Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Noen som har fine oppskrifter på ansiktsmasker, hårkur og peeling/skrubb til kropp?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-11, 15:25   #1
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Noen som har fine oppskrifter på ansiktsmasker, hårkur og peeling/skrubb til kropp?

Jeg og en venninne som bare boblebad og bastu skal ha spa hjemme hos henne i morgen
hennes mann og unger er borte,og det er ikke ofte man får være i fred så vi tenkte vi skulle slå til å gjøre oss myke og fine

Så finner jeg ikke bladet jeg hadde med oppskrifter på ansiktsmasker,hårkurer og hand og for peeling og sånt.
Husker bare at hand og fot peeling skunne være med grovsalt eller sukker og noe mere

Noen som har noen fine oppskrifter å dele?
jeg har nå googlet og fått opp mye rart så fant jeg ut at jeg heller spør her



Vi har sånn peeling handsker og "såpe" fra Hm men ville liksom lage noe eksklusivt...


Og så har vi hørt at man ikke bør drikke en flaske vin hver og så gå i boblebadet. For da husker man vist ikke så mye dagen etter på...Sies det

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 22:42   #2
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen som har fine oppskrifter på ansiktsmasker,hårkur og peeling/skrubb til kropp

Ingen?

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 07:21   #3
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som har fine oppskrifter på ansiktsmasker, hårkur og peeling/skrubb til krop

Sukker er bra til peeiling. Jeg blander litt i såpa når jeg dusjer, og huden blir så myk etterpå

Ellers er jeg ganske lite hjelpsom.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 07:22   #4
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som har fine oppskrifter på ansiktsmasker, hårkur og peeling/skrubb til krop

Kanskje du finner noe her?

http://www.feelings.no/hudpleie.asp

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no