Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tips til fin parkas?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-11, 21:45   #1
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 909
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Tips til fin parkas?

Jeg har tenkt å kjøpe meg en parkas i år, og ser for meg en mørkeblå eller svart sak med hette med pels/fuskepelskant. Vil helst ikke at den skal være for "sekkete", samtidig må den være lang nok (jeg er 1,78), god og varm.

Noen som har gode tips?

Alternativt vurderer jeg en lang dunjakke.

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 21:48   #2
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til fin parkas?

Jeg kjøpte i fjor på B-young. Den er lang og smal, ikke sekkete. Er enda fornøyd. Inni er det dunputer som varmer godt

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 22:24   #3
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til fin parkas?

Jeg gav etter for gruppepresset og kjøpte en North Face Arctic Parkas på XXL nå. Fin, veldig flatterende fasong og VARM.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 22:31   #4
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til fin parkas?

Jeg leste "jeg er 1.78, god og varm". North Face dunkåpen er i hvert fall skikkelig god og varm, Nessie har en tråd om den her nå. NF parkasen har jeg aldri hatt, men mange her inne sverger jo til den. Vet at Didriksons også har en fin og god parkas.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 22:40   #5
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til fin parkas?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Om du vil ha en varm og billig variant så er dunparkasen fra Vero Moda veldig god og varm og den er også ganske pen. Den er litt tung, men veldig deilig å ha på. Den har fuskepels på hetta.

Kanskje det var på Vero Moda jeg kjøpte parkasen i fjor?

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 22:54   #6
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 909
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: Tips til fin parkas?

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Jeg leste "jeg er 1.78, god og varm".

Skikkelig kontaktannonse, altså!

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Vet at Didriksons også har en fin og god parkas.

Didriksons sin prøvde jeg faktisk idag, i turkis av alle ting. Veldig veldig kul, jeg kler turkis også, men innbiller meg at man kan bli lei av den ganske raskt...

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 23:09   #7
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til fin parkas?

Opprinnelig lagt inn av Anikka, her.

Skikkelig kontaktannonse, altså!



Didriksons sin prøvde jeg faktisk idag, i turkis av alle ting. Veldig veldig kul, jeg kler turkis også, men innbiller meg at man kan bli lei av den ganske raskt...

Ja, tror jeg hadde gått for noe i svart. Men gjør et søk på "parkas" her inne så får du en del treff.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 22:29   #8
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 909
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: Tips til fin parkas?

Glemte vel å komme med konklusjonen her...
Falt egentlig for en Parajumper-parkas, men falt ikke for prisen på 8000,-
Endte derfor opp med en North Face Arctic Parkas i full fart en dag jeg hadde 25% rabatt på alt på XXL.
Syntes NFAP var litt kjedelig i utgangspunktet, men er nå veldig fornøyd med kjøpet.

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 22:37   #9
fimba
Superaktiv
 
fimba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
Innlegg: 324
fimba er litt kulfimba er litt kul
Standard

Sv: Tips til fin parkas?

Har du bilde, Annikka?

__________________
føyelig
fimba er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no