Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Baby Einstein - geniale filmer for barn

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-07, 20:18   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Baby Einstein - geniale filmer for barn

Jeg har vært hekta på disse i årevis nå, synes de er helt fantastiske. Min datter har elsket dem siden hun var et halvt år gammel, og til og med jeg blir sittende og se på dem, helt fascinert.

Fant HELE samlingen på www.torrentspy.com, lastet den ned i natt. Hele 14 DVDer:

*Baby Bach
*Baby Beethoven
*Baby Da Vinci
*Baby Dolittle
*Baby MacDonald
*Baby Mozart
*Baby Neptun
*Baby Newton
*Baby Noah
*Baby Numbers nursery
*Baby Santas' music box
*Baby Shakespear
*Baby Van Gogh
*Baby world animals

Fantastiske filmer.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 20:21   #2
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baby Einstein - geniale filmer for barn

Er det noen som vet hvor man får kjøpt disse? Jeg har blitt sett rart på både i platebutikk, lekebutikk og bokhandel når jeg har spurt etter Baby Mozart.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 20:32   #3
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Baby Einstein - geniale filmer for barn

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Er det noen som vet hvor man får kjøpt disse? Jeg har blitt sett rart på både i platebutikk, lekebutikk og bokhandel når jeg har spurt etter Baby Mozart.

Jeg kjøpte Baby Mozart på Coop Obs! Ellers har de de på www.cdon.com

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 20:33   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.805
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baby Einstein - geniale filmer for barn

Vi har ikke sett Baby Einstein, men det går noen filmer på TV som heter "Little Einsteins" eller noe slikt - de liker fireåringen vår kjempegodt!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 20:34   #5
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baby Einstein - geniale filmer for barn

Vi har flere av disse, og har brukt dem siden Nusken var liten bebs. Har vært veldig glad i dem. Har også kjøpt et par bøker som er fine.

Skulle gjerne lastet ned filmene, meg jeg er helt fjern og aner ikke hvordan jeg skal gjøre slikt. Får se om jeg kommer så langt.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 20:34   #6
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baby Einstein - geniale filmer for barn

Brio-lekebutikkene heromkring har forresten Babyeinstein-filmene.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 20:36   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baby Einstein - geniale filmer for barn

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Vi har ikke sett Baby Einstein, men det går noen filmer på TV som heter "Little Einsteins" eller noe slikt - de liker fireåringen vår kjempegodt!

Ja, jeg har hørt om det, mange forveksler disse to hehe, men det er noe helt annet.

Man får bare kjøpt 3-4 av dem i Norge, men de har alle sammen (eller iallfall nesten alle) på www.play.com. Ingen toll, så lenge hver enkelt film er under 200,- kr, da de sender hver film i egen pakke uansett hvor mange du bestiller. Genial side, jeg har bestilt for sikkert en million kroner derfra hehe. Alle priser er dessuten oppgitt MED frakt.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 20:37   #8
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Baby Einstein - geniale filmer for barn

Gutta mine så mye på Baby Bach, Baby Beethoven og Baby Mozart da de var yngre.
Jeg tror jeg fortsatt er i stand til å rekonstruere rekkefølgen på musikken uten å sette på filmene.

Veldig fine filmer, altså. Anbefales!

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 20:37   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baby Einstein - geniale filmer for barn

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Vi har flere av disse, og har brukt dem siden Nusken var liten bebs. Har vært veldig glad i dem. Har også kjøpt et par bøker som er fine.

Skulle gjerne lastet ned filmene, meg jeg er helt fjern og aner ikke hvordan jeg skal gjøre slikt. Får se om jeg kommer så langt.

Søk på "dummies" her på forumet, så får du en god "oppskrift" på det å laste ned, MED teskje.

Her er direktelinken til nedlastingen:

http://torrentspy.com/torrent/888980...ction_Demonoid

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 21:12   #10
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Baby Einstein - geniale filmer for barn

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Vi har ikke sett Baby Einstein, men det går noen filmer på TV som heter "Little Einsteins" eller noe slikt - de liker fireåringen vår kjempegodt!

Er dette de småfilmene med fire barn som reiser rundt i et romskip? Veldig populært her i huset!

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 21:31   #11
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.816
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baby Einstein - geniale filmer for barn

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Er det noen som vet hvor man får kjøpt disse? Jeg har blitt sett rart på både i platebutikk, lekebutikk og bokhandel når jeg har spurt etter Baby Mozart.


Barnefilm.no.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 09:35   #12
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baby Einstein - geniale filmer for barn

Jeg har noen originale jeg skal selge *hint*

Enig i at de passer best for de aller minste.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 15:22   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baby Einstein - geniale filmer for barn

Vesla mi liker dem godt enda, og hun er 3,5. Men så liker jo JEG dem også, og jeg er 27.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 15:25   #14
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Baby Einstein - geniale filmer for barn

Det er forskjell på Baby Einstein og Småe Einstein altså

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 15:39   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baby Einstein - geniale filmer for barn

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Det er forskjell på Baby Einstein og Småe Einstein altså

Hva mener du? Alle heter jo Baby Einstein? Men de er jo for forskjellige aldersgrupper.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 19:53   #16
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Baby Einstein - geniale filmer for barn

Det finnes de som heter little Einsteins og Det er den serien som går på Playhous Disney.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 19:58   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baby Einstein - geniale filmer for barn

Åja stemmer, ja det er jo noe HELT annet.

Baby Einstein er fantastisk. Jeg og vesla har sett 2 filmer idag.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 00:03   #18
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baby Einstein - geniale filmer for barn

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg har noen originale jeg skal selge *hint*

Å? Hvilke?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 00:17   #19
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Baby Einstein - geniale filmer for barn

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg har noen originale jeg skal selge *hint*

How much?

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 06:51   #20
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baby Einstein - geniale filmer for barn

Hannah ser på Små Einsteins på Playhouse, men har ikke sett disse Baby filmene. Men vet søs har en til sin datter .

Bør vel få tak i da!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no