Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Har du North Face Arctic Parka?
Ja, opptil flere. 2 0,77%
Ja, én, og jeg er fornøyd. 29 11,15%
Ja, én, men jeg er misfornøyd. 1 0,38%
Nei, men snart! Den er i bestilling/jeg leter i butikkene. 14 5,38%
Nei, men jeg planlegger å kjøpe en snart. 7 2,69%
Nei, og jeg har ingen planer om å skaffe meg det. 137 52,69%
Nei, men jeg har en annen North Face-dunjakke. 14 5,38%
North hvafforno? 50 19,23%
Michelinmannen 16 6,15%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 260. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-11, 13:49   #21
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Har ikke, og har heller ikke planer om å kjøpe.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 13:50   #22
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.732
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Jeg har ikke den, men jeg har boblekåpen fra North Face.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 13:51   #23
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Jeg har forgjengeren, litt annerledes.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 13:51   #24
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Snart.
Håper jeg nå slipper å fryse på vinteren.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 13:58   #25
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.750
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Jeg skjønner ikke hva det er folk liker med den kåpa. Ikke er den videre fin, og dunkvaliteten er ikke akkurat i den øvre del av skalaen.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 14:00   #26
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

SYnes jakka er kjempefin, men har kjøpt meg en annen parkas i dun(som virker god og varm) som ikke er så dyr som denne

...måtte google prisen og den var jo ikke så verst dyr, så for meg over 2000 :ønsker seg til jul:

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 14:01   #27
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Nei.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 14:01   #28
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.963
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Jeg skjønner ikke hva det er folk liker med den kåpa. Ikke er den videre fin, og dunkvaliteten er ikke akkurat i den øvre del av skalaen.

Ah, da later jeg som om det er fint at jeg ikke har to tusen å bruke på kåpe i dag.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 14:03   #29
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Jeg skjønner ikke hva det er folk liker med den kåpa. Ikke er den videre fin, og dunkvaliteten er ikke akkurat i den øvre del av skalaen.

Kanskje ikke rette plassen å spørre, men hva anbefaler du da?

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 14:04   #30
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Hvor er det enkle nei-alternativet?

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 14:06   #31
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Opprinnelig lagt inn av Frøydis, her.

Hvor er det enkle nei-alternativet?

I ditt hode, åpenbart. Du er usikker på om du vil ha den eller ikke?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 14:07   #32
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Nei, og jeg har ingen planer om å skaffe meg det.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 14:13   #33
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Jeg har en brun og en hvit. Siden jeg var forberedt på å kjøpe til nesten 4000 og fikk dem til 1500 kr stykket, ble jo den ene gratis. I hvertfall var det min filosofi.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 14:15   #34
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Nei, og ingen planer om å kjøpe det.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 14:26   #35
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Jeg skjønner ikke hva det er folk liker med den kåpa. Ikke er den videre fin, og dunkvaliteten er ikke akkurat i den øvre del av skalaen.

Jeg synes den er fin jeg, hadde ikke brukt flere tusen kr på en jakke om jeg ikke likte den.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 14:28   #36
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

SYnes jakka er kjempefin, men har kjøpt meg en annen parkas i dun(som virker god og varm) som ikke er så dyr som denne

...måtte google prisen og den var jo ikke så verst dyr, så for meg over 2000 :ønsker seg til jul:

Den koster 2000 på tilbud, prisen ligger vel på rundt 3500 når det ikke er tilbud.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 14:29   #37
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Jeg har inderlig lyst på men ingen xxl i nærheten.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 14:30   #38
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Nei, har heller ikke fått med meg at dette var et FP-plagg. Jeg avskyr tøy i slikt stoff (det gnisser ekkelt) og har stort sett bare ulljakker/kåper til vinterbruk. Jeg har det samme forholde til lyden av goretex og polvotter og slikt som andre har til lyden av krittpiping på tavle.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 14:31   #39
Mariss
Superduperaktiv
 
Mariss sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 639
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Nei. Har brun dunkåpe fra Mountain Hardware.

__________________
Storebror des-07 Lillesøster mars-10
Mariss er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 14:37   #40
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Nei, har heller ikke fått med meg at dette var et FP-plagg. Jeg avskyr tøy i slikt stoff (det gnisser ekkelt) og har stort sett bare ulljakker/kåper til vinterbruk. Jeg har det samme forholde til lyden av goretex og polvotter og slikt som andre har til lyden av krittpiping på tavle.

Noe av det fine med denne er at ytterstoffet ikke er som i de fleste dunjakker. Jeg har en Fjällreven dunjakke også, og ja, jeg er helt enig med Retz i at kvaliteten på dunene er bedre, og den er enda varmere. MEN: Jeg får støt i ett kjør når jeg bruker den. Og den holder meg bare varm på overkroppen.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no