Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Candy svelger kameler og flasher fordommer

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-11, 20:42   #201
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Artig tråd!

Da vi var på Mallorca i fjor, var det en badevakt som først la ut lapper på solsengene, etter 20 minutter hentet han inn alle håndklærne, brettet de pent og la de i en haug. Fyttikatta så mange irriterte folk. Det kjipe var at han bare var på vakt noen dager, de andre dagene var det tyskerne som var ute klokka 5 som fikk plassene.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 20:49   #202
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.483
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Jeg er ingen reiser, liker meg best i Norge, og Norden, men denne tråden gjør nesten sånn at jeg må sjekke ut Bulgaria, men bare nesten foreløpig

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 20:56   #203
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.435
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Jeg er spent på å høre andre Bulgaria-turisters versjon av ferien i år. Noen jeg kjenner er der nå, og noen andre skal dra snart.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 21:19   #204
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Nå har jeg fått akkurat så mye vin at jeg sitter og swinger til a little bit of Sandra in the sun. Hm. Kanskje på tide med litt vann.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 21:25   #205
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

At jeg ikke har sett denne tråden før
jeg kjenner meg veldig takknemlig for at vi ikke skal verken til Bulgaria eller hotel i charterhelvete.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 21:30   #206
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Nå har jeg fått akkurat så mye vin at jeg sitter og swinger til a little bit of Sandra in the sun. Hm. Kanskje på tide med litt vann.



Dette reisebrevet er bare fantastisk! Jeg ler meg skakk her jeg sitter. Kjenner det så inderlig igjen.

13 dager til avreise for vår del. :gleder seg:

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 21:31   #207
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Han spiller DDE! Erre rektig av meg å bestille en Strawberry Daiquari nå? Jes?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 21:35   #208
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.731
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Oh yes. Det gjelder uansett hvor DDE spilles - hard liquor is the only way to go! Det var det vel sånn de ble store?

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 21:35   #209
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer



Jeg må innrømme at jeg hadde elsket en badevakt som fjernet håndklær fra reserverte solstoler, jeg virkelig hater folk som på død og liv skal springe ut i nattkjolen for å reservere solstoler. Til og med der vi var nå i sommer var de noen som måtte gjøre det, selv om det var plenty nok stoler til alle. Da var det plassene med skygge de ville ha.

Jeg spiste frokost, kledde meg om og gikk ut og skviste min domstol ned mellom dem med å flytte deres til siden. nd: og dreit i sure blikk fra de som kom dinglende en time etterpå (jeg tok tiden på noen som reserverte fire stoler en gang. De hadde lagt ut håndklær da je gikk til frokost 09:15 og dukket først opp klokken 11:45.

Det morsomste var forresten den gangen den svenske charterguiden måtte avbryte vannpolokampen fordi de to lagene begynte å slåss! Det ene laget besto av en gedigen spansk familie (på alle vis) det andre av diverse nordmenn/svensker/engelskmenn. Og da en av spanjolene drylte ballen i hodet til en på motsatt lag ble det bråstopp, gitt.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 21:37   #210
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.483
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Han spiller DDE! Erre rektig av meg å bestille en Strawberry Daiquari nå? Jes?

Strawberry Daiquari er aldri feil

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 21:43   #211
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

A little bit of Candy in the sun!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 21:47   #212
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Hah! Ny tittel coming up.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 21:55   #213
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Strawberry Daiquari er aldri feil

Nei det synes ikke jeg heller...

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 22:15   #214
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Han spiller DDE! Erre rektig av meg å bestille en Strawberry Daiquari nå? Jes?


Med vennlig hilsen alle oss - we rest our case!

  Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 22:19   #215
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Opprinnelig lagt inn av Desperat

Han spiller DDE! Erre rektig av meg å bestille en Strawberry Daiquari nå? Jes?

Passer det ikke bedre å be om en karsk.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 22:26   #216
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Åh! Åh! Omsider! Lyspære! Selvsagt!

Klart de spiller DDE - det er jo trønderrock!

  Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 22:27   #217
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

  Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 23:45   #218
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Candy, jeg sliter med å se deg for meg i disse omgivelsene. Kommer du til å trenge en ferie etterpå?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 23:54   #219
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

En godt brisen, voksen svenske knakk akkurat stolen i baren. Sjarmerende. Jeg tror jeg legger meg. Nevnte jeg at vi har leiebil?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 01:02   #220
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
candy heaven

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no