Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Mary Kay-serien

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-11, 12:33   #21
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mary Kay-serien

Jeg har prøvd endel produkter. Jeg fikk utslett, tørr hud, kløe. Jeg er ikke allergisk mot noe, og har aldri reagert på noe annet enn Mary kay faktisk.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 22:10   #22
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mary Kay-serien

Jeg liker ikke konseptet, kjøper det derfor ikke.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 22:32   #23
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.763
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mary Kay-serien

Jeg likte øyesminkefjerneren og 3-1 rensetingen, men ikke så mye at jeg bestilte mer når det var tomt. Øyeskyggene jeg har derfra er forsåvidt fine, men den ene drysser veldig når jeg tar den på. Jeg har også en foundation, men jeg mener den er helt feil farge til meg, så den blir ikke brukt.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 14:13   #24
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.851
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mary Kay-serien

Jeg bruker solpudder og lipgloss derifra hver dag. HAr to ganger kjøpt en sånn ansiktsskrubb med et serum etterpå. Fornøyd med det jeg bruker.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 14:47   #25
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mary Kay-serien

Har prøvd noen produkter (satin hands og timewise, dermabration skrubb-ting) og er forsåvidt fornøyd med produktene. MEN jeg syns det er alt for dyrt. Til den prisen vil jeg har mer enn "forsåvidt fornøyd".

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 18:51   #26
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mary Kay-serien

Jeg kjøpte en hel serie med foundation og div men sluttet å bruke det fordi jeg ikke var helt fornøyd. Begynte å klø. Dessuten så oppdaget jeg i ettertid at det er mye parabener i det.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 18:57   #27
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mary Kay-serien

Jeg bruker fuktighetskrem til ansiktet, den som er melkeaktig, leppestift, øyeskygger og flere forskjellige koster. Er fornøyd.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 10:35   #28
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mary Kay-serien

Kjøpt den 3i1 rensesettet, dag-og nattserum, dagkrem, en øyegele, mascara og en blyant.

Veldig fornøyd så langt.
Hadde noe slags eksem på det ene kinnbenet, og det er helt borte.
Merker at serumet er helt fantastisk.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 11:52   #29
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mary Kay-serien

Jeg bruker MK Timewise, og er veldig fornøyd.

Da jeg startet å bruke det, var det virkelig store forbedringer i løpet av kort tid på min hud.
Jeg synes det er litt for dyrt egentlig, men siden det bare funker kjøper jeg det glatt. Orker ikke å være prøvekanin lenger med andre produkter.

Jeg har gitt mamman min noen "ansiktsbehandlinger" med mine MK-produkter og det er helt utrolig å se hvor flott glød hun får i huden (det skal sies at mamma nok er litt slurvete med både det ene og det andre, så en god rens og riktig teknikk i påføring gjør nok også mye).

__________________
Smitt og Smule okt -07, Bitteminsten des -12
"Is this real? Or has this been happening inside my head?"
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 12:40   #30
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mary Kay-serien

Jeg bruker deres foundation, Timewise og consealer. Er veldig fornøyd.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 12:48   #31
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mary Kay-serien

Jeg har ikke noen erfaring, men var på party og endte opp med to sett, med håndskrubb, natt og håndkrem i en fin pose.
Tenkte å gi til to venninner om fyller 40, men ble litt i stuss nå når jeg leser deres meninger..........

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 13:38   #32
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mary Kay-serien

Da har jeg snart brukt produktene i 1 måned og er overraskende fornøyd. Har ikke opplevd at andre dagkremer enn den fra No7 har gitt huden tilstrekkelig med fuktighet som faktisk varer, men det gjør visst denne fra MK (Timewise). Bruker rensekremen, dagkremen, gullkrukkene (dag-/nattserum), øyekremen, microdermabrationsettet og den der underlagskremen før man tar på foundation, og det ser veldig bra ut så langt. Har fått mindre porer, og en litt annen glød i ansiktet (klisjé, men veldig beskrivende) og mye mykere hud. Tror kanskje jeg bruker litt mye av gullkrukkene siden jeg må ha 2-3 pump for å dekke hele ansiktet + hals og da kommer den nok ikke til å vare så lenge som den visstnok skulle. Hvor mange pump bruker dere som har disse?

Kjøpte også satin hands-settet til hendene siden jeg er veldig tørr og lett sprekker opp når det er så kaldt. Den eneste kremen som har vært fet nok har vært Neutrogena, men den er ikke god å smøre seg med på dagen om man skal lage mat eller ta i noe etterpå så da har jeg sluntret litt unna. Den håndkremen som fulgte med dette settet var overraskende fet, og holder seg gjennom en håndvask uten at jeg føler at jeg ikke blir ren på hendene. Har ikke vært kjempetørr så vet ikke om den funker på de verste sprekkene enda, men det lover i alle fall bra.

Mascaraen som jeg var veldig fornøyd med da jeg prøvde den i hjemmeselskapet er jeg absolutt ikke fornøyd med nå som jeg kjøpte den. Vet ikke om det var engangsbørsten som gjorde den bedre for mine vipper, men den er skikkelig klatte å få til nå så den blir jeg nok ikke å kjøpe mer.

Er i alle fall langt mer fornøyd sånn generelt sett enn jeg hadde ventet meg, for jeg har gått på noen blundere før når jeg har prøvd andre merker.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 15:46   #33
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mary Kay-serien

Jeg har også hatt en tendens til å bruke litt mye av serumene, men har funnet ut at jeg må "administrere" denne på en annen måte enn jeg er vant med.
Tar ett pump, "prikker" en liten prikk på hvert kinn, nese, panne og hake. Så smører jeg forsiktig med å bare bruke det ytterste av fingrene (tror nemlig mye av serumet forsvinner på hendene om man bruker mer av fingre/hender).
Da synes jeg som regel at et pump holder til ansiktet (men må ha et til for hals og utringing om jeg husker det...).

Helt enig i at maskaraen er skuffende, det hadde jeg helt glemt. På demo så brukte vi ikke originalbørste, så da virket den jo ok. Men den børsten er virkelig helt umulig!

__________________
Smitt og Smule okt -07, Bitteminsten des -12
"Is this real? Or has this been happening inside my head?"
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 02:26   #34
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mary Kay-serien

Gosh, jeg har helt glemt å behandle utringningen! :shock: Det verste er at det nok er den mest skrukkete delen på meg etter to heftige ammerunder (hvorav den siste enda ikke er avsluttet så jeg har fortsatt til gode å se hvor slapt det egentlig er blitt der). Jeg får begynne å bruke tuppene i stedet, og heller bruke litt mer sør for halsen. Takk for tipset!

Forøvrig godt å se at jeg ikke er alene om å knote med mascarabørsten. Den får vippene mine til å gå nedover og aldeles ikke oppover. Og sminkefjerneren synes jeg heller ikke er kjempegod siden jeg fortsatt har mørke rester etter mascaraen under øynene selv om jeg har renset godt. Men det jeg har prøvd av hudpleieserien (og foundation) til nå har jeg vært fornøyd med i alle fall.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 07:28   #35
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mary Kay-serien

Jeg kjøpte også mascaraen nå nylig, og jeg er kjempefornøyd med den.
Har brukt alt mulig forskjellig tidligere, HR, Chanel, Clinique, men er veldig fornøyd med MK sin. Ikke kladder den, og jeg får den veldig fint på.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 08:30   #36
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.009
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mary Kay-serien

Jeg bruker bare Mary Kay, og er veldig fornøyd. Er overbevist om at et års bruk av TimeWise firming øyekrem har løftet og bremset øyelokkenes fall her hos meg.
Jeg har heller ikke hatt problemer med maskaraen, men så har jeg fra før av ganske lange og tykke øyevipper som lett tar til seg maskara.
Det eneste jeg ikke har vært fornøyd med var neglelakken som kom som limited edition, der var børsten helt forferdelig. Fargen var grei nok og holdt sikkert, men det var utrolig kladdete å legge den på, så når det gjelder neglelakk så sverger jeg fremdeles til Chanel.

Ellers så finnes det jo en egen krem til utrigningen (og hendene) i TimeWise-serien. Med solfaktor 15. Den er jeg veldig fornøyd med, og jeg trenger ikke bruke det dyre serumet også der. Forøvrig så klarer jeg meg også fint med kun en "pump" på serumet.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 08:55   #37
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mary Kay-serien

Merker også at serumet har "gjort noe" med huden min.
Dessuten, den er svært drøy. Trenger bare et pum, og det holder.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 09:20   #38
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.161
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mary Kay-serien

Jeg bruker kun Mary Kay og har gjort det i flere år. Er i grunnen fornøyd, men hovedgrunnen til at jeg fortsetter er nok konsulenten jeg har. Vi har funnet tonen og hun vet nøyaktig hvor mye kontakt jeg liker å ha. Dermed får jeg en og annen reklame-mail og invitasjon til Åpent hus osv. Ellers tar jeg kontakt når jeg mangler noe. Enkelt og greit. Hun er også flink til å finne farger jeg kler osv.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 11:31   #39
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mary Kay-serien

Jeg har også verdens beste konsulent. Derfor blir dette mitt merke.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no