Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Beck Søndergaard-skjerf

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-11, 09:57   #1
amelia
Superaktiv
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 386
amelia er litt kulamelia er litt kul
Standard

Beck Søndergaard-skjerf

Hei
Jeg leter etter Beck Søndergaard skjerf med store stjerner, men ser ut som de er utsolgt overalt.. Skulle gjerne hatt et i offwhite med sorte tjerner eller evt mørkebrunt skjerf.. Noen som har sett det noe sted siste dagene? Evt noen som er lei sitt eget? Takker for hjelpen her!

amelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 09:59   #2
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.716
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beck søndergaard skjerf

Her i byen selger de det på skobutikken DNA, tror jeg. Sjekket der? Det er hvertfall noe som ligner, jeg sjekket ikke merket.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 10:28   #3
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.847
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beck søndergaard skjerf

På søndag så så jeg sånne skjerf i en butikk på Ski Storsenter. Hvis du er kjent der, den butikken som selger sko,smykker, klær som ligger over gangbrua ved Mamma Mia-kafeèn.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 12:51   #4
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beck Søndergaard-skjerf

Fine ting på byporten i oslo fikk inn en bunke offwhite med sorte stjerner fredag i forrige uke. Kanskje de har noen igjen?

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 13:10   #5
amelia
Superaktiv
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 386
amelia er litt kulamelia er litt kul
Standard

Sv: Beck Søndergaard-skjerf

Takk for tips alle sammen! skal sjekke litt mer her. Fine ting har jeg faktisk vært i kontakt med idag, men de hadde visstnok solgt ut alle skjerfene sine! Er visst litt seint ute her skjønner jeg

amelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 13:12   #6
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beck Søndergaard-skjerf

Følg med på www.ad-undas.no - de skal få inn ny forsyning med BS-skjerfene med store stjerner. De har nettbutikk på miinto.no, men tar du en telefon, så sender de kjapt uten å ha oppdatert nettsiden der. Bloggen oppdaterer de med en gang varer kommer inn. Jeg sitter og følger med selv; skulle kommet i går eller nå i dag ble jeg fortalt da jeg var innom butikken i går formiddag.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 13:27   #7
amelia
Superaktiv
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 386
amelia er litt kulamelia er litt kul
Standard

Sv: Beck Søndergaard-skjerf

Å tusen takk for at du videreformidler skal følge med der jeg også!

amelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 14:15   #8
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beck Søndergaard-skjerf

Prøv å ringe Lulu i Bodø og hør om de sender. Jeg mener jeg så skjerf der i går..

Tlf: 75560090

De har en shop på lulushop.no, men jeg ser ikke skjerf der.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 15:07   #9
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beck Søndergaard-skjerf

Og de har på Gardermoen så jeg her en dag.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 16:16   #10
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beck Søndergaard-skjerf

Jeg kjøpte på madsogmille.dk

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 17:08   #11
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Beck Søndergaard-skjerf

Og jeg fikk et kjempefint BS-stjernesjald som velkomstgave med Costume her endag!

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 17:39   #12
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Beck Søndergaard-skjerf

De har BS stjerneskjerf på Arlanda (flyplassen ved Stockholm) nå, men det er sikkert for langt unna.... :nettopp kjøpt et slikt til overlykkelig datter:

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 19:34   #13
Lottamor
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 10
Lottamor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Beck Søndergaard-skjerf

Ser ut som de får inn ny leveranse på slike skjerf hos Linea's hage i morgen, 16. des. http://www.linneashage.no/?PageID=2036&ItemID=5966

Ellers så har de noen kjempefine stjerneskjerf hos Zizzi for tiden, kun kr 199,-

Lottamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 19:58   #14
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Beck søndergaard skjerf

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Her i byen selger de det på skobutikken DNA, tror jeg. Sjekket der? Det er hvertfall noe som ligner, jeg sjekket ikke merket.

Tror det er få DNA-butikker som selger skjerf fra Beck-Søndergaard, vet den i Skien gjør det, men det kan hende det er et annet skjerf fra Dixie du har sett om det ikke var der. Da er det i så fall et bomullskjerf med små stjerner. Nå skal jeg ikke påstå at det ikke er fler av butikkene som har tatt inn merket så klart, det kan jo være fler som har begynt med det etterhvert.


Amelia: Nå aner jeg ikke hvor du befinner deg i landet, men her i Trondheim vet jeg i alle fall at Carma fører disse skjerfene, kanskje Retro også?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no