. Ellers enig med Teofelia ifht restauranter. Bakgården i Kjøpmannsgata (ned mot Bakke bru) er Ok om tapas frister. Graffi, Sot (Solsiden) og Bror har gode burgere. Helt øverst i Nordre ligger det en italiensk restaurant som er veldig Ok - husker aldri hva den heter.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-19, 20:14   #7
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spise ute i Trondheim sentrum

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

Tror det har kommet en SHB vis a vis Byhaven. For lunsj liker jeg Tulla Fischer på Mercursenteret øverst i Nordre eller en av Dromedarene hvis dere ikke er veldig sultne. Ellers enig med Teofelia ifht restauranter. Bakgården i Kjøpmannsgata (ned mot Bakke bru) er Ok om tapas frister. Graffi, Sot (Solsiden) og Bror har gode burgere. Helt øverst i Nordre ligger det en italiensk restaurant som er veldig Ok - husker aldri hva den heter.

Bakgården har vi faktisk spist. Veldig god mat og vin.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-19, 20:15   #8
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spise ute i Trondheim sentrum

Takk for mange gode tips. Skal sjekke dem opp!
Pris er ikke så viktig. Vi er bare to. Og har nettopp fått tilskudd

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-19, 20:19   #9
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spise ute i Trondheim sentrum

Tulla Fischer var overraskende bra, men jeg hadde ikke særlig høye forventninger på forhånd. Jeg fant også en sjarmis bule på Bakklandet, Skysstasjonen eller noe sånt? Maten var ikke noe særlig, men bygget og atmosfæren var fantastisk,

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-19, 20:25   #10
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spise ute i Trondheim sentrum

Døgnvill har gode burgere, syns vi (rett ved Trondheim Torg), Mat fra Hagen (over Bakke bru og til høyre) har kjempegodt buffet (vegansk, men ikke sært), Godt brød har veldig godt brød . Una på Solsiden har definitivt best pizza.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-19, 21:06   #11
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spise ute i Trondheim sentrum

Jeg har en soft spot for Frati, var mye der på 80- og 90 tallet. Hvordan det er nå aner jeg ikke.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-19, 21:11   #12
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spise ute i Trondheim sentrum

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg har en soft spot for Frati, var mye der på 80- og 90 tallet. Hvordan det er nå aner jeg ikke.

Frati har flyttet til nye, fine lokaler, og er enda bedre enn på 90-tallet, syns jeg.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-19, 21:42   #13
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spise ute i Trondheim sentrum

Sånn om man liker litt "eksotisk" mat, så er den meksikanske restauranten i Trondheim faktisk veldig fin - Den heter "frida" (fin, så beliggenhetsmessig sett er den dog ikke) - God mat og rause porsjoner (og utrolig gode margaritas)

SHB vis a vis byhaven er super hero pizza. Det tror jeg det er good times.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-19, 21:49   #14
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.368
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spise ute i Trondheim sentrum

Troll har hatt god mat de gangene jeg har spist der, Graffi likeså (både til lunsj og middag). Una Pizzeria a bar på Solsiden er også bra synes jeg.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-19, 22:08   #15
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spise ute i Trondheim sentrum

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

Tror det har kommet en SHB vis a vis Byhaven. For lunsj liker jeg Tulla Fischer på Mercursenteret øverst i Nordre eller en av Dromedarene hvis dere ikke er veldig sultne. Ellers enig med Teofelia ifht restauranter. Bakgården i Kjøpmannsgata (ned mot Bakke bru) er Ok om tapas frister. Graffi, Sot (Solsiden) og Bror har gode burgere. Helt øverst i Nordre ligger det en italiensk restaurant som er veldig Ok - husker aldri hva den heter.

Det er Superhero Pizza som har kommet der. Nytt konsept, samme kjede.

Den italienske på Nordre heter vel Italiano, og kafeen under heter Somma. Ellers har jeg ikke noe å tilføye det som allerede har blitt nevnt.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-19, 22:12   #16
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spise ute i Trondheim sentrum

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Tulla Fischer var overraskende bra, men jeg hadde ikke særlig høye forventninger på forhånd. Jeg fant også en sjarmis bule på Bakklandet, Skysstasjonen eller noe sånt? Maten var ikke noe særlig, men bygget og atmosfæren var fantastisk,

Hvis du skal spise lunsj på Bakklandet Skydsstasjon må du kjøpe "klappkak". Det er kjempegode, flate brød, som du får med blåmuggost, røykelaks eller brunost (i alle fall).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-19, 22:13   #17
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spise ute i Trondheim sentrum

Jeg var på Fagn før jul, og det var helt fantastisk. Og jeg liker ikke veldig sær mat.

Faste stoppesteder er Graffi solsiden, Una, Olivia, Frida og Benja Siam (supergod thai).

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-19, 22:18   #18
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spise ute i Trondheim sentrum

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Frati har flyttet til nye, fine lokaler, og er enda bedre enn på 90-tallet, syns jeg.

Men selger de fortsatt Pizza Chow-Chow med biff og bearnaisesaus? :salige åttitallsminner:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-19, 22:32   #19
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.778
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spise ute i Trondheim sentrum

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Men selger de fortsatt Pizza Chow-Chow med biff og bearnaisesaus? :salige åttitallsminner:

Nei, men Frati hadde før en avdeling på Jakobsli. De heter vel Fratelli eller noe sånt nå. De har beholdt den gode, gamle menyen fra Frati, så der kan du meske deg og mimre! #fastkunde

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-19, 23:38   #20
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spise ute i Trondheim sentrum

Jeg spiste plankestek da jeg skulle flotte meg på Frati. Og pizza Vesuvio gikk det også mye av.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no